Is het tweede seizoen van Vampire Knight beter?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:54 schreef wdn het volgende:
"White Album" lijkt me niet de moeite waard na het kijken van episode 1![]()
DJ_: Vampire Knight is aardig bloederig
Men zal in ieder geval wel denken dat je onderdeel bent van de attractiepark.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef Beach het volgende:
Iemand vroeg me mee naar een cosplay meet in de efteling.
Dat vind ik best wel eng
Nouuuuuuuu s2 is stukken beterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Is het tweede seizoen van Vampire Knight beter?
Want ik vond het eerste seizoen maar tegenvallen...
heb eps 1 wel binnen gehaald maar nog niet gekeken .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:54 schreef wdn het volgende:
"White Album" lijkt me niet de moeite waard na het kijken van episode 1![]()
DJ_: Vampire Knight is aardig bloederig
Ik mis nog de laatste 10 min van de laatste eps van VK:G. (trein had te weinig vertragingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb eps 1 wel binnen gehaald maar nog niet gekeken .
en bedankt iedereen voor de aanraders
Doet me denken aan Girls Bravo!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik mis nog de laatste 10 min van de laatste eps van VK:G. (trein had te weinig vertraging)
Vanmiddag op de weg terug kijk ik trouwens Maria - Holic eps 1 (Romantic comedy) (Kanako is the protagonist of the story. She is a second year high school transfer student to Ame no Kisaki. When a boy touches her, she breaks out in hives, giving her a fear of boys).
Dat ik die ben vergeten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:18 schreef Sh0g het volgende:
[..]
[..]
Wat versta jij onder 'echte' horror dan? Kan er wel wat opnoemen. Naast genoemde heb je o.a. nog:
Monster
Ghost Hunt
Jigoku Shoujo
Jigoku Shoujo Futakomori
Jigoku Shoujo Mitsuganae
Hellsing
Blood+
Boogiepop Phantom
Ik heb 'm laten vallen na een aflevering.quote:
Als er zombies, vampieren, geesten etc in voorkomen, met het doel om angst aan te jagen, is het gewoon horror. Dat het dan niet 'eng' is of je niet psychologisch onder druk zet, tja, tis maar hoever je erin mee kan gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat ik die ben vergeten.![]()
Maar het kan ook zijn dat ik totaal ongevoellig ben voor "horror" binnen anime, maar ik bedoel meer dat er (voor zover ik weet) weinig anime zijn die je echt psychologisch onder druk zetten.
Monster valt niet echt onder horror, in ieder geval de manga tot nu toe niet.
Je vindt ecchi niet interessant?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef Quir het volgende:
Ik ga toch een poging wagen, daar niet van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Ik ken het zo nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Zijn er mensen hier die deze OVA wel eens hebben gezien? Ik zet ff expres de titel er niet neerHet heeft een hoge rating en ik vond de tekenstijl mooi, dus had 'em gedownload voor ik wist wat ik precies had gedownload...
[ afbeelding ]
Nou eh... op zich leuk getekend en best lachwekkend.
Maar toch niets voor mij...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Je vindt ecchi niet interessant?![]()
Opzich slaat GB nergens op maar ja...Niet in die vorm, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef wc-eend het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben nog niet zo thuis in alle anime series maar ik zoek eigenlijk weer iets om te kijken.. en ik vroeg me af of jullie nog wat aanraders hadden..
Mijn genre ligt denk toch wel het meest bij spanning/actie..
Hieronder een lijstje met wat ik gezien heb.. nog niet zo heel veel..full metal alchemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deathnote
chaos head
fate/stay night
hunter x hunter
mai hime
kijk dat eerst maar is![]()
kan hier wel een hele lijst neer gaan zetten maar dan zie je door de bomen het bos niet meerOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
plaatje herken ik wel maar geen flauw idee van welke anime, vertel eens de titel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Als er zombies, vampieren, geesten etc in voorkomen, met het doel om angst aan te jagen, is het gewoon horror. Dat het dan niet 'eng' is of je niet psychologisch onder druk zet, tja, tis maar hoever je erin mee kan gaan natuurlijk.
Zijn er mensen hier die deze OVA wel eens hebben gezien? Ik zet ff expres de titel er niet neerHet heeft een hoge rating en ik vond de tekenstijl mooi, dus had 'em gedownload voor ik wist wat ik precies had gedownload...
[ afbeelding ]
Nou eh... op zich leuk getekend en best lachwekkend.
Maar toch niets voor mij...
Wat ik nu kijk is:
Code Geass S2
El Cazador De La Bruja
Tales of the Abyss
Sayonara Zetsubou Sensei
Ik wil binnenkort graag aan Gundam 00 beginnen. Ik ga toch eens wat meer mecha kijken, want Code Geass is toch best stoer. En ik had wat van die Gundam 00 OP/ED's gedownload (the brilliant green - Ash Like Snow) en dat klinkt echt geweldig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sora_no_Iro,_Mizu_no_Iroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
plaatje herken ik wel maar geen flauw idee van welke anime, vertel eens de titel?
ah... die... die heb ik volgens mij nog ergens liggen @ HD maar niet gezien (wel op to watchlist)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sora_no_Iro,_Mizu_no_Iro
lol spicy onequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sora_no_Iro,_Mizu_no_Iro
Nice, binnenkort even kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:41 schreef Sh0g het volgende:
Hajime no Ippo RAW is uit. De intro tune is niet zo goed als de vorigen, of ik moet er gewoon aan wennen, maar de tekenstijl is helemaal hetzelfde gebleven. Echt fucking heilig dit. Alle stemartiesten zijn terug. Het is gewoon weer vertrouwt Ippo, maar nu in betere videokwaliteit. Hell yeah!!!![]()
Ben benieuwd welke subbers 'em oppakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |