abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64394749
Ik sloot 'm dus met
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 09:56 schreef Vicky het volgende:
Fuente, wat een mooie foto, heb er tranen van in mijn ogen. Sterkte met je oma!
Webkim, wat een pech met de auto.
Suug, fijn dat je naar de HAP mag!

Hier de kerstdagen ook overleefd. Ons voorgerecht was heerlijk. We hebben leuke cadeautjes gekregen en verder lekker gegeten.
Gister had ik ff een dip. Ben gewoon zo ontzettend moe...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 10:03:48 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64394798
ben zo blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn!
nu nog oud en nieuw en dan er maar weer het beste van hopen.
zo raar, ik kan er echt niets aan doen, maar elk jaar zit ik in die tijd zo in een dip en nu door dat ontslag heb ik er tenminste nog een reden voor, maar normaal is het dus al zonder reden zo
pi_64394824
Heb ik ook een beetje hoor, dat ik blij ben dat het voorbij is. Hoewel ik dit jaar voor het eerst zoiets had dat het gezellig en leuk was. Normaal vind ik er niet heel veel aan, beetje verplicht gezellig enzo. Maar dit jaar was goed!

Fuente sterkte met je oma, wat naar zeg. Wel fijn dat ze Merel nog gezien en vastgehouden heeft, erg mooie foto!

Sugar jij straks succes bij de HAP.
pi_64394906
ik ben moe!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:26:09 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64394999
Voor iedereen die het nodig heeft:

Ons voorgerecht vond ook iedereen heerlijk
Kerst is hier ook toch vooral een verplichting. Bij mijn schoonouders is het altijd wel gezellig, bij mijn familie is het altijd maar afwachten...
Maar dit jaar viel het wel mee en was het gewoon echt gezellig!!
pi_64395082
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:16 schreef pinquit het volgende:
ik ben moe!
Ik ben moeder!

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:42:48 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64395151
het ergste van kerst vind ik altijd 'the day after' ..
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt ) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van.. )

Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64395187
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt ) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van.. )

Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt )
die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64395224
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:37 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik ben moeder!

mijn opa zegt altijd: ik ben pa pfff.
ik ben de dagen kwijt. hebben jullie dat ook?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64395226
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:

Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.
Het liefst gooi ik de kerstboom er ook al uit, maar dat doe ik toch maar na oud en nieuw.

Succes in ieder geval
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64395234
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
ben zo blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn!
nu nog oud en nieuw en dan er maar weer het beste van hopen.
zo raar, ik kan er echt niets aan doen, maar elk jaar zit ik in die tijd zo in een dip en nu door dat ontslag heb ik er tenminste nog een reden voor, maar normaal is het dus al zonder reden zo
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64395294
In de winkels was het hardstikke rustig vanmorgen er waren er ook aardig wat gesloten overigens, vanmiddag gaan we nog wel even het supermarktgeweld in, dat zal wel drukker zijn.

De dag na de day after is hier geen optie, dan zijn alle winkels dicht
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:57:20 #13
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_64395307
Wij gaan, vandaag schoenen kopen voor mijn, vader.
Maandag ga ik, naar mijn gastgezin omdat dinsdag, de begrafenis van mijn tante, is.
Donderdag kom ik dan weer terug. Ik zal, hieronder mijn Nieuwjaarswens neerzetten, en luister ook naar: Long December, CC.

Wat je wilt:
rust, drukdoende moeders
vaders aan de vaat

Treuzelende mensenmassa's
voor winkels,
jongens luiden klapperend het jaar uit

Wat je wilt:
gezondheid, nog een jaar met oma
en nog een

Het leven als cadeau
niet te koop,
niet af te dwingen bij een God

Wat ik hoop:
een oor, een hand
vooral luisterend, een beetje sturend

Nu eens de taal als vriend
dat dit jaar,
tweeduizendnegen
me dichterbij brengt

bij het leven.

/december 2008/

Oxymoron
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_64395310
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:49 schreef Fuente het volgende:

[..]

Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.
Het liefst gooi ik de kerstboom er ook al uit, maar dat doe ik toch maar na oud en nieuw.

Succes in ieder geval
wasjes draaien ben ik ook mee bezig, heb ook al opgeruimd enzo. De kerstboom gaat hier zo rond Oud en Nieuw, maar ik zou het ook niet erg vinden alstie er nu al uitging. Ik vind het super gezellig hoor die boom in huis, maar ik vind het ook wel weer lekker opgeruimd alstie weg is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:59:31 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_64395340
Ik ga vanmiddag naar Duplotreinen kijken voor Rubens verjaardag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:01:02 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_64395360
ah ja the day after en dan zeker die berg wasgoed is heel herkenbaar, maar die ligt er morgen ook nog wel hoor, ik vis er wel tussenuit wat ik nodig heb
Nick is nu Ian halen en gaat daarna boodschappen doen. Ik wil vanmiddag nog even de stad in, mijn fohn heeft het begeven, ik wil een stylingtang, we willen een universele afstandbediening (want we hebben er nu 5 liggen en soms weet je van gekkigheid niet welke je moet pakken ) dan hebben wij onze kerstcadeautjes voor onszelf ook binnen

ladywrb, rottig als je je zo voelt, toch hebben veel mensen dat he. het is ook een drukke tijd allemaal. ik maak er altijd maar het beste van, vind het ook wel gezellig, maar ben ook wel weer blij als het dan eenmaal 1 januari is
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:21:02 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64395629
Oxy mooi
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64396313
was..afwas..stofzuigen..kindjes entertainen...het vaalt normaal al niet mee maar met een snotlapje op m`n rug geknoopt is het helemaal behelpen.
Boodschappen hoef ik gelukkig nog niet te doen, de kinderen hebben niet veel gegeten dus er is nog heel veel over. Van de groenterestanten valt nog een hele flinke groentensoep te maken
Saartje
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:29:10 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64396870
Ik zit nog in pyjama, pootjes op tafel, wat dingen kijken die we opgenomen hebben. Sasha slaapt lekker. Er ligt overal speelgoed, een stofzuiger met er ook nog door de hut, boodschappen kan wel tot een uur of 8... wij komen de dag wel door. Ik voel echt geen stress of helemaal niks.
pi_64397209
Ik heb lekker nog 3 weken vakantie Dus ik heb niet al teveel haast met het huishouden. Wil ook niet teveel op 1 dag doen, omdat dat gewoon niet meer gaat nu. Dus elke dag een paar dingetjes en dan vind ik het wel best.

Misschien straks even wat verf halen en ein-de-lijk een begin maken aan de babykamer Bedje verven ofzow
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 12:46:04 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64397270
Eva is helemaal van het padje af "morgen weer zondag???" maar de boodschappen zijn gedaan, er ligt een 2 meter hoge stapel was die nog gewassen moet worden en het moet hier nog worden opgeruimd.
Vanmiddag komt Bram en die blijft logeren
Ow en ik heb lekkere nieuwe warme laarzen. Lijkt op Uggs maar iets minder lomp van onderen en zo lekker warm... het lijken wel pantoffeltjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:50:41 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_64397383
foto lois
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 12:51:58 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64397405
Vanavond Belana Eva wil weer diego kijken op de computer dus ik moet mijn plaatsje weer afstaan.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64397639
Mooi Oxy!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:04:55 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64397710
Nou, het is mijn srSI-gewricht en de spieren erboven. Ik heb diclofenac gekregen en een homeopathisch medicijn, ik hoop dat het werkt, want staan doet nu ook pijn.

Oxy, wat mooi weer!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 27-12-2008 13:10:01 (volgens mij is het toch SI-gewricht) ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64397971
Sugar, weten ze ook hoe dat komt? En krijg je er fysio voor?

Mijn moeder belde net, mijn oma is overleden, heel rustig ingeslapen...
Toch wel een opluchting, zeker voor haar, ze wou en kon echt niet meer...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:21:41 #27
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_64398086
gecondoleerd Fuente!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 13:29:08 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64398277
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Fuente het volgende:

gecondoleerd!
pi_64398313
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...
Waarschuwing: morgen zondag!

Hier was het niet echt een chaos, want we zijn weggeweest. Wel veel achterstallige was ed.
Maar mijn hele gezin moet bijkomen, Leander is totaal van slag (want daar is 2 dagen mee gesleept en iedereen moet natuurlijk knuffelen) en TARA praat vandaag niet
Als TARA te lang sociaal heeft moeten zijn klapt hij altijd een poosje (lees dagje) dicht. Het is maar goed dat ik het weet want anders zou ik me ernstig zorgen maken, hij zegt werkelijk geen woord
pi_64398350
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Fuente het volgende:

Ik lees het nu pas, gecondoleerd.
Soms is het ook maar beter hè? Alleen het blijft wel je oma natuurlijk!
pi_64398618
gecondoleerd Fuente
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64398638
Fuente gecondoleerd, wat naar. Sterkte!
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:45:52 #33
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64398715
Fuente, gecondoleerd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 13:48:39 #34
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64398800
Gecondoleerd Fuente. En ik vond de foto van oma en Merel erg mooi.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64399039
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier was het niet echt een chaos, want we zijn weggeweest. Wel veel achterstallige was ed.
Maar mijn hele gezin moet bijkomen, Leander is totaal van slag (want daar is 2 dagen mee gesleept en iedereen moet natuurlijk knuffelen) en TARA praat vandaag niet
Als TARA te lang sociaal heeft moeten zijn klapt hij altijd een poosje (lees dagje) dicht. Het is maar goed dat ik het weet want anders zou ik me ernstig zorgen maken, hij zegt werkelijk geen woord
Moet ik me daarbij voorstellen dat ie bij het opstaan al niks zegt en gewoon ook op vragen etc niet reageert?
Het is maar goed dat je het weet dan, want jeutje
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:05:26 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64399218
Fuente
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:10:05 #37
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64399336
Gecondoleerd Fuente
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64399348
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Moet ik me daarbij voorstellen dat ie bij het opstaan al niks zegt en gewoon ook op vragen etc niet reageert?
Het is maar goed dat je het weet dan, want jeutje
Bij het opstaan niet echt praten, verder op vragen antwoorden met 'ja' 'nee' of 'hmmmm' al naar gelang Open vragen probeer ik neit eens en als het een retorische vraag is zegtie niks
Maar het trekt alweer een beetje bij

De eerste paar keer werd ik er ook echt zenuwachtig van
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:10:42 #39
3011 E.T.
pi_64399350
gecondoleerd Fuente
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:21:41 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_64399598
gecondoleerd fuente

Ik ben van de restjes van gisteren een vissoepje aan het brouwen het smaakt nu al lekker
stormy waters...
sailin'
pi_64399683
Fuente gecondoleerd.

Freecell, lijkt me moeilijk, maar gelukkig weet je het inmiddels...

Net boodschappen gedaan en bij de kapper binnen gelopen. Kon meteen gaan zitten. Even weer de coupe in model. En nee, er volgen geen foto's, want dan moet ik die vreselijke donkere kringen onder mijn ogen nog gaan wegshoppen en mijn oogleden liften en mijn mond in een glimlach zetten.... neuh... dat vermoeide gezicht doe ik jullie niet aan.

En vanochtend nog mega-mindy snowboots gescoord voor Fleur nu alleen nog voor Maud.
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 14:37:24 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_64400020
Fuente gecondoleerd

Sjuug, kusje op lekker een hete kruik er tegen wil ook wel wat verzachten.

We hebben de kerst weer gehad Olé! En ik heb vandaag al gewerkt, nog brak, met spierpijn, maar niet meer aan het kotsen Olé?! Ja, Olé!! Nu ga ik zo eens ff puinruimen, maar eerst
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64400055
Olé voor Moussy
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 14:41:52 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_64400125
Oh Freecell, ik herken dat wel van Tara, ik heb dat ook wel Vanmorgen om 6:15 mn bed uit gegaan om héérlijk even alleen te zitten tot 7:30. Olé
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64400131
Fuente gecondoleerd

Dit was Lois dus...
pi_64400197
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef moussy het volgende:
Oh Freecell, ik herken dat wel van Tara, ik heb dat ook wel Vanmorgen om 6:15 mn bed uit gegaan om héérlijk even alleen te zitten tot 7:30. Olé
Het is ook niet dat ik het raar vind ofzo!
Ik ben alleen blij dat ik weet dat hij niet ergens vreselijk mee zit of iets dergelijks
Ben zelf ook blij dat ik nu alweer een tijdje heerlijk zit te zitten
pi_64400363
De wasmanden zijn hier weer leeg, inclusief verschoonde bedden, er zit er nog 1 in de droger en 1 in de wasmachine. Manlief doet boodschappen en dochter slaapt (eindelijk... 'ik ben niet moe mama,nee hoor meisje tot over 2 uur). Ik heb spuugdoekjes gemaakt van oogjesluiers, enige wat nog moet is een stofzuiger door het huis slingeren. De kerstboom mag van mij 2 januari de deur uit iig vóór manlief weer gaat werken.

Fuente gecondoleerd.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64400421
Fuente gecondoleerd!

De was was ( ) hier redelijk bij, gaan we net naar Albert Heijn, laat er iemand bij de kassa naast ons een pot soep uit zijn handen vallen, dat spettert lekker joh
Heel mijn broek zat eronder en mijn jas ook

Er draait nu dus weer een was

Oja, het was tomatensoep
pi_64400424
Fuente gecondoleerd. Wat fijn dat ze Merel nog gezien heeft!
En wat een waardevolle foto

Hier draait ook de wasmachine, de droger en de vaatwasser. Alles weer lekker schoon en opgeruimd
Kind ligt in bed, manlief is weg, even rust voor mezelf
pi_64400482
Ik heb een was opgehangen en heb nog een volle wasmand, maar niet meer droogruimte op het rek

easy-going Dat is balen, gaat tomatensoep er een beetje soepel uit?
pi_64400592
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef freecell het volgende:
easy-going Dat is balen, gaat tomatensoep er een beetje soepel uit?
Dat weet ik straks pas
pi_64400616
Sterkte Fuente...

Net een kabaal! heeft de kat mijn mooie grote glazen vaas omgemikt...in duizend stukkies.
Nog een geluk dat Meike er niet wakker van is geworden....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64401241
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef easy-going het volgende:

[..]

Dat weet ik straks pas
Goed punt
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Sterkte Fuente...

Net een kabaal! heeft de kat mijn mooie grote glazen vaas omgemikt...in duizend stukkies.
Nog een geluk dat Meike er niet wakker van is geworden....
Oi Kat voor straf het balkon op?
pi_64401316
hmm geen balkon op voorraad hier, maar buiten is een goeie optie
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 17:10:58 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64404095
mijn kat wil iedere keer naar buiten en na 5 minuten zit ze weer vast te vriezen op de kliko
en als ik dr dan naar binnen haal, wil ze na ontdooid te zijn weer net zo hard naar buiten.
ze denkt zeker dat ik portier ben ofzo

ik ben luca zijn kamer aan het uitmesten.
iemand nog behoefte aan een of ander stuk speelgoed?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 17:51:36 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64405272
moe, ja dat ben ik ook, enorm moe.
k schrik iedere morgen wakker
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64405580
alweer een nieuw jaar..... wat gaat het toch snel allemaal..... hoop straks toch echt wel in rustiger vaarwater terrecht te komen, in plaats van alle hecktiek van de laatste maanden...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64405777
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef freecell het volgende:

[..]

weet ik. Maar hier zijn de supermarkten gewoon open op zondag.

Fuente, gecondoleerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:27:07 #59
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_64406149
Gecondoleerd Fuente Prachtige foto overigens. Ik probeer ook zoveel mogelijk foto's van Kai en mijn opa te maken. Hij is inmiddels al 88 en dan word je toch een beetje een mens van de dag. Ik wil graag dat Kai een fijne herinnering voor later heeft.

Ik ben blij dat de kerstdagen er weer opzitten. Eerste kerstdag was ik alleen en alhoewel ik daar van tevoren erg veel zin in had, viel het toch een beetje tegen. Tweede kerstdag gezellig met Kai bij mijn ouders gegeten. Mijn zusje en zwager waren er ook en we zijn allemaal weer erg verwend. Nu alleen nog oudejaarsavond en dan is het weer back to normal
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:29:21 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64406213
Fuente gecondoleerd...
En verder iedereen die het nodig heeft ook een dikke

Hier een gezellige kerst gehad, de dag voor kerst een andere auto gekocht en vandaag een dagje ballenbak met wrang smaakje gehad.. Dan helpt zwanger zijn niet echt mee..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:45:38 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64406585
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:29 schreef Noli. het volgende:
Hier een gezellige kerst gehad, de dag voor kerst een andere auto gekocht en vandaag een dagje ballenbak met wrang smaakje gehad.. Dan helpt zwanger zijn niet echt mee..
Wat voor wrang smaakje Noli?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 18:47:47 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64406656
iemand toevallig een zakje geld voor me over?
Wildlife fotoworkshop in Kololo, lijkt me zo tof om zoiets te doen
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:50:10 #63
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64406725
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat voor wrang smaakje Noli?
Kom ik zo even op terug als je het niet erg vindt.
Anders wordt mijn eten koud.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 18:53:43 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64406841
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig een zakje geld voor me over?
Wildlife fotoworkshop in Kololo, lijkt me zo tof om zoiets te doen
oeh Gambia lijkt me ook tof

The Gambia Experience and Focus-Gambia are running Photography Workshops at the Ngala Lodge Hotel on selected dates throughout 2008 and 2009.
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:55:37 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64406902
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef Noli. het volgende:

[..]

Kom ik zo even op terug als je het niet erg vindt.
Anders wordt mijn eten koud.
Laat dat vooral niet koud worden!!
Eet smakelijk!
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:11 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64408779
Ik ben ook wel benieuwd naar je wrange smaakje Noli!

En Easy? Ben je al soep-vrij?
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:35 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64408791

Mijn nieuwe warme bontlaarsjes (klikbaar)
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:56:59 #68
3011 E.T.
pi_64408880
Die zijn leuk, Lois
pi_64408899
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn nieuwe warme bontlaarsjes (klikbaar)
oeh leuk! Die veters doen het hem
pi_64408942
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar je wrange smaakje Noli!

En Easy? Ben je al soep-vrij?
Ja

We zaten te verzinnen wat we gingen eten vanavond, mijn broek in een pannetje hangen en we hadden een tomatensoepje
Maar het is eruit gegaan tegenwoordig.

ZIjn er hier nog kijkers naar Korenslag?
Ik normaal ook niet maar er doen best wel aardig wat bekenden van mij mee met een koor uit ons dorp.

Nu op Nederland 2. (koor B Pop Up)
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:00:41 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64409023
Ow Noli, was je "hier"in de ballenbak? Of elders....

Eet smakelijk voor nu, en dan horen we zo je wrange smaakje... (klinkt nie gezellig eik...)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:03:41 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64409115
Zien er op mijn telefoon leuk uit, lois!

De diclofenac helpt helemaal niets! Help! Echt balen, de pijn blijft gewoon precies even erg.

En S wilde onze vaste telefoon maken, maar molde de modem... Yeah.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:05:31 #73
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64409192
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Sugar het volgende:
Zien er op mijn telefoon leuk uit, lois!

De diclofenac helpt helemaal niets! Help! Echt balen, de film blijft gewoon precies even erg.

En S wilde onze vaste telefoon maken, maar molde de modem... Yeah.
.
Maar klote dat dat spul niet werkt zeg . Kan het morgen wel doorgaan?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:06:26 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64409231
Oh Sugar, da's héél erg balen (understatement) Is er niet iets anders wat je kan doen of nemen? anders even contact opnemen met de HAP? Of verwacht je zo wel te kunnen slapen? Ik zou even bellen als ik jou was, zeker omdat het midden in het weekend is....

Sterkte!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:07:04 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64409250
Gefixt!]

Leuk laarzen Lois!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')