omdat:quote:
Die is ook zeer goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Neej, de tweede is het beste!!![]()
AniBreaker heeft episode 1 gesubbed. Maar het is een nieuwe fansubber en ik wacht nog heel even op de vertrouwde fansubbers.
gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:09 schreef vulhierietsleuksin het volgende:
Mag ik een ban
tot over een maand
Kan je jezelf nog redden dan? Al je data verliezen is ook niet fijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig![]()
owned bij m'n server (althans sort of..)
hoor bij afsluiten 3x een harde tik..
ik denk: Fuck nu al dooie schijf?
realiseerde mij een minuut later oid dat er nu 3 HD's inzitten die alle 3 uitgaan (aka 3x een goed hoorbare tik in een geperforeerde kast)
Nee mschol bedoeld dat dat de normale tik is van een hdd die uitgaatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Kan je jezelf nog redden dan? Al je data verliezen is ook niet fijn.
Niet stiekem lurken, hè...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:09 schreef vulhierietsleuksin het volgende:
Mag ik een ban
tot over een maand
helaas geen raptorsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee mschol bedoeld dat dat de normale tik is van een hdd die uitgaat![]()
Zijn het raptors, mschol?
al wel eerder gehoord maar veel zachter.. omdat ze nu letterlijk voor een honinggraat hangen hoor ik ze veel duidelijkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef MaxiTitan het volgende:
De alom bekende tik van de lees-/schrijfkop die weer naar zijn parkeerstand gaat, gelukkig niets bijzonders.
Mijn western digital (USB) HDD's doen dat ook. Als je het nooit is opgevallen dan kan ik mij voorstellen dat de schrik je even om het hart slaat.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou kunnen proberen om de herrie te verminderen mbv "automatic acoustic management".
Eigenlijk verhoog je hiermee de zoektijd van de schijf... Doordat de kop van de HDD dan niet zo snel heen en weer hoeft te vliegen, zijn de tikjes minder hoorbaar.
Je levert daar natuurlijk wel wat performance voor in, maar dat is niet echt merkbaar.
ik schrok me dood de eerste keer toen ik met vista begon te werken .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef MaxiTitan het volgende:
De alom bekende tik van de lees-/schrijfkop die weer naar zijn parkeerstand gaat, gelukkig niets bijzonders.
Mijn western digital (USB) HDD's doen dat ook. Als je het nooit is opgevallen dan kan ik mij voorstellen dat de schrik je even om het hart slaat.
Ik heb wel Bleach en Naruto gezien en een enkele keer Soul Eater.. Maar ik mis m'n Gundam 00 en Toradora (Schiet eens op Menclave en QQ!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:08 schreef Quir het volgende:
Ik heb al drie weken niks gekeken op Bleach na, en twee weken terug Toradora.
Noirquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef Kuwaro het volgende:
Ik ben nu bezig met Noir en Samurai Deeper Kyo![]()
Ohh Noir heeft een soundtrack?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Noir![]()
Soundtrack vind ik zo geweldig![]()
Probeer 't eens met CoalGuys, op wat enkele foutjes in de zinsopbouw na doen ze het goed. En redelijk snel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb wel Bleach en Naruto gezien en een enkele keer Soul Eater.. Maar ik mis m'n Gundam 00 en Toradora (Schiet eens op Menclave en QQ!)
Ja maar qq heeft allemaal notes waarbij ze puns wat duidelijker uitleggen voor de non-Japanese peoplequote:Op zondag 11 januari 2009 14:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Probeer 't eens met CoalGuys, op wat enkele foutjes in de zinsopbouw na doen ze het goed. En redelijk snel.
* Crashcat is niet zoooo oud..quote:Op zondag 11 januari 2009 23:28 schreef mschol het volgende:
iemand die weet welke anime dit is?
http://i7.photobucket.com/albums/y272/Kyurianne/GameScreen/RS.jpg
Oei, daar ben ik afgehaakt op het gegeven moment, ging me allemaal wat langzaam en daardoor ging ik het minder snel kijken, met als gevolg dat ik vergat waar ik was en wat er nou allemaal ookalweer gebeurde..quote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef Agiath het volgende:
Ga allemaal eens monster kijken. Wat een serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
AHHH! Puntje van mijn tong! Het is in ieder geval zeker een anime.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:28 schreef mschol het volgende:
iemand die weet welke anime dit is?
http://i7.photobucket.com/albums/y272/Kyurianne/GameScreen/RS.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |