Nee man. Dan is 75% van de humor wegquote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef zquing het volgende:
echt, anime zou met een veiligheidssticker moeten komen
Maar kijk wat 't doet met sommige mensen. Ze moeten tegen zichzelf beschermd wordenquote:
Dat noemen wij 'vrijheid' zquingquote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar kijk wat 't doet met sommige mensen. Ze moeten tegen zichzelf beschermd worden
Ja...quote:Op zondag 4 januari 2009 03:21 schreef wdn het volgende:
Kent iemand The Third: The Girl With the Blue Eye ?
[ afbeelding ]
[..]
Is dat "budget" afbeelding geen OVA?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja...
Best wel een leuke serie, al worden sommige afleveringen in een totaal andere tekenstijl gedaan, waardoor het net is alsof je naar een budgetaflevering zit te kijken.
"Normaal"
[ afbeelding ][ afbeelding ]
"Budget"
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tevens een late TVP, want ik zat in Oostenrijk sneeuw te happen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Is dat "budget" afbeelding geen OVA?
Ik heb dat alleen gezien bij OVA.
Bijvoorbeeld bij Shadow Skill.
OVA was compleet anders
Nee... Het zat middenin de serie.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Is dat "budget" afbeelding geen OVA?
Ik heb dat alleen gezien bij OVA.
Bijvoorbeeld bij Shadow Skill.
OVA was compleet anders
quote:
Doet me aan Nadia denken. Ik vraag me nog steeds af waarom ze zo'n geweldige serie compleet moesten verpesten met van die waardeloze fillers...quote:
OMGquote:Op maandag 5 januari 2009 02:16 schreef Sh0g het volgende:
http://www.mtv.com/videos/misc/265829/no-pain-no-gain.jhtml
En hier is er nog een meisje die misschien nog wel meer otaku is. Zij wil een date.
http://www.mtv.com/videos(...)ior.jhtml#id=1591114
Zal wel 'n nieuwe hype worden, ik heb er pas twee opgemerkt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom wordt het forum ineens overspoeld met cosplay-topics?
Ik heb het begintopic gezien, maar ik vraag me af waarom er zoveel vervolgtopics zijn. Allemaal otaku's op Fok!, ofzo?
Ik denk dat je echte horror niet kunt vinden binnen anime, maar je zou "Kara no Kyoukai" en "Mnemosyne - Mnemosyne no Musume-tachi" nog kunnen proberen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef DJ_ het volgende:
heeft iemand nog anime aanraders die nogal duister zijn ?
denk aan higurashi , kurokami , ( 1ste eps van chaos head , heb hem veder nog niet gezien maar wat ik van het intro filmpje zag wordt het later een stuk happier )
ik zoek een ware thriller / horror eigenlijk .
kara heb ik 1 eps van gezien en dat was inderdaad wel cool , zal de andere eens proberen .quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik denk dat je echte horror niet kunt vinden binnen anime, maar je zou "Kara no Kyoukai" en "Mnemosyne - Mnemosyne no Musume-tachi" nog kunnen proberen.
Higurashiquote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef DJ_ het volgende:
denk aan higurashi , kurokami , ( 1ste eps van chaos head , heb hem veder nog niet gezien maar wat ik van het intro filmpje zag wordt het later een stuk happier )
lol wut?quote:
Achja, 't is een beetje gaar, maar het zou er wel in kunnen passen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Higurashi![]()
[..]
lol wut?
Je kunt de scripts van Aero nog downloaden.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Bakakame het volgende:
Weet iemand toevallig of Soul Eater nog andere subbers dan SEF hebben?
Want ik heb één afl van SEF gekeken en... Nouja, ik weet niet hoe goed ze het van Japans naar Engels vertalen, maar ze hadden toch aardig wat Engelse grammaticafouten..
Thanks, ik zal er binnenkort eens naar kijken!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Je kunt de scripts van Aero nog downloaden.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef DJ_ het volgende:
Wat versta jij onder 'echte' horror dan? Kan er wel wat opnoemen. Naast genoemde heb je o.a. nog:quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik denk dat je echte horror niet kunt vinden binnen anime, maar je zou "Kara no Kyoukai" en "Mnemosyne - Mnemosyne no Musume-tachi" nog kunnen proberen.
ik heb een paar eps van anonymous binnen gehaald en anders moet je maar eens zoeken op allhailexcalibur...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Bakakame het volgende:
Weet iemand toevallig of Soul Eater nog andere subbers dan SEF hebben?
Want ik heb één afl van SEF gekeken en... Nouja, ik weet niet hoe goed ze het van Japans naar Engels vertalen, maar ze hadden toch aardig wat Engelse grammaticafouten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |