En wat vond zij daarvan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef golfer het volgende:
Op deze dame heb ik op m'n jongenskamertje nog zitten rukken.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:43 schreef Wexy het volgende:
jemug oke nu ben je super oud.... kolere daar kan ik nie eens lauw van worden...
Tsja, die bikini hè....sexy broekje hoorquote:
Blijkbaar destijds nogal gewaagd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, die bikini hè....sexy broekje hoor
ow, broekje, ik vroeg me al af wat het wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, die bikini hè....sexy broekje hoor
Dat kapsel lijkt er wel op gefotosoept. Foto ziet er iig heel raar uit.quote:
Dat topje zo is zelfs nu nog wel gewaagdquote:
Die vrouw daartussenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Als je je haar als man nu zo zou doen word je denk ik op straat voor homo uitgescholden
mwach als die blonde valt wel meequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Als je je haar als man nu zo zou doen word je denk ik op straat voor homo uitgescholden
Ik toen ook al hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal mannen.quote:
nr. 4 kan nog welquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Noh!quote:
Iets te saai voor nu.quote:
quote:
succesquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:49 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga over een niet al te lange tijd slapen, wordt nu wel welletjesEven nog wat andere dingen doen
De anderen wellicht nog meer.quote:
beide:Pquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Cassettebandjes bedoel je?
Of zat ie in drie bandjes?
Ja, die moeten we natuurlijk meebleheren.quote:
Bwhehehequote:
vermoed die rooiequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie denk je dat een vrouw is
Holy shitquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
We worden allemaal oud, denk ik dan maar....
Ach gos.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
We worden allemaal oud, denk ik dan maar....
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die moeten we natuurlijk meebleheren.
Is uit mijn jaartal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |