quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dan kijk ik in MyAT en dan zie ik dat dit topic vol is en dan zoek ik de nieuwe op
jewel maar liesbeth is heul niet aan de beurt.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geheel off-topic?
Staat LL niet in de lijst dan?
Tijdens jouw afwezigheid gaan wij echt ENORM veel topics openen.quote:
best wel logisch eigenlijk.... want als je hem als bookmark zet of niet tvpt dan vergeet je het toch... dat is standaard... ken het bij mezelf ookquote:
maar je gaat toch niet naar bed?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
Ja maar dan kijk ik in MyAT en dan zie ik dat dit topic vol is en dan zoek ik de nieuwe op
Niet off-topic dus, we lopen enkel vast op de feiten vooruitquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
jewel maar liesbeth is heul niet aan de beurt.....
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh heeeeeerlijk dit![]()
met boots die over iemand heen walkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet off-topic dus, we lopen enkel vast op de feiten vooruit
I knew itquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef FritsFlits het volgende:
Boobs are made for touching
good luckquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijdens jouw afwezigheid gaan wij echt ENORM veel topics openen.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Weer een lied die ik ken nadat ik de cover gehoord had.
Recent zong Jessica Simpson hetzelfde.
jemug oke nu ben je super oud.... kolere daar kan ik nie eens lauw van worden...quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef golfer het volgende:
Op deze dame heb ik op m'n jongenskamertje nog zitten rukken.![]()
Wow, wat was de hele klas verliefd op haar.
Ach, er is genoeg jeugd wat zal denken dat dit een cover is van het nummer van Jessicaquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Weer een lied die ik ken nadat ik de cover gehoord had.
Recent zong Jessica Simpson hetzelfde.
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, er is genoeg jeugd wat zal denken dat dit een cover is van het nummer van Jessica
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:43 schreef tong80 het volgende:
Favoriete nummer van Koos Alberts
'Start walking'
Velenquote:
En wat vond zij daarvan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef golfer het volgende:
Op deze dame heb ik op m'n jongenskamertje nog zitten rukken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |