i think i just creamed my pantsquote:Op donderdag 18 december 2008 20:59 schreef Sh0g het volgende:
Full Metal Alchemist 2
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6107
Ik mag wel eens gauw met FMA beginnen.
Och gut, een jonge Quirquote:Op donderdag 18 december 2008 21:14 schreef Quir het volgende:
Ik vond het toen blijkbaar nog nodig om het zwaar overgebruikte Linkin Park te gebruiken, en een geweldige titel te nemen. Maar, hier heb je er een.
die stond al bij mij in de planning maar heb nog RUIM 1TB overquote:Op donderdag 18 december 2008 21:27 schreef Quir het volgende:
Dank voor de tip. Ik denk dat ik snel de volgende TB nodig heb.
daar kan je sinds een tijdje ook een aantal downloads die op mijn naam staan vindenquote:Op donderdag 18 december 2008 21:23 schreef MaxiTitan het volgende:
Vanaf morgen is er freeleech bij een grote anime provider die zich sterk met een doos associeert en dat loopt tot 4 januari. Dus zet je wenslijstjes maar klaar in de downloadlijst zodat de kerstman je HDD kan vullen.
Welke series/films zijn dat dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
daar kan je sinds een tijdje ook een aantal downloads die op mijn naam staan vinden
Ziet er toch niet al te beroerd uit toch?Ik weet alleen niet hoe ik dat ga doen met al die fancy syncs en effecten enzo. Misschien dat ik eerst maar eens moet proberen een stukje muziek een beetje passend te krijgen onder een anime. Chronologie is geloof ik niet zo heel erg belangrijk? Als in dat ik uit een anime verschillende stukjes kan plakken zolang het maar bij de muziek past?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:14 schreef Quir het volgende:
Ik vond het toen blijkbaar nog nodig om het zwaar overgebruikte Linkin Park te gebruiken, en een geweldige titel te nemen. Maar, hier heb je er een.
Een goede AMV vertelt een verhaal en past bij de muziek. Ik denk dat je beter kunt beginnen met een licht verhaal uitstippelen, zoals een gevecht tussen twee partijen en de aanleiding daarvoor, en dat synct. Aan effecten etc. hoef je nu nog niet te denken, dat je dit onder de knie hebt is het belangrijkste.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ziet er toch niet al te beroerd uit toch?Ik weet alleen niet hoe ik dat ga doen met al die fancy syncs en effecten enzo. Misschien dat ik eerst maar eens moet proberen een stukje muziek een beetje passend te krijgen onder een anime. Chronologie is geloof ik niet zo heel erg belangrijk? Als in dat ik uit een anime verschillende stukjes kan plakken zolang het maar bij de muziek past?
o.a. earth girl arjuna (oid) en Da Capoquote:Op donderdag 18 december 2008 21:52 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Welke series/films zijn dat dan?
heb ik al, alleen nog niet operationeelquote:Op donderdag 18 december 2008 22:05 schreef Quir het volgende:
Misschien moet ik trouwens maar eens een download servertje in elkaar flansen als ik 200 euro tot mijn beschikking heb.
En dan later uitbreiden met extra schijven.
omdat ik exchange 2003 nog niet echt helemaal onder de knie heb?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:30 schreef Quir het volgende:
Waarom ben je daar nog niet zeker van, dan?
Ooh?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ik exchange 2003 nog niet echt helemaal onder de knie heb?
quote:
januari?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:14 schreef Quir het volgende:
Volgende keer staat er iets in over Higurashi.
hoe kan je op user zoeken ?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
--edit-- nog een downloadje online
profile -> Find User/Browse User List (en ik ben te vinden onder de Offersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |