Tuurlijk niet. Ik ben keurig afgericht door de vrouwtjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht al: "Hij zal toch niet....zo zonder....een nieuw....nee...."
nou... dat ... dus ...quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht al: "Hij zal toch niet....zo zonder....een nieuw....nee...."
In de kroeg in slaap gevallen en net door een gallante heer thuisgebracht die niet mee wilde luisteren naar de Top 2000? Gokje hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:43 schreef Ole het volgende:
nou, uitgeslapen tot 15 uur, om 18 uur de kroeg ingegaan,
en verder mag je het zelf bedenken
Mooi!quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:57 schreef Ole het volgende:
neuh, hij heeft geen zus voor zover ik weet
quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:22 schreef HighLander het volgende:
* HighLander neuriet een niet nader te noemen disney melodietje.
En rare herinneringen trouwens aan de combo isa en rotterdam....
Sigh.... NIET WEER! Daar ben ik gisteren nog fijntjes door me moeder aan herinnert tijdens het gourmetten met de familie... en toen we eenmaal thuis waren 1 keer raden wat er ABSOLUUT aanmoest in huis.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Of doel je op je gehoorbeschadiging van de Sound of Music?Waarvoor nogmaals mijn oprechte excuses!
Ik luister al maanden de Beatles. Het blijft leuke muziekquote:Op zaterdag 27 december 2008 05:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik luister de Beatles nuMaar AC/DC is ook wel lekker. Je bent toch niet mijn nieuwe mogelijk aanstaande schoonzus hè?
Die staan toch op de Burg. Meineszlaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik schrok wel een keer toen een kennis van mijn ouders tegen mijn moeder had gezegd dat ze dat berichtje van mij op internet over oma's lekkere recepten zo leuk had gevondenBleek ze mee te lezen
![]()
En ik moet nodig eens in Rotterdam een oliebol gaan kopen, de bollen van Richard Visser staan alweer voor de 6e x op de eerste plaats in de AD oliebollen test!Best knap!
Wat ging er mis SOL?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Zo super als kerstavond en eerste kerstdag waren, zo ongelovelijk klote was 2de kerstdag.
Enige leuke was boswandeling met Milou die vol op heeft genoten van het banjeren door de modder
Sorry, maar PCM hoofdkantoor zit in Amsterdam en het AD behoort al een tijdje niet meer tot de kernactiviteit van PCM. Sterker nog dat wordt/is verkocht aan de Persgroep van Van Thillo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:43 schreef kaasplankje het volgende:
maarre dat is gewoon een vet complot want pcm uitgevers (Trouw, AD, NRC, Volkskrant) zit in r'dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |