Jij ook Crashcat!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:01 schreef Crashcat het volgende:
Code Geass s2 finished! @_@
良いお年を。。
[ afbeelding ]
Winter 2009 zal tegenvallen als ik de lijst zo doorneemquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:59 schreef zquing het volgende:
Gelukkig 2009, dat we veel toffe anime mogen zien
Die ga ik zeker kijken. Verder blijft het inderdaad rustig voor mij qua nieuwe anime.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:16 schreef DJ_ het volgende:
Kurokami the Animation
[ afbeelding ]
veder zit er niks interesants tussen eignelijk
Dat is ook het enige wat mij opviel in de hele lijst.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:16 schreef DJ_ het volgende:
Kurokami the Animation
[ afbeelding ]
Ja vond ik ook al.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:16 schreef DJ_ het volgende:
Kurokami the Animation
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:16 schreef DJ_ het volgende:
Kurokami the Animation
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met voeding? Kabels?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:10 schreef NutKees het volgende:
w00t, mijn harde schijf is gered. Er was wat mis met de voeding. Tip: koop NOOIT electronica bij de media markt, want daar heb ik vanmorgen een kwartier ruzie staan maken. Blijkbaar is hun motto: garantie afgelopen? Zoek het maar uit!
Ah okay, die dingen kan je toch er altijd uitschroeven en gewoon in je pc pluggen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef NutKees het volgende:
Met voeding bedoel ik voeding. Externe HD namelijk.
Nee, dat heb ik niet gedaan. Ding was net 2 maanden uit de garantie dus eerst maar eens naar de Media Markt ermee om te kijken of er nog wat aan te doen was. Zelf open peuteren is blijkbaar niet zo eenvoudig (geen schoefjes of niks, google maar eens naar Lacie Porsche), en dan ben je je garantie zowiezo kwijt. Daar bleek uiteindelijk, na het proberen van een nieuwe voeding, dat hij het gewoon weer deed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ah okay, die dingen kan je toch er altijd uitschroeven en gewoon in je pc pluggen?En dat is wat je gedaan hebt volgens mij?
KyouNoSubsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef DJ_ het volgende:
heeft iemand hier een idee of er een group kurokami gaat oppikken ?
Schroef om open te maken zit onder de garantiesticker (............)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef NutKees het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gedaan. Ding was net 2 maanden uit de garantie dus eerst maar eens naar de Media Markt ermee om te kijken of er nog wat aan te doen was. Zelf open peuteren is blijkbaar niet zo eenvoudig (geen schoefjes of niks, google maar eens naar Lacie Porsche), en dan ben je je garantie zowiezo kwijt. Daar bleek uiteindelijk, na het proberen van een nieuwe voeding, dat hij het gewoon weer deed.
Die kende ik niet. Synopsis ziet er goed uit dusssss staat in de queuequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef MaxiTitan het volgende:
<..>
Zoku Natsume Yuujin-chou(eerste seizoen vond ik wel leuk)
<...>
thanksquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:57 schreef wdn het volgende:
[..]
KyouNoSubs
Hebben 1 eps gedaan tot nu toe
quote:Categories: Action, Adventure, Post-apocalyptic, Power Suits, SciFi, Swordplay
Synopsis: In the distant future, because of an interplanetery war that has continued on for centuries, the civilizations were ruined. Human beings have lost everything, and only 1/5th of the population survived. Pseudo-human, “The Third”, is said to have appeared just after the war. They have red pupils called “Space Eyes”. Using them, they can control computer systems and so on, and rule the world by their superior power.
In this world, there is a girl, Honoka; She is a jack-of-all-trades, and she accepts any order except murder. One day, she happens to find a young Ikus in the desert. When she accepts the order from him, her great adventure begins.
heb hem net gekeken maar de subs waren echt dramatisch slecht , het is dat de anime zo goed was dat ik niet kon stoppen met kijken , terwijl ik me normaal dood erger aan slechte subs .quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef Quir het volgende:
Ooit op gekomen voor de subs door dit topic, hier is wel het een en ander te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |