abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3651840
Vanwege een probleem met m'n internetverbinding maar een cd'tje geregeld met IE 5.5 en 6. Maar als ik deze (opnieuw) probeer te installeren blijft de progress telkens rond de 85% steken. Kan het er mee te maken hebben dat ik voorafgaande aan de installatie de volgende foutmelding krijg?

"Kan geen mapvermelding maken (fout 52)

Set up kan een bestand op de doeldiskette openen niet uitvoeren.

Bronbestand C:\WINDOWS\TEMP\IXP002.TMP\iesetup.inf
Doelbestand C:\WINDOWS\INF\Iesetup.001=C:\WINDOWS\TEMP\IXP002.TMP\iesetup.inf"

Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_3653096
Goed, zo interessant is het natuurlijk niet voor jullie whizzkids, maar ik zou erg gebaat zijn bij een oplossing...
pi_3653107
Download IE 6 van http://www.windowsupdate.com
Welke Windows versie heb je overigens?
pi_3653149
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:00 schreef Raven het volgende:
Download IE 6 van http://www.windowsupdate.com
Welke Windows versie heb je overigens?
Daar is het allemaal mee begonnen. Dat lukt dus niet. De meeste sites doen het niet meer ('this page cannot be displayed'). Is nu al bijna twee weken zo. Kabelverbinding is verder goed, dus moet het wel aan IE liggen. Ik heb Millenium, maar XP ligt klaar om geinstalleerd te worden, mocht het allemaal niet lukken.
pi_3653168
ME?

Mijn advies: forget ME, XP cd erin, reboot, format je hard disk tijdens de XP setup naar NTFS en je bent van een hoop gezeik af.

Zit IE6 er al gelijk bij ingebakken.

pi_3653188
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:06 schreef Raven het volgende:
ME?

Mijn advies: forget ME, XP cd erin, reboot, format je hard disk tijdens de XP setup naar NTFS en je bent van een hoop gezeik af.

Zit IE6 er al gelijk bij ingebakken.

Ja oke, maar dan moet ik eerst even mp3'tjes, films en programmaatjes back-uppen. Kost wel een cd'tje of 30 denk'. Wat is NTFS overigens?
pi_3653199
Herstel: in het vorige topic lees ik dat je met Ad-Aware wat software hebt weggegooid.

Het zou mij niks verbazen als daarin de bron van jouw problemen zit. Heb je al eens in het installatiescherm van IE5.5 (te bereiken via add/remove software) de optie "reinstall Internet Explorer" uitgevoerd?

pi_3653239
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:07 schreef RoK het volgende:

[..]

Ja oke, maar dan moet ik eerst even mp3'tjes, films en programmaatjes back-uppen. Kost wel een cd'tje of 30 denk'. Wat is NTFS overigens?

Windows 95, 98 & ME draaien op FAT/FAT32 dat is het bestandssysteem. (File Allocation Table) (32bits)

Windows NT/2k/XP draaien op NTFS (New Technology File System).

Indien je nu al meerdere partities hebt, dan zou ik je aanraden om alles wat met windows te maken heeft / iets in het registry nodig heeft om te kunnen starten (office e.d.) weg te smijten van al je pratities en al je andere dingen, mp3z en films e.d. op een aparte partitie te zetten en dan tijdens de install alleen je C partitie te formatteren, dan kun je na de installatie altijd nog je overige partities converteren naar NTFS.

computerles voor catootje, yvonne e.a. blondines <<-- leuk topic van iteejer over de werking van de pc, ook wordt er FAT/NTFS uitgelegd.

pi_3653247
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:09 schreef weerdo het volgende:
Verrotte Windows-installatie, slechte installatie media, slechte disk. 't kan overal inzitten. Heb je vaker problemen met die machine?
Een keer in de zoveel tijd weet m'n systeem te melden dat er een integriteitsprobleem is en / of iets met windows/inf, windows/internet en file allocution tables. Blauw schermpje zo nu en dan...

Maar niets is zo irritant als je internet het niet doet als internetredacteur. Vooral als je verder niet zoveel verstand hebt van computers.

pi_3653281
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:13 schreef RoK het volgende:

[..]

Een keer in de zoveel tijd weet m'n systeem te melden dat er een integriteitsprobleem is en / of iets met windows/inf, windows/internet en file allocution tables. Blauw schermpje zo nu en dan...

Maar niets is zo irritant als je internet het niet doet als internetredacteur. Vooral als je verder niet zoveel verstand hebt van computers.

Nog 2 redenen om te upgraden naar XP.
Dat is gemaakt voor mensen met weinig verstand van pc's.
En het ding loopt minder vaak vast / bijna nooit vast.

"file allocution tables" Dat is dus dat FAT waar ik het hier boven over had. NTFS is het FAT van Windows XP en een stuk betrouwbaarder.

pi_3653288
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:13 schreef RoK het volgende:
Ik had mijn reactie al aangepast, in reactie op het andere topic. Maar als ik "blauwe schermen", "interiteitsprobleem" en andere dingen zie raad ik je ten zeerste aan om een goede backup van je systeem te maken en XP erop te zetten.
pi_3653304
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:09 schreef weerdo het volgende:
Herstel: in het vorige topic lees ik dat je met Ad-Aware wat software hebt weggegooid.

Het zou mij niks verbazen als daarin de bron van jouw problemen zit. Heb je al eens in het installatiescherm van IE5.5 (te bereiken via add/remove software) de optie "reinstall Internet Explorer" uitgevoerd?

Ik heb een lege lijst bij software installeren / verwijderen?
pi_3653337
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:12 schreef Raven het volgende:

[..]

computerles voor catootje, yvonne e.a. blondines <<-- leuk topic van iteejer over de werking van de pc, ook wordt er FAT/NTFS uitgelegd.

Ga het meteen lezen
pi_3653339
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:18 schreef RoK het volgende:
Ik heb een lege lijst bij software installeren / verwijderen?
Dat kan. Dan ben je wel de pineut. Voor '98 gebruikers kon je op die manier vaak nog wat IE ellende oplossen.
pi_3661024
Ben ik de enige die er wat aan vindt dat dit topic 123456 is

Sorry, offtopic

Are you pondering what I'm pondering?
pi_3661087
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 17:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik de enige die er wat aan vindt dat dit topic 123456 is

Sorry, offtopic

Tenminste es een normaal topic.
En geen onzin topic.
pi_3679971
Dit topic kan op slot. Oplossing: format c:, install xp.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 juli 2002 @ 23:49:06 #18
862 Arcee
Look closer
pi_5093236
Dan moet je die reacties van Mini_rulez en Raven ook verwijderen, lijkt me.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_5095840
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 23:06 schreef Raven het volgende:

Alles op NTFS vind ik niet handig. Mocht er iets gigantisch fout gaan waardoor je in dos op moet starten kan je niks benaderen.

Mijn advies is een kleine gig voor C bewaren die FAT32 laten en de rest van je schijven met NTFS in te delen waar je dan ook xp op zet. De belangrijkste dos dingen kan je dan op die fat32 partitie pleuren (of bepaalde programma's die niet onder NTS draaien) en je kan dan gewoon met een opstartdiskette opstarten.

Doen wij ook met servers...

pi_18570914
topic 123456
pi_18600314
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 21:20 schreef _Denker het volgende:
topic 123456
Briljant
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_34818973
Topic 123456
"Never eat yellow snow"
  dinsdag 7 februari 2006 @ 05:10:26 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34819012
quote:
Op zondag 21 juli 2002 10:39 schreef Blue Thunder het volgende:
Alles op NTFS vind ik niet handig. Mocht er iets gigantisch fout gaan waardoor je in dos op moet starten kan je niks benaderen.

Mijn advies is een kleine gig voor C bewaren die FAT32 laten en de rest van je schijven met NTFS in te delen waar je dan ook xp op zet. De belangrijkste dos dingen kan je dan op die fat32 partitie pleuren (of bepaalde programma's die niet onder NTS draaien) en je kan dan gewoon met een opstartdiskette opstarten.

Doen wij ook met servers...
Er zijn voldoende tool cd's en dergelijke in omloop waarmee dat wel kan. Ik heb bijvoorbeeld een boot DVD waarmee ik XP compleet kan laden. Of welke OS dan ook. Daarmee kan ik vervolgens gewoon alles benaderen. Zelfs met netwerk enz. Dus het gebruik van FAT32 is overbodig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34820515
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 05:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Er zijn voldoende tool cd's en dergelijke in omloop waarmee dat wel kan. Ik heb bijvoorbeeld een boot DVD waarmee ik XP compleet kan laden. Of welke OS dan ook. Daarmee kan ik vervolgens gewoon alles benaderen. Zelfs met netwerk enz. Dus het gebruik van FAT32 is overbodig.
je reageert nu wel op een post uit 2002 he...
Vicariously I live while the whole world dies
pi_44434196
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 22:59 schreef RoK het volgende:
Goed, zo interessant is het natuurlijk niet voor jullie whizzkids, maar ik zou erg gebaat zijn bij een oplossing...
Pff, anders heb je ff geduld ofzo. Het niveau hier de laatste tijd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')