quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:09 schreef Steephsel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/1476
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1476 12/27/2008 - 2:00 EIFFEL 65 - BLUE
Kan het me niet herrinneren in ieder geval. Ik heb wel eens een cd van Queen gekregen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord![]()
![]()
Je moet toch maar es snel wat van Queen downloaden aanschaffen.
quote:
Dat begreep ik ook welquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1476 12/27/2008 - 2:00 EIFFEL 65 - BLUE
Nu maar even de katten tot rust brengen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef 3FMaster het volgende:
Pas op: Hans gaat los.
Mooi liedje.
Zit nu eigelijk pas te beseffen dat Queen best wel mooie liedjes heeft..
Ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis de naam 'Hans' in dat lijstje van aanvragers.
quote:
Nou, liever nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef -Hans- het volgende:
Mocht de wereld nu vergaan dan heb ik daar vrede mee.. man, wat een geweld.
Geinig he, dat die drie-eenheid al niet meer weg te denken is en 5 jaar geleden bestond SR nog niet! [koffiebekertje]Vroeger, toen verkwischte de mensch zijn tijd tussen Sinterklaas en het Kerstfeest, door den daegen af te tellen middels een huisch waarvan de raemen geopend konden worden. Hierin zaten heerlycke lekkernyen voor de kinders. Zulks een ding heette een adventcalender. Hedentendage telt men de donkere daegen voor Kerscht af middels lekkernyen vanuit een ander huisch, van glas. Hiervan mogen de raemen niet open.[/koffiebekertje]quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sinterklaas, Glazen Huis, Kerst.
In elk geval Greatest Hits 1, 2 en 3 ff goed geluisterenquote:
Ben je 'm kwijt dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet echt nodig eens m'n bed opzoeken.
Owja, vooral die laatstequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef Briggy het volgende:
Ik ga dit uur voor:
1497 12/27/2008 - 0:00 HERMAN BROOD - NEVER BE CLEVER![]()
1502 12/27/2008 - 0:00 ROBBIE ROBERTSON - SOMEWHERE DOWN THE CRAZY RIVER
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Geinig he, dat die drie-eenheid al niet meer weg te denken is en 5 jaar geleden bestond SR nog niet! [koffiebekertje]Vroeger, toen verkwischte de mensch zijn tijd tussen Sinterklaas en het Kerstfeest, door den daegen af te tellen middels een huisch waarvan de raemen geopend konden worden. Hierin zaten heerlycke lekkernyen voor de kinders. Zulks een ding heette een adventcalender. Hedentendage telt men de donkere daegen voor Kerscht af middels lekkernyen vanuit een ander huisch, van glas. Hiervan mogen de raemen niet open.[/koffiebekertje]
Ik moet echt nodig eens m'n bed opzoeken.
Kan niet 3FM staat al aan, is heligschennis in huis als ik dat afzetquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In elk geval Greatest Hits 1, 2 en 3 ff goed geluisteren. Dan kom je een aantal regelrechte klassiekers wel tegen
.
Ik zou al m'n concert-ervaringen willen ruilen om te kunnen zeggen dat ik eens een show met Freddie had meegemaakt, live.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had 't wel es willen zien wat Freddie nog voor muziek had gemaakt als ie nog onder ons was geweest. Innuendo kwam niet lang voor z'n dood, dus als dat een voorbode was geweest voor nieuw materiaal.
Ceequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Geinig he, dat die drie-eenheid al niet meer weg te denken is en 5 jaar geleden bestond SR nog niet! [koffiebekertje]Vroeger, toen verkwischte de mensch zijn tijd tussen Sinterklaas en het Kerstfeest, door den daegen af te tellen middels een huisch waarvan de raemen geopend konden worden. Hierin zaten heerlycke lekkernyen voor de kinders. Zulks een ding heette een adventcalender. Hedentendage telt men de donkere daegen voor Kerscht af middels lekkernyen vanuit een ander huisch, van glas. Hiervan mogen de raemen niet open.[/koffiebekertje]
Ik vind dat je gezellig hier moet blijvenquote:Ik moet echt nodig eens m'n bed opzoeken.
Slaapzequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga nu echt maar eens. iPod is opgeladen. Truste!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga nu echt maar eens. iPod is opgeladen. Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |