quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1476 12/27/2008 - 2:00 EIFFEL 65 - BLUE
Kan het me niet herrinneren in ieder geval. Ik heb wel eens een cd van Queen gekregen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord![]()
![]()
Je moet toch maar es snel wat van Queen downloaden aanschaffen.
quote:
Dat begreep ik ook welquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1476 12/27/2008 - 2:00 EIFFEL 65 - BLUE
Nu maar even de katten tot rust brengen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef 3FMaster het volgende:
Pas op: Hans gaat los.
Mooi liedje.
Zit nu eigelijk pas te beseffen dat Queen best wel mooie liedjes heeft..
Ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis de naam 'Hans' in dat lijstje van aanvragers.
quote:
Nou, liever nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef -Hans- het volgende:
Mocht de wereld nu vergaan dan heb ik daar vrede mee.. man, wat een geweld.
Geinig he, dat die drie-eenheid al niet meer weg te denken is en 5 jaar geleden bestond SR nog niet! [koffiebekertje]Vroeger, toen verkwischte de mensch zijn tijd tussen Sinterklaas en het Kerstfeest, door den daegen af te tellen middels een huisch waarvan de raemen geopend konden worden. Hierin zaten heerlycke lekkernyen voor de kinders. Zulks een ding heette een adventcalender. Hedentendage telt men de donkere daegen voor Kerscht af middels lekkernyen vanuit een ander huisch, van glas. Hiervan mogen de raemen niet open.[/koffiebekertje]quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sinterklaas, Glazen Huis, Kerst.
In elk geval Greatest Hits 1, 2 en 3 ff goed geluisterenquote:
Ben je 'm kwijt dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet echt nodig eens m'n bed opzoeken.
Owja, vooral die laatstequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef Briggy het volgende:
Ik ga dit uur voor:
1497 12/27/2008 - 0:00 HERMAN BROOD - NEVER BE CLEVER![]()
1502 12/27/2008 - 0:00 ROBBIE ROBERTSON - SOMEWHERE DOWN THE CRAZY RIVER
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Geinig he, dat die drie-eenheid al niet meer weg te denken is en 5 jaar geleden bestond SR nog niet! [koffiebekertje]Vroeger, toen verkwischte de mensch zijn tijd tussen Sinterklaas en het Kerstfeest, door den daegen af te tellen middels een huisch waarvan de raemen geopend konden worden. Hierin zaten heerlycke lekkernyen voor de kinders. Zulks een ding heette een adventcalender. Hedentendage telt men de donkere daegen voor Kerscht af middels lekkernyen vanuit een ander huisch, van glas. Hiervan mogen de raemen niet open.[/koffiebekertje]
Ik moet echt nodig eens m'n bed opzoeken.
Kan niet 3FM staat al aan, is heligschennis in huis als ik dat afzetquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In elk geval Greatest Hits 1, 2 en 3 ff goed geluisteren. Dan kom je een aantal regelrechte klassiekers wel tegen
.
Ik zou al m'n concert-ervaringen willen ruilen om te kunnen zeggen dat ik eens een show met Freddie had meegemaakt, live.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had 't wel es willen zien wat Freddie nog voor muziek had gemaakt als ie nog onder ons was geweest. Innuendo kwam niet lang voor z'n dood, dus als dat een voorbode was geweest voor nieuw materiaal.
Ceequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Geinig he, dat die drie-eenheid al niet meer weg te denken is en 5 jaar geleden bestond SR nog niet! [koffiebekertje]Vroeger, toen verkwischte de mensch zijn tijd tussen Sinterklaas en het Kerstfeest, door den daegen af te tellen middels een huisch waarvan de raemen geopend konden worden. Hierin zaten heerlycke lekkernyen voor de kinders. Zulks een ding heette een adventcalender. Hedentendage telt men de donkere daegen voor Kerscht af middels lekkernyen vanuit een ander huisch, van glas. Hiervan mogen de raemen niet open.[/koffiebekertje]
Ik vind dat je gezellig hier moet blijvenquote:Ik moet echt nodig eens m'n bed opzoeken.
Slaapzequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga nu echt maar eens. iPod is opgeladen. Truste!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Kan niet 3FM staat al aan, is heligschennis in huis als ik dat afzet
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef 3FMaster het volgende:
Niet verder vertellen... ik ben een kloon van Ekdomquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, vooral die laatste![]()
![]()
![]()
![]()
. Ook weer een Ekdom-momentje
.
JUIST nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Komende week vind je vast wel een momentje
.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
Niet verder vertellen... ik ben een kloon van Ekdom![]()
Gelukkig maarquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Steephsel het volgende:
[..]
JUIST nietIk wilde vanmiddag ff op dumpert (filmpjes) kijken maar dat voelt niet goed
Nou, na 1 januari wordt weer de gewone playlist met Kings of Leon, Adele en Duffy uit de kast getrokken. Alsof de luisteraars de weken ervoor niets hebben aangevraagd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef borisz het volgende:
Hopelijk leert 3FM wel van deze lijst.
In de zin van dat de gitaren iets vaker uit de kast mogen.
Ik ben niet verslaafffffffdddddddddddquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Misschien maar es een afspraak maken bij de A3 (Anonieme 3FM-luisteraars)
.
Had uiteraard graag gezien dat Freddie nog had geleefd maar qua muziek zou het toch allemaal wat minder zijn geworden. Met de komst van Britney Spears en al die commerciële acts (zooi) zouden ze zijn onder gesneeuwd. Ik denk dat het allemaal meer richting You Don't Fool me en dat soort platen zou zijn gegaan. Meer up-tempo, wat commerciëler getint en wat simpeler qua opbouw.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had 't wel es willen zien wat Freddie nog voor muziek had gemaakt als ie nog onder ons was geweest. Innuendo kwam niet lang voor z'n dood, dus als dat een voorbode was geweest voor nieuw materiaal.
Terugzwaaien is nu niet handig, ik heb nogal last van mijn hand...quote:
* Cee was begonnen met het plaatsen van een ontzettend flauwe bagger-grap over bandjes als Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs die bekennen dat ze homoseksueel zijn maar ziet er toch maar vanaf.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef borisz het volgende:
Hopelijk leert 3FM wel van deze lijst.
In de zin van dat de gitaren iets vaker uit de kast mogen.
*proest* Mijn wijn! Wat doe je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Terugzwaaien is nu niet handig, ik heb nogal last van mijn hand...
Ik merk het al, je mist die muziek alquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, na 1 januari wordt weer de gewone playlist met Kings of Leon, Adele en Duffy uit de kast getrokken. Alsof de luisteraars de weken ervoor niets hebben aangevraagd.
Die zing ik zeker mee. Fantastische plaatquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nou, liever niet![]()
Zing je deze ook mee? Dan ga ik nu even buiten luisteren of ik in de verte wat geschreeuw hoor.
Stay Alive Stay Alive!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:18 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafffffffddddddddddd
Ik luister 'sochtends meestal naar Giel in de tram..
Nou. In het geheel niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik merk het al, je mist die muziek al.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH Trekt de plateauzolen uit de kast
En dan kom je op je werk aan en dan gaat de radio aan, 3FM... Meestal middenin de columns enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, zie je, daar begint die verslaving al 's ochtends vroeg
.
Mwah... zoals ik al zei: Innuendo was ook niet zo lang voor z'n dood gemaakt. Denk dat ze nog wel een potje hadden kunnen brekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had uiteraard graag gezien dat Freddie nog had geleefd maar qua muziek zou het toch allemaal wat minder zijn geworden. Met de komst van Britney Spears en al die commerciële acts (zooi) zouden ze zijn onder gesneeuwd. Ik denk dat het allemaal meer richting You Don't Fool me en dat soort platen zou zijn gegaan. Meer up-tempo, wat commerciëler getint en wat simpeler qua opbouw.
Doe mij maar het oude werk van Queen wat op Greatest hits 1 staat en A Night At The Opera.
Derde deur links, hoekje om, 5de deur aan je rechterhand en daar is het.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:20 schreef Cee het volgende:
Nog 10 minuten en dan ga ik m'n bed opzoeken. Hij moet ergens te vinden zijn.
Heb je al in de slaapkamer gezocht?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:20 schreef Cee het volgende:
Dan dondert ze van 't balkon, gek!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Derde deur links, hoekje om, 5de deur aan je rechterhand en daar is het.
Maar als ze valt dan vangt het bed d'r beneden wel op... Zachte landingquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan dondert ze van 't balkon, gek!
Val je er niet automatisch in als je je van je bureaustoel laat vallenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:20 schreef Cee het volgende:
Je hebt gelijk, eerst rechtsaf en dan linksquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas zullen we het nooit weten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah... zoals ik al zei: Innuendo was ook niet zo lang voor z'n dood gemaakt. Denk dat ze nog wel een potje hadden kunnen breken.
Ik zit op de bank met m'n voeten op de poef!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Val je er niet automatisch in als je je van je bureaustoel laat vallen
Mijn gedachte!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Arme beest........ Oh poefquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit op de bank met m'n voeten op de poef!
... en vergeet de rotonde niet! Daar moet ze de 3e afslag nemen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, eerst rechtsaf en dan links
Oehquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit op de bank met m'n voeten op de poef!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en vergeet de rotonde niet! Daar moet ze de 3e afslag nemen.
Ik had graag nog een keertje naar Queen mét Freddy gegaan!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas zullen we het nooit weten.
Hiquote:
Neuh, om de woonkamertafel. Heb jij geen inpandige rotonde dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die rotonde rond de eettafel, bedoel je?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, om de woonkamertafel. Heb jij geen inpandige rotonde dan?
Uhuhquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef Marc63 het volgende:
De meest briljante versie van deze plaat vind ik nog de Ekdom-praat-mee versie
Meterkast, mafketel! Maar, ik heb net gecheckt, eerste deur links en ja hoor, daar staat ie! Potverdorie op precies de zelfde plek als vanochtend!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, eerst rechtsaf en dan links
Khad graag nog wat gourmet gehad, Majaquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Soms heb je van die momenten
.
Iedereen is blij dat de Kerst weer achter de rug is.
Me2... daar had ik echt heel veel voor over gehad. Als je het concert @ Wembley ook ziet dan is dat gewoon niet van deze planeet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:25 schreef JJH het volgende:
Ik had graag nog een keertje naar Queen mét Freddy gegaan!
Heb je 'm geupgrade met een geheugen-module ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Meterkast, mafketel! Maar, ik heb net gecheckt, eerste deur links en ja hoor, daar staat ie! Potverdorie op precies de zelfde plek als vanochtend!
Echt handig.
Je bent toch astronaut in opleiding ? Die slapen ook staandquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Meterkast, mafketel! Maar, ik heb net gecheckt, eerste deur links en ja hoor, daar staat ie! Potverdorie op precies de zelfde plek als vanochtend!
Echt handig.
Uitgeroepen tot beste concert ooit volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2... daar ik echt heel veel voor over gehad. Als je het concert @ Wembley ook ziet dan is dat gewoon niet van deze planeet.
Dat dus. Is het roos? Net het is last die van je schouders af valt!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Soms heb je van die momenten
.
Iedereen is blij dat de Kerst weer achter de rug is.
Fijn hèr dat dat bed zijn poten niet gebruikt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt handig.
En al die andere optredensquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2... daar ik echt heel veel voor over gehad. Als je het concert @ Wembley ook ziet dan is dat gewoon niet van deze planeet.
Ff kloppen en 't is wegquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus. Is het roos? Net het is last die van je schouders af valt!
Ik heb er een zonder wieltjes. Leek me handig want dan blijft ie beter staan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Heb je 'm geupgrade met een geheugen-module ofzo?
Dan kan ik lang zoeken... hier in de omgeving rijden alleen maar geel/blauwe treinen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef borisz het volgende:
Ik moet helaas nog wachten op de rode trein.
En terecht, imo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
Uitgeroepen tot beste concert ooit volgens mij.
Heb hem op CD en DVD, héééérlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou met niets verbazen Y. Je zult daar toen bij geweest zijn. Jaloersquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hee die bus ken ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan kan ik lang zoeken... hier in de omgeving rijden alleen maar geel/blauwe treinen.
Maar... wel een rode bus! Is dat ook goed?
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er een zonder wieltjes. Leek me handig want dan blijft ie beter staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |