Ik had de quote gewoon goedquote:
gewoon 3e klas reizen inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk Nederlandse omroepen, zó besteed je publiek geld
Als je al die overhead (administratie, tv-gidsen, etc, etc.) van die TIG Nederlandse omroepen die er zo nodig moeten zijn eens wegstreept... moet je eens kijken wat voor geweldige programma's je van dat geld kunt maken.quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon 3e klas reizen inderdaad
Maar zal het budget van de BBC niet iets groter zijn?
Das ook wel zo inderdaad..quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je al die overhead (administratie, tv-gidsen, etc, etc.) van die TIG Nederlandse omroepen die er zo nodig moeten zijn eens wegstreept... moet je eens kijken wat voor geweldige programma's je van dat geld kunt maken.
ik twijfel nog, ik vond die poolspecial van vorige jaar ook erg tofquote:
Tuurlijk. En dan ook nog al de inkomsten van verkochte licenties en programma's.quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar zal het budget van de BBC niet iets groter zijn?
TG is toch ook begonnen met mensen die juist geen tv-ervaring hadden?quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef SiGNe het volgende:
BBC heeft ook veel meer geld natuurlijk en er zijn niet tig verschillende omroepen die allemaal een klein beetje krijgen.
Nederland zou zelfs met het budget van Top Gear niet zo'n soort programma kunnen maken denk ik, denk alleen al aan de presentatoren, wie zou het hier moeten presenteren?
Bavo Galema? Allard Kalf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |