abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:10:24 #101
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64504439
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Cool....samen met Pien aan de puzzels, dan maar ? Die vindt dat ook leuk !
Floor loopt ALTIJD met het laatste stukje weg, zo irritant...
Hihi... zie het zo voor me! Geinig!
pi_64504720
Chris krijgt nu voor het slapengaan een flesje warme gewone melk. Om de voedingsstoffen heeft hij geen extra's nodig, dus met 12 maanden zijn we gestopt met poedermelk.
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:38:57 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64505406
Devin, wat goed!

Popples, van harte met je dochter! En tot weer in het peutertopic!

Ja. Nijna, het is een fase

Wij doen s ochtends nog een papje met friso3. gewoon voor het idee dat hij dan iig die vitamines binnenkrijgt op een dag. vanochtend bambix en brinta gemengd. geen seconde gemopper gehoord.
morgen de verdeling dus iets aanpassen, meer brinta, minder bambix

we waren net uit eten, en meneer weigerde eerst zijn viskoekje (ziet er ook een beetj euit als vegaburger )in alle toonaarden en at alleen een beetje brood, dus wij eten verder, laten stukje viskoekje voor hem liggen, en warempel! hij pakt het heel geniepigjes en eet het op! toch nog een half viskoekje weggestouwd dus! Ben blij!

al is hij superhangerig, vooral naar mij toe. ik vind het wel gezellig, maar PR is ook niet voed genoeg als ik in de kamer ben. vind ik dan weer zielig voor hem... naja, fase? (+ minstens 1 kies op springen)

Net op de radio "Onderweg" van Abel:
"Je hart is zo dichtbij me, maar het klopt niet"

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64505714
Eli, stiekum toch wel lekker he zo'n viskoekje ;-).

Mirte heeft voor het eerst meer dan 1 muizenhapje zuurkool gegeten. De worst vindt gretig aftrek, en de zuurkool ging er redelijk in. Ze probeerde het met lepeltje en later gewoon met haar handen.
En de yoghurt wil ze ook graag zelluf doen, ze lijkt geloof ik behoorlijk op haar moeder... .
Ze krijgt sinds een weekje zo ongeveer geen avondfles meer. Ze krijgt denk ik nu zo'n 300-350ml op een dag gewone melk en vit. D.

Mirte was vandaag trouwens vrolijker dan gisteren, zit ze zo lief naar me te grijnzen
Fake it till you make it...
pi_64506323
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Hihi... zie het zo voor me! Geinig!
Gij ! stiekeme gluurder !
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:33:31 #106
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64507401
hey hoi

super van Devin!!!!
Popless tot over 4 maandjes....

en dat eten met die kleintjes....
Caithlynn heeft een hele poos alles gegeten zonder gemopper.
maar nu wil ze het liefst alleen eten en owee als wij eten geven....
oei....dan kan ze gillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kun je soms helemaal van worden...

oh ja dat... bam bam ...woh betekende dat ze het vuurwerk wat ze hoorde mooi vond hahahahaha
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64508156
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef Nijna het volgende:

Driftig worden om dingen die niet mogen/waar je het niet mee eens bent en je duidelijk laten horen... fase zeker???
welkom in de wereld die dreumes heet,
het schijnt nog lang niet over te gaan

Vuurwerk wordt hier ook gewaardeerd, Meike noemt het een "ter" (ster)
Ze knalde me daarnet toch met haar kin op punt van de salontafel! Auw!
Bloed op de kin, en in haar mondje, en BRULLEN!
Zielig is dat. Zal wel flink blauw zijn morgen denk ik.

En Caithlynn kan inderdaad gillen!!!

Dag Popples ! nog maar even en dan komen we dr aan! Gefeliciteerd met je kleine grote meid!
Vivi, hoe is het met Dean?
En Devin die mama zegt! Nog net voor het 2009 is, super!

[ Bericht 24% gewijzigd door XXXKarinXXX op 30-12-2008 20:58:11 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:10:39 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64508973
Meike, das niet slim, he? Kusje op je kin!

En, hier het bewijs dat ik me niet iets inbeeld...
De eerste kies!

Al verwachtte ik een kies linkesvoor, en niet rechtsmidden, maar dat terzijde...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:21:30 #109
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64509442
Ik vind dat hele douchen sowieso altijd een probleem. Jesper zou misschien op zich wel op de bovenverdieping kunnen spelen (traphek dicht) en dat ik ga douchen met de badkamerdeur open. Maarja... altijd weer die stille momenten :-) En Thijmen die vast en zeker huilt op de achtergrond... pffff. Nee, ik vind dat douchen altijd maar een gedoe.

Ik neem Jesper altijd overal mee naartoe in huis. Vooral een wasje draaien vindt hij meer dan geweldig. Altijd op een krukje zitten en naar de wasmachine staren; 'draaien' 'draaien' 'draaien' zegt ie dan En HUILEN als ik weer terug wil naar de huiskamer.
Hij zorgt er wel voor dat ik niet achter loop op me was ...
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64509585
En uitkijken dat ze je de wasmachine niet opnieuw aanzetten als die net klaar is....

Ik douche altijd savonds, als ze op bed ligt, of beneden met papa is.
En anders samen met haar. Ik laat haar echt niet alleen terwijl ik me douche
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64512596
ik ga dan nog lekker door met een fles 's avonds
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:32:57 #112
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64513260
Anna begint zich tegenwoordig al uit te kleden als ze de badkamer oploopt. Ook wanneer ze net gedouched heeft. Ze vindt het tegenwoordig gewoon helemaal prachtig, getuige ook deze foto:

Morgen gaat Anna toch nog even naar de creche, er worden oliebollen gegeten, dus ik breng haar maar even. Dan kan ik rustig boodschappen doen en mijn vader "helpen" met oliebollen bakken... Na de scene vandaag bij AH ga ik liever even alleen (kernwoorden: gillen, drama, gillen, aanstellen etc. En dat alles omdat ze 10 minuten eerder mee moest toen we weggingen bij de kinderboerderij en ze een soort sit-in hield bij de koeien. )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 22:39:20 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_64513605
Wat een schattige foto Memmel. Hier is douchen ineens ook helemaal favoriet. Vooral als papa en mama ook meegaan onder de douche. Is voor ons gewoon een heel gezellig familiemoment in het weekend
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_64514157
Devin je zegt mama! Goed zeg!

Eli lekker he die viskoekjes Net doen of je niet ziet wat ze doen is hier ook vaak de allerbeste aansporing om te gaan eten. En een kies

Meike wel voorzichtig doen he

Anna lekker he douchen. Linde wilde laatst zo met haar kleren aan de douche inlopen. Fijn dat de opvang bij jou trouwens gewoon open is Memmel. Hier is ie tussen kerst en 1 januari dicht. Nou ja he is natuurlijk wel heel gezellig zo met zijn allen thuis

Krijgen jullie dreumessen nog een melkfles voor het slapen gaan Volgens mij heeft Linde zo'n 5 maanden geleden de laatste avondfles gekregen. En verder ook geen opvolgmelk meer. Ze eet flink mee met het avondeten (mits ze zelf mag eten, anders is het hopeloos ) en dus leek me dat ik die laatste fles dan wel weg kon laten. Linde is echt een vreetzak(je). Er is bijna niets dat ze niet lekker vindt, behalve ei, gekookte aardappels en pannenkoeken. Ach verder eet ze alles dus het is haar vergeven Na het avondeten krijgt ze nog een danoontje/beetje yoghurt/banaan voor het slapen. Dan nog een beetje water en dan tanden poetsen en hup naar bed.

Hier komt er onderin eindelijk nog een tand door. Ze heeft inmiddels wel een stuk of 4 kiezen, maar qua gewone tanden is ze onderin nog steeds Thea van Theo.
pi_64514495
Karin, bedankt voor het warme welkom in de wereld die dreumes heet... ;-).
Arme meike met haar kin op de tafel

Eli, een heuse kies, stoer man!

Anna, wat is dat lekker he onder de douche!

Stiemie, weer een tand erbij .
Fake it till you make it...
pi_64518300
* Webkim kwam Sasha en BE even brengen
Hardloper.
IG @webkim
pi_64523718
eli

anna memmel dat drama gedoe kan nog wel even doorgaan hoor.

karin ervaring met de wasmaschine opnieuw aanzetten?
wij hebben nu een klein maandje een nieuwe vaatwasser maar mevrouw weet precies hoe hij werkt.
dus dat ding ben ik 10 keer op een dag uit aan het drukken.

dank jullie wel voor jullie felicitaties. ze heeft genoten. vooral toen de kindjes kwamen.
mama van 3 kids!
  woensdag 31 december 2008 @ 08:05:52 #118
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64523723
Welkom Sasha!

Jesper krijgt voor zijn middag en avond slaapje nog een flesje gewone warme melk.
Gewoon als ritueel. Ik heb alijd gezegd dat ik met zijn 2e verjaardag stop met de flesjes. Dus dat is al bijna.... ik vind het altijd zo schattig Maargoed, jesper kan ook prima uit een normale beker drinken, dus hij zal het niet missen denk ik.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64523751
BE en Sasha !

Hier gaan de meiden ook nog even naar het kdv...heerlijk !
Over een klein uurtje lig ik weer in bed
pi_64524232
Haha, de wasmachine, die wordt hier ook steeds aan of uit gezet! Net als de TV, de Xbox, de stereo... hij is helemaal van de knopjes.

Anna

Devin is ook gek op douchen. Tegenwoordig altijd met zijn badje erbij op de grond, kan hij lekker water scheppen en er af en toe zelf inspringen.
Douchen als ik alleen met hem ben doe ik als hij slaapt en anders moet ik hem mee eronder nemen. Compleet onverantwoord om mijn kleine slopert/brokkenpiloot/acrobaat alleen te laten!
.... met gevoel voor drama....
  Milf woensdag 31 december 2008 @ 09:29:14 #121
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64524329
Gelukkig blijft Dana van alle knopjes af. Het enige wat ze aan mag zetten is de kerstboom.

Vief, hoest met mijn schoonzoon lieffie?

Oh en Dana heeft gisteren voor het eerst een drol geproduceerd op de WC . Ik ben best wel trots

Van harte gefeliciteerd BE, stinkie en Sasha
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 december 2008 @ 11:05:58 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64525945
Pics or it didn't happen Nikky

Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine .

Zo, en nu snel oliebollen halen! Zalig uiteinde allemaal!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf woensdag 31 december 2008 @ 11:11:22 #123
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64526082
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:
Pics or it didn't happen Nikky

Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine .

Zo, en nu snel oliebollen halen! Zalig uiteinde allemaal!
Eer ik mijn cam heb heeft Dana al doorgetrokken en gezwaait naar de inhoud .

Kusje voor Dean. Fijn dat het niets ernstigs is. Ik zou later heel graag oma willen worden.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 december 2008 @ 13:04:53 #124
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64529969
gelukkig maar dat het mee veel voor Dean... hopen dat alles snel helemaal over is

kusje voor Meike van caithlynn

en caithlynn gaat altijd mee de badkamer in.
de ene keer doucht ze samen met mij en de andere keer speelt ze lekker
maar moet altijd oppassen dat de toiletbril omlaag is, anders heb ik de wc vol liggen met toiletpapier en speelgoed

en karin...de wasmachine is bekend verhaal, ik dacht een tijd geleden ook is de was nu nog niet klaar??? maar had Caithlynn hem ook weer aan gezet..
quote:
Krijgen jullie dreumessen nog een melkfles voor het slapen gaan Volgens mij heeft Linde zo'n 5 maanden geleden de laatste avondfles gekregen.
caithlynn krijgt ook al heel lang geen fles meer, nadat ik over ging na nutrilon 3 en dat ging halveren, was het gedaan met de pret... never geen melk mee
nu nog steeds niet
zij eet ook voldoende en krijg genoeg gezonde voeidingsstoffen binnen.

voor iedereen een heel goed uiteinde en een super 2009!!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64530544
Ik weet nu dat ik Maarten nog gerust een aantal weekjes melk kan geven voor het slapen gaan.
Mannetje word al zo groot en alles gaat al veel te snel soms.

Gaat 1 tot 2 jaar ook snel met de ontwikkeling?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')