Moet je wel de TT waar maken hè?quote:
't Is nooit mijn favoriete seizoen geweest, maar dit jaar ging het wel. Allemaal wat rustiger, en relaxer thuis en dat is wel fijn. Het is gezellig, niet geforceerd gezellig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe bevalt de kerst je tot nu toe sla?
Nou ja vindt het wel een beetje geforceerd gedoe eigenlijk. Net als met oud en nieuw! Vorig jaar was ik rond deze tijd op vakantie en dat beviel me prima eigenlijk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
't Is nooit mijn favoriete seizoen geweest, maar dit jaar ging het wel. Allemaal wat rustiger, en relaxer thuis en dat is wel fijn. Het is gezellig, niet geforceerd gezellig.
Ja, voor mij was het vorig jaar en het jaar daarvoor erg geforceerd, door allerlei omstandigheden. Maar nu laat niemand zich meer opjutten door familie, of gezelligheid, of wat dan ook. 't Is niet ideaal, maar het is leuk genoeg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja vindt het wel een beetje geforceerd gedoe eigenlijk. Net als met oud en nieuw! Vorig jaar was ik rond deze tijd op vakantie en dat beviel me prima eigenlijk!
Aha, een vooruitgang ten opzichte van vorige jaren dus!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, voor mij was het vorig jaar en het jaar daarvoor erg geforceerd, door allerlei omstandigheden. Maar nu laat niemand zich meer opjutten door familie, of gezelligheid, of wat dan ook. 't Is niet ideaal, maar het is leuk genoeg.
Absoluutquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een vooruitgang ten opzichte van vorige jaren dus!![]()
Ik dacht dat jij je nick ging veranderen?
Mooiquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Absoluut.
Vanaf 1 januari gaat het geloof ik automatisch in. Moet nog eens in de topics bladeren hoe het zit.
En jij dan? Hoe is/was jouw kerst?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi![]()
Aha, zo dus! Maar de rest blijft hetzelfde dus? Alleen je nick verandert dus?
Mijn kerst is geforceerd maar wel gezellig zo af en toe!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En jij dan? Hoe is/was jouw kerst?
Alleen maar mijn nickname. Postgeschiedenis enzo blijft allemaal hetzelfde (zit allemaal gekoppeld aan m'n userID, niet aan mijn username). Alle posts van "vroeger" veranderen dus mee. Alleen oude quotes (dan van voor 1 januari) krijgen nog Slarioux mee. Nieuwe quotes worden dan Sander.
Slaapze en brood bakze morgen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef morgane het volgende:
ik ben er ook weer. nu naar bed, morgen 7 uur weer brood bakken.
Via de FOK! serious request actie, voor 25 euro kon het. Vond het wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn kerst is geforceerd maar wel gezellig zo af en toe!
O, ok! Ik dacht dat het meer iets was alsof je een nieuwe account had aangemaakt ofzo. Hoe kom je hier aan een nick-wijziging dan?
Omdat Slarioux en ik steeds vaker worden geassocieerd. En da's op zich niet erg, maar via FOK! heeft het weleens geëmmer opgeleverd. Erg irritant. En als ik dan toch een nick kan nemen, dan liever mijn voornaam. Anoniemer kan niet, gek genoeg.quote:
Aha zo dus!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat Slarioux en ik steeds vaker worden geassocieerd. En da's op zich niet erg, maar via FOK! heeft het weleens geëmmer opgeleverd. Erg irritant. En als ik dan toch een nick kan nemen, dan liever mijn voornaam. Anoniemer kan niet, gek genoeg.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik werkte ooit bij een groot warenhuis. Toen liet ik me op FOK! *kuch* negatief uit over datzelfde warenhuis. Een user heeft toen gemaild naar info@warenhuis.nl met de betreffende quote, een kopietje van mijn fotoboek en een kopie van de whois-gegevens van slarioux.nl. En toen kreeg ik een officiële waarschuwing.
Royal sadness uiteraard, maar daar stink ik geen 2x in. En nu ik het probleem helemaal kan omzeilen, des te beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |