"Kan geen mapvermelding maken (fout 52)
Set up kan een bestand op de doeldiskette openen niet uitvoeren.
Bronbestand C:\WINDOWS\TEMP\IXP002.TMP\iesetup.inf
Doelbestand C:\WINDOWS\INF\Iesetup.001=C:\WINDOWS\TEMP\IXP002.TMP\iesetup.inf"
quote:Daar is het allemaal mee begonnen. Dat lukt dus niet. De meeste sites doen het niet meer ('this page cannot be displayed'). Is nu al bijna twee weken zo. Kabelverbinding is verder goed, dus moet het wel aan IE liggen. Ik heb Millenium, maar XP ligt klaar om geinstalleerd te worden, mocht het allemaal niet lukken.
Op donderdag 28 maart 2002 23:00 schreef Raven het volgende:
Download IE 6 van http://www.windowsupdate.com
Welke Windows versie heb je overigens?
Mijn advies: forget ME, XP cd erin, reboot, format je hard disk tijdens de XP setup naar NTFS en je bent van een hoop gezeik af.
Zit IE6 er al gelijk bij ingebakken.
quote:Ja oke, maar dan moet ik eerst even mp3'tjes, films en programmaatjes back-uppen. Kost wel een cd'tje of 30 denk'. Wat is NTFS overigens?
Op donderdag 28 maart 2002 23:06 schreef Raven het volgende:
ME?Mijn advies: forget ME, XP cd erin, reboot, format je hard disk tijdens de XP setup naar NTFS en je bent van een hoop gezeik af.
Zit IE6 er al gelijk bij ingebakken.
Het zou mij niks verbazen als daarin de bron van jouw problemen zit. Heb je al eens in het installatiescherm van IE5.5 (te bereiken via add/remove software) de optie "reinstall Internet Explorer" uitgevoerd?
quote:Windows 95, 98 & ME draaien op FAT/FAT32 dat is het bestandssysteem. (File Allocation Table) (32bits)
Op donderdag 28 maart 2002 23:07 schreef RoK het volgende:[..]
Ja oke, maar dan moet ik eerst even mp3'tjes, films en programmaatjes back-uppen. Kost wel een cd'tje of 30 denk'. Wat is NTFS overigens?
Windows NT/2k/XP draaien op NTFS (New Technology File System).
Indien je nu al meerdere partities hebt, dan zou ik je aanraden om alles wat met windows te maken heeft / iets in het registry nodig heeft om te kunnen starten (office e.d.) weg te smijten van al je pratities en al je andere dingen, mp3z en films e.d. op een aparte partitie te zetten en dan tijdens de install alleen je C partitie te formatteren, dan kun je na de installatie altijd nog je overige partities converteren naar NTFS.
computerles voor catootje, yvonne e.a. blondines <<-- leuk topic van iteejer over de werking van de pc, ook wordt er FAT/NTFS uitgelegd.
quote:Een keer in de zoveel tijd weet m'n systeem te melden dat er een integriteitsprobleem is en / of iets met windows/inf, windows/internet en file allocution tables. Blauw schermpje zo nu en dan...
Op donderdag 28 maart 2002 23:09 schreef weerdo het volgende:
Verrotte Windows-installatie, slechte installatie media, slechte disk. 't kan overal inzitten. Heb je vaker problemen met die machine?
Maar niets is zo irritant als je internet het niet doet als internetredacteur. Vooral als je verder niet zoveel verstand hebt van computers.
quote:Nog 2 redenen om te upgraden naar XP.
Op donderdag 28 maart 2002 23:13 schreef RoK het volgende:[..]
Een keer in de zoveel tijd weet m'n systeem te melden dat er een integriteitsprobleem is en / of iets met windows/inf, windows/internet en file allocution tables. Blauw schermpje zo nu en dan...
Maar niets is zo irritant als je internet het niet doet als internetredacteur. Vooral als je verder niet zoveel verstand hebt van computers.
"file allocution tables" Dat is dus dat FAT waar ik het hier boven over had. NTFS is het FAT van Windows XP en een stuk betrouwbaarder.
quote:Ik had mijn reactie al aangepast, in reactie op het andere topic. Maar als ik "blauwe schermen", "interiteitsprobleem" en andere dingen zie raad ik je ten zeerste aan om een goede backup van je systeem te maken en XP erop te zetten.
Op donderdag 28 maart 2002 23:13 schreef RoK het volgende:
Een keer in de zoveel tijd weet m'n systeem te melden dat er een integriteitsprobleem is en / of iets met windows/inf, windows/internet en file allocution tables. Blauw schermpje zo nu en dan...
quote:Ik heb een lege lijst bij software installeren / verwijderen?
Op donderdag 28 maart 2002 23:09 schreef weerdo het volgende:
Herstel: in het vorige topic lees ik dat je met Ad-Aware wat software hebt weggegooid.Het zou mij niks verbazen als daarin de bron van jouw problemen zit. Heb je al eens in het installatiescherm van IE5.5 (te bereiken via add/remove software) de optie "reinstall Internet Explorer" uitgevoerd?
quote:Ga het meteen lezen
Op donderdag 28 maart 2002 23:12 schreef Raven het volgende:[..]
computerles voor catootje, yvonne e.a. blondines <<-- leuk topic van iteejer over de werking van de pc, ook wordt er FAT/NTFS uitgelegd.
quote:Dat kan. Dan ben je wel de pineut. Voor '98 gebruikers kon je op die manier vaak nog wat IE ellende oplossen.
Op donderdag 28 maart 2002 23:18 schreef RoK het volgende:
Ik heb een lege lijst bij software installeren / verwijderen?
Sorry, offtopic
quote:Tenminste es een normaal topic.
Op vrijdag 29 maart 2002 17:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik de enige die er wat aan vindt dat dit topic 123456 isSorry, offtopic
quote:Alles op NTFS vind ik niet handig. Mocht er iets gigantisch fout gaan waardoor je in dos op moet starten kan je niks benaderen.
Op donderdag 28 maart 2002 23:06 schreef Raven het volgende:Mijn advies: forget ME, XP cd erin, reboot, format je hard disk tijdens de XP setup naar NTFS en je bent van een hoop gezeik af.
Mijn advies is een kleine gig voor C bewaren die FAT32 laten en de rest van je schijven met NTFS in te delen waar je dan ook xp op zet. De belangrijkste dos dingen kan je dan op die fat32 partitie pleuren (of bepaalde programma's die niet onder NTS draaien) en je kan dan gewoon met een opstartdiskette opstarten.
Doen wij ook met servers...
Briljantquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:20 schreef _Denker het volgende:
topic 123456![]()
Er zijn voldoende tool cd's en dergelijke in omloop waarmee dat wel kan. Ik heb bijvoorbeeld een boot DVD waarmee ik XP compleet kan laden. Of welke OS dan ook. Daarmee kan ik vervolgens gewoon alles benaderen. Zelfs met netwerk enz. Dus het gebruik van FAT32 is overbodig.quote:Op zondag 21 juli 2002 10:39 schreef Blue Thunder het volgende:
Alles op NTFS vind ik niet handig. Mocht er iets gigantisch fout gaan waardoor je in dos op moet starten kan je niks benaderen.
Mijn advies is een kleine gig voor C bewaren die FAT32 laten en de rest van je schijven met NTFS in te delen waar je dan ook xp op zet. De belangrijkste dos dingen kan je dan op die fat32 partitie pleuren (of bepaalde programma's die niet onder NTS draaien) en je kan dan gewoon met een opstartdiskette opstarten.
Doen wij ook met servers...
je reageert nu wel op een post uit 2002 he...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Er zijn voldoende tool cd's en dergelijke in omloop waarmee dat wel kan. Ik heb bijvoorbeeld een boot DVD waarmee ik XP compleet kan laden. Of welke OS dan ook. Daarmee kan ik vervolgens gewoon alles benaderen. Zelfs met netwerk enz. Dus het gebruik van FAT32 is overbodig.
Pff, anders heb je ff geduld ofzo. Het niveau hier de laatste tijd...quote:Op donderdag 28 maart 2002 22:59 schreef RoK het volgende:
Goed, zo interessant is het natuurlijk niet voor jullie whizzkids, maar ik zou erg gebaat zijn bij een oplossing...
whehe oudquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
je reageert nu wel op een post uit 2002 he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |