Tuurlijk niet. Ik ben keurig afgericht door de vrouwtjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht al: "Hij zal toch niet....zo zonder....een nieuw....nee...."
nou... dat ... dus ...quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht al: "Hij zal toch niet....zo zonder....een nieuw....nee...."
In de kroeg in slaap gevallen en net door een gallante heer thuisgebracht die niet mee wilde luisteren naar de Top 2000? Gokje hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:43 schreef Ole het volgende:
nou, uitgeslapen tot 15 uur, om 18 uur de kroeg ingegaan,
en verder mag je het zelf bedenken
Mooi!quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:57 schreef Ole het volgende:
neuh, hij heeft geen zus voor zover ik weet
quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:22 schreef HighLander het volgende:
* HighLander neuriet een niet nader te noemen disney melodietje.
En rare herinneringen trouwens aan de combo isa en rotterdam....
Sigh.... NIET WEER! Daar ben ik gisteren nog fijntjes door me moeder aan herinnert tijdens het gourmetten met de familie... en toen we eenmaal thuis waren 1 keer raden wat er ABSOLUUT aanmoest in huis.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Of doel je op je gehoorbeschadiging van de Sound of Music?Waarvoor nogmaals mijn oprechte excuses!
Ik luister al maanden de Beatles. Het blijft leuke muziekquote:Op zaterdag 27 december 2008 05:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik luister de Beatles nuMaar AC/DC is ook wel lekker. Je bent toch niet mijn nieuwe mogelijk aanstaande schoonzus hè?
Die staan toch op de Burg. Meineszlaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik schrok wel een keer toen een kennis van mijn ouders tegen mijn moeder had gezegd dat ze dat berichtje van mij op internet over oma's lekkere recepten zo leuk had gevondenBleek ze mee te lezen
![]()
En ik moet nodig eens in Rotterdam een oliebol gaan kopen, de bollen van Richard Visser staan alweer voor de 6e x op de eerste plaats in de AD oliebollen test!Best knap!
Wat ging er mis SOL?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Zo super als kerstavond en eerste kerstdag waren, zo ongelovelijk klote was 2de kerstdag.
Enige leuke was boswandeling met Milou die vol op heeft genoten van het banjeren door de modder
Sorry, maar PCM hoofdkantoor zit in Amsterdam en het AD behoort al een tijdje niet meer tot de kernactiviteit van PCM. Sterker nog dat wordt/is verkocht aan de Persgroep van Van Thillo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:43 schreef kaasplankje het volgende:
maarre dat is gewoon een vet complot want pcm uitgevers (Trouw, AD, NRC, Volkskrant) zit in r'dam
Ramptoeristquote:
quote:Kennen jullie dat? Een poes die normaal eten krijgt als we thuiskomen tussen 5 en 6. En dan omdat de hele boel hier ontregeld is qua tijden, zij hele middagen naast haar bakje zit en ons dwingend met af en toe een mauwtje ertussendoor dwingt om eerder eten te krijgen?
Goedzo, harde strenge handquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:16 schreef borisz het volgende:
[..], Bellefleur krijgt vaak sochends vroeg om 0630-0700, maar nu is dat wat later. Dat is de eerste dagen van een vakantie even aanleren, maar dan is ze zo weer om en gaat ze 's morgens niet zo vroeg mauwen.
En 's middags krijgt ze altijd om 1700 haar eten. Geen minuut eerder. Terwijl ze wel meestal om 1600 al begint met mauwen.
Xena en ik lopen mooi gelijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:18 schreef Ole het volgende:
Maar ja mijn kat moet wat aankomen. In tegenstelling tot het baasje
Poes heeft genoeg vetquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo, harde strenge hand
Wij zorgen wel dat ze genoeg knabbels heeft, dus 's ochtends heeft ze als het goed is genoeg.
Schijnt ook niet goed te zijn, altijd knabbeltjes in het bakje.. maar ze moet nu eenmaal wintervetjes hebben toch?
Leuk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Ole het volgende:
juist wel. Hij heeft nog continu aandacht nodig, Misschien komt er toch een kleine bij over een tijdje.
Lekker die vetjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef borisz het volgende:
Poes heeft genoeg vet.
[ afbeelding ]
Mogguh steer, al gezwommen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Als de wekker gaat slaap ik gewoon door![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef borisz het volgende:
Als de wekker gaat weet je dat de 'snooze' knop pas ingedrukt kan worden als je dr eten geeft.
Het zal eens tijd worden dat er iets leuks komt in IJmuiden. WIl je shoppen ga ik naar Haarlem of Beverwijkquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
wat een kattenpraat
Net weer lekker champagne gekocht. Laurent-Perrier en LeNoble. Beide een brut, ben niet zo van de demi-sec.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Godsamme wat heb ik weer een geniale appel-crumble gemaakt!heerlijk! En er is nog meer!
Australia,quote:
hulp nodig met opmaken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
Dat wordt dus champagne met appel-crumble
mag trouwens binnenkort ook de champagne-voorraad van me zus weg roven. Ze drinkt het namelijk nooit
Benieuwd wat je ervan vind, ik wil hem ook erg graag zien.quote:
quote:Vier doorgewinterde wijnkenners hebben de bubbels getest: vinologe Janna Rijpma, voorzitter van het Nederlandse Gilde van Sommeliers Cees Vos, eigenaar van de website wijnkronieken.nl Mariëlla Beukers én last but not least: vinoloog Nicolaas Klei.
De uitslag is opmerkelijk. Van een gedeelde negende, naar de vierde plek:
Fles Winkel Prijs
4. Moët & Chandon Champagne Brut Imperial Algemeen verkrijgbaar ¤ 37,99
5. Veuve Durand Champagne Réserve Brut Aldi ¤ 14,99
6. Codorníu Reserva Raventos Cava Brut Slijterijen ¤ 12,79
7. Champagne de Montpervier Brut Grande Réserve Jumbo ¤ 17,99
8. Freixenet seco Cordon Negro Algemeen verkrijgbaar ¤ 9,99
9. Nicolas Feuillatte Champagne Brut Albert Heijn ¤ 23,99
9. Vollereaux Champagne Blanc de Blancs Brut Hema ¤ 25,00
En dan de top drie: de derde plek is voor de Heidsieck Champagne van Super de Boer. Goedkoper maar volgens het testpanel NOG lekkerder is de Champagne van de Lidl, maar de absolute nummer één en ook nog eens de goedkoopste uit de test: de Crémant de Bourgogne van de C1000.
Fles Winkel Prijs
1. Cremant de Bourgogne, Marsigny Blanc de Noirs Brut C1000 ¤ 9,99
2. Bisinger & Co Grand Prestige Champagne Premium Cuvée Brut Lidl ¤ 18,99
3. Piper Heidsieck Champagne Brut Super de boer en algemeen verkrijgbaar ¤ 28,99
Petra de Boevere heeft ook nog een paar goede tips:
Een fles bubbels maakt u open door de bescherming eraf te halen, uw hand op de kurk te leggen zodat hij niet kan wegschieten en vervolgens de fles rustig rond te draaien. Hij mag absoluut niet spuiten, want dat gaat ten koste van de mousse en de smaak!
Daarnaast: als u een fles ontkurkt, kunt u al direct zien of hij vers is of niet. Het onderste gedeelte van de kurk is dan namelijk veel smaller dan bij een jonge champagne. Dit is goed om te weten, want er staan geen jaartallen op champagnes, en zo voorkomt u dat u uw gasten met oud en nieuw smakeloze bubbels te drinken geeft!
Lekkah Duinmaayert, die linker ben ik wel benieuwd naar, staat daar nou nog een fles Riesling naast de bank ofwa?quote:
Die Linker is LeNoble. Klein huis. Komt er goed uit alle testen. Zelfs niet champagne-drinkers vinden hem lekker (met kerstmis flesje gedaan bij mijn ouders als viering voor afronding eerste jaar Nyenrode).quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekkah Duinmaayert, die linker ben ik wel benieuwd naar, staat daar nou nog een fles Riesling naast de bank ofwa?
Mij te duur. Bijna 60 euro voor bubbelwijn per fles gaat mij wat te ver.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:06 schreef Den_Haag het volgende:
Die Linker is LeNoble. Klein huis. Komt er goed uit alle testen. Zelfs niet champagne-drinkers vinden hem lekker (met kerstmis flesje gedaan bij mijn ouders als viering voor afronding eerste jaar Nyenrode).
Te koop in Loosduinen. Als je het adres wil
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mij te duur. Bijna 60 euro voor bubbelwijn per fles gaat mij wat te ver.
Edit: dat is de prijs voor een magnumfles, zie ik nu
Dan hoop ik dat dat speciale moment je snel overkomt, want champagne moet je over het algemeen niet te lang laten liggen en relatief snel na het bottelen drinken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef cybermans het volgende:
woei die heidsick heb ik nog in de koelkast liggen... kreeg ik bij het zetten van een krabbeltje onder mijn arbeidsovereenkomst
bewaar voor een speciaal moment met een persoon van de andere sekse![]()
homoquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef cybermans het volgende:
bewaar voor een speciaal moment met een persoon van de andere sekse![]()
Ik hoop voor jou ook dat Oma daar rekening mee wil houden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef AKnynke het volgende:
Nu maar hopen dat oma het volhoudt tot 3 januari, anders moet ik eerder terugkomen uit munchen...
dat zou lief zijn he!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat Oma daar rekening mee wil houden.
Was jij vandaag niet bij iemand met 5 ( rillll ) kinderen? Geen wonder dat je kapot bentquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:55 schreef AKnynke het volgende:
dat zou lief zijn he!
Nee, t zou t beste zijn als ze zo snel mogelijk dood gaat...
Sterkte Nynke. Veel plezier in Munchenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef AKnynke het volgende:
blegh, ik ben afgedraaid. hele dag op stap geweest. nu moe. zo maar even in bad, en dan op bed. En heerlijk vanaf morgen de deur uit, want bijna een week familie is wel genoeg. Nu maar hopen dat oma het volhoudt tot 3 januari, anders moet ik eerder terugkomen uit munchen...
Het straalt ook echt van haar af dat ze lol heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 00:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Lief he![]()
Milou heeft ook zo erg genoten in het bos
Volgende X maken we foto's aan het strand met julliequote:Op zondag 28 december 2008 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Het straalt ook echt van haar af dat ze lol heeft.
Leuk.quote:Op zondag 28 december 2008 00:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgende X maken we foto's aan het strand met jullieOpa en Oma van Milou
Spitsuur?quote:Op zondag 28 december 2008 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier weer zo'n "ik lees het morgen maandag wel in de krant" avond.
Heb net eindelijk een kopje koffie kunnen pakken.
Maar die morning-afterpil kunnen ze toch ook gewoon overdag halen?quote:Op zondag 28 december 2008 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Eh nee, ik denk dat dit misschien een nawerking van te veel drank en te veel vrede op aarde was
Denk dat die aan de hemelpoort gratis worden verstrekt.quote:Op zondag 28 december 2008 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar die morning-afterpil kunnen ze toch ook gewoon overdag halen?
Lurkyquote:Op zondag 28 december 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat die aan de hemelpoort gratis worden verstrekt.
A) duurt lang 2:45 uur. Dus zoek bios met pauzequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vind, ik wil hem ook erg graag zien.
A - Teringquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef cybermans het volgende:
A) duurt lang 2:45 uur. Dus zoek bios met pauze
B) einde lang dradig
C) neem persoon mee waar je een amoreuze relatie mee hebt, maakt het wat aangenamer![]()
![]()
![]()
film niet helemaal naar mijn smaak: iets te veel emo-romantiek en te weinig actie
Ga jij maar weer lekker met die homovriend van je dit soort films bekijken in de bios.quote:
Kut zegquote:Op zondag 28 december 2008 02:01 schreef Isabeau het volgende:
alsof alles nog niet hectisch genoeg was krijgt één van de artsen die met spoed naar het ziekenhuis kwam een ongeval onderweg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 28 december 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Pfff.Brrrr, ja dat hakt er lekker in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Pfff.Je moet blijkbaar even weten en merken dat dit je laatste nachtdienst van dit jaar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klotezooi.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 28 december 2008 02:01 schreef Isabeau het volgende:
alsof alles nog niet hectisch genoeg was krijgt één van de artsen die met spoed naar het ziekenhuis kwam een ongeval onderweg![]()
Dit was al een arts die geen dienst had en was opgebeld.quote:Op zondag 28 december 2008 02:28 schreef cybermans het volgende:
schiet idd niet op nee. Mogen er nu 2 andere artsen uit hun nest gebeld worden ?
succes met de rest van de dienst. moge het vooral een rustige zijn!
Ik was eigenlijk thuis, maar toen werd ik om half een uit bed gebeldquote:
Een bevestiging is nooit weg natuurlijk. Maar ik zal het niet tegen je gebruiken.quote:Op zondag 28 december 2008 04:51 schreef Ole het volgende:
en ik ben gek., maar dat wist je al natuurlijk
fjew ...quote:Op zondag 28 december 2008 04:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een bevestiging is nooit weg natuurlijk. Maar ik zal het niet tegen je gebruiken.
flieft zijn isquote:Op zondag 28 december 2008 04:53 schreef Isabeau het volgende:
Ikw as de blog van postsecret.com aan het lezen en het is weer typisch Amerikaans dat deze bijvoorbeeld door MySpace werd verwijderd
[ afbeelding ]
Volgens mij heel erg legaal en wat is er mis met verliefd zijn??
Geen zin meer om te werken? Wat voor werk doe je dat je nu nog bezig bent?quote:Op zondag 28 december 2008 05:06 schreef Isabeau het volgende:
Pfff, ik wil naar huis. Geen zin meer om te werken. Jij gaat zeker ook zo naar bed, Ole?
Lekker is datquote:Op zondag 28 december 2008 06:21 schreef mascara-klodder het volgende:
cnk is thuisgekomen van het stappen en ligt te hard te snurken
ik had er bij voorbaat al geen zin in, had naar mijn gevoel moeten luisteren en gewoon naar huis moeten gaan, zo'n beetje heel de aaf woorden gehad.quote:Op zondag 28 december 2008 06:21 schreef Isabeau het volgende:
Hé, je bent alweer wakkerAlles goed daar? Wat was er eigenlijk niet leuk aan tweede kerstdag (op de boswandeling na)?
quote:Op zondag 28 december 2008 06:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker is datIk denk dat ik mannen eerst maar ga keuren op wel of niet snurken voor ik er een relatie mee aanga
Wist je dat er huwelijken op stuk lopen?
pfffft ik las Roemeense sletquote:Op zondag 28 december 2008 06:26 schreef Ole het volgende:
hier wordt ook behoorlijk gesnurkt nu![]()
ohw en als er even een slecht nummer langskomt
Hij snurkt altijd, met of zonder alcoholquote:Op zondag 28 december 2008 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken hetdat je van te voren al denkt 'dit gaat hem niet worden vandaag' en dat dat dan ook uitkomt. Deels waarschijnlijk een soort selffulfilling prophecy en deels waarschijnlijk een terecht voorgevoel gehad. En ja, vaak had je dan gewoon naar dat stemmetje in je hoofd moeten luisteren
Toch leuk dat het in het bos dan weer wel heel tof was, Milou had zo te zien veel plezier
Snurkt CNK trouwens vaak? Kan anders nu wel eens aan de alcohol liggen
mag ookquote:Op zondag 28 december 2008 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Maar mogen we gewoon Oom en Tante ofzo spelen?
Opa en Oma klinkt zo oud meteen.
Nopezzz...afstand is te groot danquote:Op zondag 28 december 2008 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Maar hij maakt toch lawaai?
Onrecht! Onrecht!![]()
Hoor je hem ook als je op de bank ligt?
voordeelquote:Op zondag 28 december 2008 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dat is dan wel een voordeel hehe.
Ik mag over 10 minuutjes naar huisen ik mag eerst krabben
bed, bank....je hebt overal gelegen bij mijquote:Op zondag 28 december 2008 06:53 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geloof niet dat ik daar ooit op de bank heb gelegen, wel bij jou thuis!
dat was voor degenen die hun BH hadden uitgetrokken en later moesten kotsen?quote:Op zondag 28 december 2008 07:04 schreef Isabeau het volgende:
Oooo, dat was *leuk*(nou ja, voor mij dan, sommige mensen vonden het einde van de nacht minder leuk denk ik
)
bh wel uitgetrokken, maar niet gekotst hoor!quote:Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat was voor degenen die hun BH hadden uitgetrokken en later moesten kotsen?Daar hoorde ik niet bij
ik ook nietquote:Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat was voor degenen die hun BH hadden uitgetrokken en later moesten kotsen?Daar hoorde ik niet bij
ohquote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:
D_H, ik ben misschien Isa niet, maar je snurkt wel
Alle vermoeidheid is eruit gekomen? Hoor je vaak he, eindelijk rust en dan ziek wordenquote:Op zondag 28 december 2008 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik word gewoon niet fit meer deze vakantie, vrees ik. En ik was er zoooo aan toe.![]()
Goemogge allemaal
Ik denk het. Die hele vakantie kan me inmiddels gestolen worden. Ik sta elke ochtend op alsof ik door een mangel ben gehaald.quote:Op zondag 28 december 2008 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alle vermoeidheid is eruit gekomen? Hoor je vaak he, eindelijk rust en dan ziek worden
quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk het. Die hele vakantie kan me inmiddels gestolen worden. Ik sta elke ochtend op alsof ik door een mangel ben gehaald.
Blij als ik weer gewoon op mijn tandvlees aan het werk kan.![]()
Genoeg gezuer, ik kom terug als ik weer vrolijker ben. Even douchen en zo.
Jij veel plezier bij je loeder Bluezz!
hier gaat alles op zn tweeëntwintigzestigste geloof ikquote:Op zondag 28 december 2008 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Beterschap Tezz![]()
Hier gaat alles op zijn elfendertigst. Zo even douchen en dan lekker naar mijn eigen huisje samen met Milou
Liever dat dan een schede-pees ontsteking.quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen! Na een consult bij dokter Papa ben ik er echter dat ik een crepiterende pees-schede-ontsteking heb aan mijn rechter achillespees. Joepie. Iemand ruilen?
en nu? amputeren?quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen! Na een consult bij dokter Papa ben ik er echter dat ik een crepiterende pees-schede-ontsteking heb aan mijn rechter achillespees. Joepie. Iemand ruilen?
En nu mn hok opruimen
Zelden en dan niet luid oid. Leintjeuh overdrijft.quote:
Klinkt als een... ehm, boeiend feestje.quote:Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ow nou niks van mij bij hier hoorquote:Op zondag 28 december 2008 17:56 schreef k_man het volgende:
Overigens, mocht iemand zich afvragen 'wat doet die k_man opeens in onze slowchat?'; Liejannuh zei dat dit een leuke SC is, dus ik kwam 'ns kijken.
Hoi Liejannuh.
Babe, je kan ook gastvrouw/vrijwilliger worden!quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Loop ik terug, maar ik loop verkeerd (tis een nieuw zorgcentrum) en kom uit op de gesloten PG afdeling... wat heeeeerlijk om daar weer eens te zijnmijn oude zorghart maakte een sprongetje bij die demente wijffies die me aanspraken, zou er echt veel voor geven om daar weer te werken.
Maar ja, datlijf
kan dat niet meer hebben
Klinkt heerlijk die couscoussaladequote:Op zondag 28 december 2008 18:47 schreef Liejannuh het volgende:
Hi K_man!
Ik was geheel culinair veranwoord een chocoladetaart aan het bakken. En zo nog even couscous salade maken. En dan appeltjes uit de oven maken. En tussendoor een bollywood film kijken.
Was het ook nog gezellig bij je moeder Bluezz?
Kan me voorstellen dat je er van baalt dat je lichaam het niet meer trekt om die oudjes te verzorgen. Is dankbaar werk.
Ja weet ikquote:Op zondag 28 december 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Babe, je kan ook gastvrouw/vrijwilliger worden!
Iedereen uit dat cafe van forum 70 komt overquote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef Bluezz het volgende:
KTis niet ONZE sc, het is openbaar, en leuk juist wat nieuwe mensen erbij, de laatste tijd breidt het zich hier uit, alleen maar leuk
Lein, dat is echt balen en pijnlijk zegsterkte ermee en een kus derop
quote:Op zondag 28 december 2008 19:28 schreef Liejannuh het volgende:
André Rieuw!![]()
![]()
Wat erg!
Ik ga zelfs 2 couscous salades maken. Een gewone tabouleh (met komkommer, tomaat, feta, munt, koriander en peterselie) en eentje met gedroogde vruchten!
Die kan je lekker uitknijpenquote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
ik wilde eigenlijk eerst mee-eters posten maar zag daar toch maar van af
Nee! Niet eens!quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
Ach het is ook maar net hoe je het wilt noemen. Of ze komen vanuit SHO.
Ah, jullie hebben aanloop?quote:Op zondag 28 december 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedereen uit dat cafe van forum 70 komt over. Al zijn de redenen van iedereen anders.
Peterselie kauwen en een kauwgommetjequote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef cybermans het volgende:
Net dit in elkaar geflanst, erg goed te doen. Alleen kan nu niet meer op stap want knoflook garnalen is niet het idealevoer
Weer een PvdA-kamerlid dat wint.quote:
Jep eens.quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer een PvdA-kamerlid dat wint.
Jammer dat Sinterklaas Bram v.d. Vlugt niet won.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga je vanaf nu de heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag smsen
Een medestanderquote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, man, nergens goed voor, net als een TT plaatje
Ik vind het zo'n onzin in een SC, ik heb op een gegeven moment ook de OP gesaboteerdquote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef k_man het volgende:
Een medestanderGelukkig is de nummering van de SC in TTK volledig zoek, niet geheel buiten mij om...
To much info.quote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
BierTieten
Pffft, was zo net bij plankie, die wilde anderhalve dag 'vrij' van mij omdat ik m leeg geneukt hadLagen we tv te kijken, ik met mn hoofd op zijn buik
Steekt die lapzwans bijna mn oog eruit met zn lapzwans
Ik zo WFT, je wilde toch rust??
*zucht* mannen en hun mixed messages![]()
Lein mag dat, ieder ander wordt met een ban gedreigd.quote:
Ober? Is dat nou een lapSCHwanz?quote:Op zondag 28 december 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Lein mag dat, ieder ander wordt met een ban gedreigd.
Dinsdag als de plakjes chorizo op tafel komen kunnen we er nog wel een keer aan refereren.
Remlof zegt dat t niet banwaardig isquote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori is het met golfer eens in dit geval
Nou, vertel dan maar verder...quote:Op zondag 28 december 2008 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Remlof zegt dat t niet banwaardig iswatjessssss
Grote meidquote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me minder gestressed nu ik mijn ouders heb opgebeld. Moet ik vaker eerder doen.![]()
Nu nog een deadline halen voor morgen.
ik zal er op letten, papa.quote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef kres het volgende:
Oh ja nog één ding: Kids... Don't do drugs.....! Drugs are bad for you ! Ok ?![]()
Plaatje voor Leintjuh?quote:
Nouja, ik had al een tijd last van pijntjes, maar nu weet ik ook waarom.quote:
Ook last van je schede-pees?quote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ik had al een tijd last van pijntjes, maar nu weet ik ook waarom.
Joh.quote:Op maandag 29 december 2008 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
kannieslapen.
En ik ben weer- heb net mijn planning voor tentamens afgemaakt en guess what: ik had me veel minder hoeven te haasten volgende week als ik vorige week al begonnen was met studeren.
Soms he, baal ik zo van mezelf.
Gewoon, een uitsteller van nature zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 02:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik snap nooit zo goed hoe een mens zich zo in planning kan vergissen.
(vroeg me al af waarom er nergens iets over te vinden was, al meer dan een dag niet!)quote:Ruzie loopt uit op drama met dodelijke afloop
DVHN | Gepubliceerd op 28 december 2008, 21:45
Laatst bijgewerkt op 28 december 2008, 21:46
assen -
De politie heeft zaterdagavond tegen half twaalf een 18-jarige inwoner van Assen aangehouden in zijn woning aan de Kerkstraat. Hij raakte in de woning slaags met een 18-jarige vriend uit De Kiel. Hierbij gebruikte de Assenaar een mes. De jongen werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis in Assen gebracht. Zondagmiddag overleed het slachtoffer aan zijn verwondingen.
In de woning waren nog twee meisjes van 17 jaar uit Assen aanwezig. De 18-jarige verdachte is in verzekering gesteld. Over het motief is volgens de politie nog niet veel bekend. Ook is niet bekend of het een bewuste daad betrof of dat er sprake was van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het onderzoek wordt maandag voortgezet. (DvhN)
Och arme!quote:
Misschienquote:Op maandag 29 december 2008 08:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Had ik jou niet aan de telefoon zostraks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |