quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:56 schreef Vicky het volgende:
Fuente, wat een mooie foto, heb er tranen van in mijn ogen. Sterkte met je oma!
Webkim, wat een pech met de auto.
Suug, fijn dat je naar de HAP mag!
Hier de kerstdagen ook overleefd. Ons voorgerecht was heerlijk. We hebben leuke cadeautjes gekregen en verder lekker gegeten.
Gister had ik ff een dip. Ben gewoon zo ontzettend moe...
die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
het ergste van kerst vind ik altijd 'the day after' ..
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van..)
Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt)
quote:
Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
het ergste van kerst vind ik altijd 'the day after' ..
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van..)
Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
ben zo blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn!
nu nog oud en nieuw en dan er maar weer het beste van hopen.
zo raar, ik kan er echt niets aan doen, maar elk jaar zit ik in die tijd zo in een dip en nu door dat ontslag heb ik er tenminste nog een reden voor, maar normaal is het dus al zonder reden zo![]()
wasjes draaien ben ik ook mee bezig, heb ook al opgeruimd enzo. De kerstboom gaat hier zo rond Oud en Nieuw, maar ik zou het ook niet erg vinden alstie er nu al uitging. Ik vind het super gezellig hoor die boom in huis, maar ik vind het ook wel weer lekker opgeruimd alstie weg is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.
Het liefst gooi ik de kerstboom er ook al uit, maar dat doe ik toch maar na oud en nieuw.
Succes in ieder geval
gecondoleerd!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Fuente het volgende:
Sugar, weten ze ook hoe dat komt? En krijg je er fysio voor?
Mijn moeder belde net, mijn oma is overleden, heel rustig ingeslapen...
Toch wel een opluchting, zeker voor haar, ze wou en kon echt niet meer...
Waarschuwing: morgen zondag!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...
Ik lees het nu pas, gecondoleerd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Fuente het volgende:
Sugar, weten ze ook hoe dat komt? En krijg je er fysio voor?
Mijn moeder belde net, mijn oma is overleden, heel rustig ingeslapen...
Toch wel een opluchting, zeker voor haar, ze wou en kon echt niet meer...
Moet ik me daarbij voorstellen dat ie bij het opstaan al niks zegt en gewoon ook op vragen etc niet reageert?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschuwing: morgen zondag!
Hier was het niet echt een chaos, want we zijn weggeweest. Wel veel achterstallige was ed.
Maar mijn hele gezin moet bijkomen, Leander is totaal van slag (want daar is 2 dagen mee gesleept en iedereen moet natuurlijk knuffelen) en TARA praat vandaag niet![]()
Als TARA te lang sociaal heeft moeten zijn klapt hij altijd een poosje (lees dagje) dicht. Het is maar goed dat ik het weet want anders zou ik me ernstig zorgen maken, hij zegt werkelijk geen woord
Bij het opstaan niet echt praten, verder op vragen antwoorden met 'ja' 'nee' of 'hmmmm' al naar gelangquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet ik me daarbij voorstellen dat ie bij het opstaan al niks zegt en gewoon ook op vragen etc niet reageert?
Het is maar goed dat je het weet dan, want jeutje
Het is ook niet dat ik het raar vind ofzo!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef moussy het volgende:
Oh Freecell, ik herken dat wel van Tara, ik heb dat ook welVanmorgen om 6:15 mn bed uit gegaan om héérlijk even alleen te zitten tot 7:30. Olé
Dat weet ik straks pasquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef freecell het volgende:
easy-goingDat is balen, gaat tomatensoep er een beetje soepel uit?
Goed puntquote:
Oiquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Sterkte Fuente...
Net een kabaal! heeft de kat mijn mooie grote glazen vaas omgemikt...in duizend stukkies.
Nog een geluk dat Meike er niet wakker van is geworden....
weet ik. Maar hier zijn de supermarkten gewoon open op zondag.quote:
Wat voor wrang smaakje Noli?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:29 schreef Noli. het volgende:
Hier een gezellige kerst gehad, de dag voor kerst een andere auto gekochten vandaag een dagje ballenbak met wrang smaakje gehad..
Dan helpt zwanger zijn niet echt mee..
oeh Gambia lijkt me ook tofquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig een zakje geld voor me over?
Wildlife fotoworkshop in Kololo, lijkt me zo tof om zoiets te doen
Laat dat vooral niet koud worden!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef Noli. het volgende:
[..]
Kom ik zo even op terug als je het niet erg vindt.
Anders wordt mijn eten koud.![]()
oeh leuk! Die veters doen het hemquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn nieuwe warme bontlaarsjes(klikbaar)
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar je wrange smaakje Noli!
En Easy? Ben je al soep-vrij?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Sugar het volgende:
Zien er op mijn telefoon leuk uit, lois!![]()
De diclofenac helpt helemaal niets! Help! Echt balen, de film blijft gewoon precies even erg.![]()
En S wilde onze vaste telefoon maken, maar molde de modem...Yeah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |