doet me denken aan dbzquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
true
maar man die gevechten worden me een partij uitgerekt.
ver voorbij het punt dat het irritant is >__<
Je moest eens weten wat er wel niet allemaal niet Japans is of door Japanners is gemaakt...quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef DJ_ het volgende:
, nooit geweten dat dit japans was . ik keek dat vroeger altijd op kindernet
die is toch echt bedacht door herman van veenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:12 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er wel niet allemaal niet Japans is of door Japanners is gemaakt...
Ze waren toen al goed men liet daarom regelmatig wat aan hun uitbesteden of overkomen en de Japanners smullen (of smulden) op hun beurt weer van onze verhalen. Het is weer wat anders, een andere kijk, eentje die zich in een ander land afspeelt.
Om er een paar te noemen:
Vrouwtje Theelepel (Spoon Oba-San)
Boes (Geragera Būsu Monogatari)
Dommel (Dondon Domeru to Ron)
Alfred J kwak (Ahiru no Quack)
En nog een hoop anderen.
Avatar is dacht ik in samenwerking met Zuid-Korea gemaakt, maar goed, die serie was (onverwacht) geniaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Avatar is eigenlijk geen anime, oorsprong is Amerikaans en anime komt van oorsprong uit Japan..
Aanrader: D.Grayman,Ghost in the shell, Busou Renkin is ook met alchemie.
Nu nog de US versie kopen, want deze heeft geen engelse subsquote:This edition comes with the Original Soundtrack CD, a booklet, a film strip, and the following special features:
Storyboard
* Episode 1: "Oukashou" (Yahoo! Preview Version)
* One more time, One more chance PV (Special Edition Version)
* Interview with Cast
* Production Photo Movie
* Interview with Director
* Theatrical Trailer
Ik zeg ook niet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die is toch echt bedacht door herman van veen, maar de teken film is in samen werking met japan en duitsland gemaakt
![]()
de dvd's kan je bij bol.com kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Alfred J. kwak is trouwens ook een kwalitatief hoogstaande serie. Ik zou er m'n kinderen zeker naar laten kijken.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:24 schreef wdn het volgende:
Update: The Third is een zeer goede animeBeetje mecha,
Die PSP die in die anime zit is 'mecha'quote:
Niet duur... 6 euro per volume...quote:
hier sluit ik mij bij aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Niet duur... 6 euro per volume...
Vrouwtje theelepel was ook een tijdje op DVD uit (de NL versie) maar deze zijn alleen nog maar moeilijk te vinden... Ik heb een paar vage obscure webwinkeltjes gezien die ze verkopen maar daar waag ik mij niet aan. Boes is ook niet meer leverbaar, mensen toch waarom niet, onversneden jeugdsentiment zeg ik je.
Ik denk dat een hoop niet anime kijkers toch wel interesse zouden moeten hebben in deze series...
Uit de tijd dat de Nederlandse dubs nog oké waren...
Neej, de tweede is het beste!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb ook de opening gezien. Ze kunnen de laatste van vorige serie nooit overtreffen![]()
![]()
![]()
Iemand al fansub gevonden die Hajime No Ippo subt?
Maar da's dan net weer geen animé.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hier sluit ik mij bij aan, gelukkig heb ik nog wel het beesten bos op dvd ( animals of the farthing woods )
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1907quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:41 schreef Jordy-B het volgende:
calimero is geen anime.
Samurai Pizza Cats wèl.
Op anidb staan deze ook niet hoog aangeprezen maar een mager zesje of minder...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Sh0g het volgende:
Kindernet zond ook het een en ander uit:
Calimero
Barbapapa
Ik vind het niet leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:42 schreef Sh0g het volgende:
Calimero is anime, of je het nu leuk vindt of niet
Voices en 5cm zijn tof. Die andere was voor mij vrij teleurstellend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Elegy het volgende:
Hebben! Binnen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, brakke pics, ik weet
waarom niet voor een ps3 gegaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef mschol het volgende:binnenkort een blu-ray spelert + 6 blu-ray's...
eens kijken of ik een blu-ray anime nog eens ga halen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Elegy het volgende:
Hebben! Binnen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, brakke pics, ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |