quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, om de woonkamertafel. Heb jij geen inpandige rotonde dan?
Uhuhquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef Marc63 het volgende:
De meest briljante versie van deze plaat vind ik nog de Ekdom-praat-mee versie
Meterkast, mafketel! Maar, ik heb net gecheckt, eerste deur links en ja hoor, daar staat ie! Potverdorie op precies de zelfde plek als vanochtend!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, eerst rechtsaf en dan links
Khad graag nog wat gourmet gehad, Majaquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Soms heb je van die momenten
.
Iedereen is blij dat de Kerst weer achter de rug is.
Me2... daar had ik echt heel veel voor over gehad. Als je het concert @ Wembley ook ziet dan is dat gewoon niet van deze planeet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:25 schreef JJH het volgende:
Ik had graag nog een keertje naar Queen mét Freddy gegaan!
Heb je 'm geupgrade met een geheugen-module ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Meterkast, mafketel! Maar, ik heb net gecheckt, eerste deur links en ja hoor, daar staat ie! Potverdorie op precies de zelfde plek als vanochtend!
Echt handig.
Je bent toch astronaut in opleiding ? Die slapen ook staandquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Meterkast, mafketel! Maar, ik heb net gecheckt, eerste deur links en ja hoor, daar staat ie! Potverdorie op precies de zelfde plek als vanochtend!
Echt handig.
Uitgeroepen tot beste concert ooit volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2... daar ik echt heel veel voor over gehad. Als je het concert @ Wembley ook ziet dan is dat gewoon niet van deze planeet.
Dat dus. Is het roos? Net het is last die van je schouders af valt!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Soms heb je van die momenten
.
Iedereen is blij dat de Kerst weer achter de rug is.
Fijn hèr dat dat bed zijn poten niet gebruikt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt handig.
En al die andere optredensquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2... daar ik echt heel veel voor over gehad. Als je het concert @ Wembley ook ziet dan is dat gewoon niet van deze planeet.
Ff kloppen en 't is wegquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus. Is het roos? Net het is last die van je schouders af valt!
Ik heb er een zonder wieltjes. Leek me handig want dan blijft ie beter staan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Heb je 'm geupgrade met een geheugen-module ofzo?
Dan kan ik lang zoeken... hier in de omgeving rijden alleen maar geel/blauwe treinen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef borisz het volgende:
Ik moet helaas nog wachten op de rode trein.
En terecht, imo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
Uitgeroepen tot beste concert ooit volgens mij.
Heb hem op CD en DVD, héééérlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou met niets verbazen Y. Je zult daar toen bij geweest zijn. Jaloersquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hee die bus ken ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan kan ik lang zoeken... hier in de omgeving rijden alleen maar geel/blauwe treinen.
Maar... wel een rode bus! Is dat ook goed?
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er een zonder wieltjes. Leek me handig want dan blijft ie beter staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |