Precies wat ik dacht, hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Mirel het volgende:
Niet van Star Trek houden vanwege gekke oortjes maar wel Star Wars met allemaal bullshit wezens
En dat was gewoon gedwongen door SciFi.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn best een aantal minder sterke afleveringen geweest hoor. Dat heeft Moore achteraf ook gewoon erkend in zijn podcasts. (black market en een aantal fillers)
linkje iemand?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik ga deze Battlestar.Galactica The Top 10 Things You Need To Know aflevering(?) ook maar even kijken, schijnt erg handig te zijn als je het allemaal niet zo goed meer weet.
Echt een aanrader ja!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik ga deze Battlestar.Galactica The Top 10 Things You Need To Know aflevering(?) ook maar even kijken, schijnt erg handig te zijn als je het allemaal niet zo goed meer weet.
33min saai? Wat is er mis met jou manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:29 schreef Mirel het volgende:
Aantal eps in het begin waren ook saai. Die met het het resourcen zoeken op planeten en of asteroiden en die met de 33 minuten. Maar dat was dan ook in het begin en was ik nog niet hooked.
Geef RDM nou niet nóg een idee voor een spinoffquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:34 schreef KirkLazarus het volgende:
De Olympic CarrierDat zette wel de toon voor de rest van de serie.
Zouden we ooit nog te weten komen wat er nu met dat ding aan de hand was?
"e:# Producers Ron Moore, David Eick and director Michael Rymer noted in their DVD comentary for "33" that digital effects artists from Zoic hid small signs of movement within the Olympic Carrier during the up-close shots of the ship. In the scene where Apollo is trying to look for people inside through the windows, lights within the ship flicker on and off and several dark figures can be observed darting about the aisle ways between seats in the lower part of the ship. This is revisited in a deleted scene from "Razor", where Apollo and Starbuck review their gun camera footage of the ship's destruction and Apollo claims to see a person peering through one of the windows.
quote:# In their DVD and podcast commentaries of various episodes, Moore and Eick have stated that there were originally going to be live people on the Olympic Carrier at the time of its destruction, and that Apollo was going to see them before giving the order to attack, but the network would not allow them to do it, claiming that "33" was becoming too dark of an episode. Regardless, every subsequent reference to the Olympic Carrier's destruction has been written from the perspective that the ship was inhabited at the time of its destruction, whether or not its passengers were seen.
Is-ie niet gewoon te importeren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef Migue het volgende:
Ik wacht nogsteeds op een fatsoenlijke S03 dvdbox. Wat een stelletje prutsers bij Universal NL, om een dvdbox uit te brengen met een out of sync episode, zónder webispodes en zónder director's cut van Unifinished Business
Jezus, die 33 was een van de beste afleveringen. Je zag de wanhoop en de vermoeidheid van iedereen zijn gezicht af. Echt super!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:29 schreef Mirel het volgende:
Aantal eps in het begin waren ook saai. Die met het het resourcen zoeken op planeten en of asteroiden en die met de 33 minuten. Maar dat was dan ook in het begin en was ik nog niet hooked.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Jezus, die 33 was de beste aflevering.
Nederlandse ondertiteling op S3 DVD vertalen ze skinjobs als vleeskippenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Is-ie niet gewoon te importeren?
ik doe niet aan ondertiteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |