Mijn voorkeur gaat na het kijken van een aantal anime toch meer uit naar 'realisme' zoalsquote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Kuwaro het volgende:
Ik ken Monster wel maar ik hou persoonlijk meer van actie en comedy![]()
Grenadier![]()
Ik heb net op MAL gekeken en Cowboy Bebop valt onder SFI... maar ja ik heb het nooit gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat na het kijken van een aantal anime toch meer uit naar 'realisme' zoals
BECK
Monster
En ik enige mate ook Death Note, al zitten daar wel geesten in.
Die vind ik persoonlijk leuker dan naruto, bleach etc.
Kennen jullie nog meer anime van deze soort?
Valt Cowboy Bebop ook in dit type?
Nou niks mis met die genres maar mijn voorkeur gaat toch liever uit naar realisme zegmaarquote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik heb net op MAL gekeken en Cowboy Bebop valt onder SFI... maar ja ik heb het nooit gezien![]()
Je voorkeur gaat dus realisme?
Dus geen magic, demonen, aliens, verre toekomst etc?
Bedanktquote:Ik ga even mijn MAL lijstje doorspitten en dan geef ik paar anime door
Er zijn heel weinig anime zoals H+C. Vooral omdat de muziek zo goed is!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef XEBEC het volgende:
Laatst Honey and Clover gezien op aanraden van een vriendin van me, weet iemand hier series die erop lijken?
Ik kan zo alleen Genshiken, zeer realisme , otaku'squote:Op maandag 12 januari 2009 19:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou niks mis met die genres maar mijn voorkeur gaat toch liever uit naar realisme zegmaar
[..]
Bedankt
Je weet dat ze zich vorige keer niet aan de manga hielden en dat ze dat nu gaan doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ontdek net dat er een nieuwe serie van Full Metal Alchemist in ontwikkeling is!![]()
![]()
WHOOHOOOOOOO!!!!
![]()
Dat is nog niet zeker volgens mij, het kan ook gewoon een vervolg zijn van na de film, toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je weet dat ze zich vorige keer niet aan de manga hielden en dat ze dat nu gaan doen?
Ik weet niet hoeveel het verhaal van de manga afweek, maar je zult toch wel wat terugzien
Maar blijft tof, yes
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat is hooked on Gundam 00 s2
Nee, wordt een remake. En nu wel op basis van de manga.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker volgens mij, het kan ook gewoon een vervolg zijn van na de film, toch?
pffftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ontdek net dat er een nieuwe serie van Full Metal Alchemist in ontwikkeling is!![]()
![]()
WHOOHOOOOOOO!!!!
![]()
Nog beterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, wordt een remake. En nu wel op basis van de manga.
Heldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Sh0g het volgende:
FMA 2 trailer desu: http://www.megaupload.com/?d=05ROWT5G
nee... flutserie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef LockonStratos het volgende:
FMA
Trouwens, nog fans van Gundam (00) hier ??
Ik heb alleen Gumdan 00 s1 gekeken. Vond hem wel leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef LockonStratos het volgende:
FMA
Trouwens, nog fans van Gundam (00) hier ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |