Ik heb geen idee wat je hier zegt, als je je klep maar gewoon houdtquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:46 schreef Mirel het volgende:
Als die ep op de torrentsites komt dan zal ik hier wel zeggen welke episode nummer die heeft. Als het eentje is die op volgorde zal komen met welke episode we dan zijn, dan zou het goed uitkomen en kan je hem van te voren kijken ipv te wachten tot zaterdag
OBAMA IS THE FINAL CYLON!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik trek mij ook terug van het BSG nieuws zolang het nog niet publiekelijk is. Ik wil verrast worden/
ik stel een ban voor, voor de persoon die het toch meld
Oh wacht ja, dan weet je dat voordat je de ep gaat kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef Migue het volgende:
Ik stel voor dat ook niemand zegt welke aflevering het is tot de aflevering ook daadwerkelijk uitgezonden is?
Dank je wel voor de waarschuwing!quote:Vandaag is overigens uitgelekt wie de Final Cylon is dankzij een of andere mongool die het script van een aflevering (ik zal in het midden laten welke aflevering dat is) heeft aangeboden op ebayHelaas weet ik nu dus welke aflevering dat bekend wordt, maar gelukkig niet wie het is, dat zou te kut zijn.
Lefgozerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik ben nog op de gebruikelijke BSG-boards geweest en nergens een naam zien staan. Het valt dus wel mee.
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef planethugo het volgende:
t zou wel een goeie grap zijn als Tom Cruise de final Cylon blijkt te zijn
Het hele scientology-verhaal maakt wel ineens veel meer sensequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef planethugo het volgende:
t zou wel een goeie grap zijn als Tom Cruise de final Cylon blijkt te zijn
Ik hoop dit ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop vooral dat de laatste Cylon niet Ellen Tigh is, die vind ik nogal irritant. Ik hoop ook dat het iemand is die nog leeft (geen dode die plots terugkeert of toch niet zo dood bleek te zijn of zoiets onnozels).
ik heb ze net v/d US iTunes in HD afgehaald.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef Asgard het volgende:
Ik moet die webisodes nog kijken trouwens
Ik heb alle seizoenen van play.comquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Battlestar Galactica: The Complete Third Season (6 Disc Set)
CD-WOW: ¤ 44
Bol.com: ¤ 65
Play.com: ¤ 22.50
En maar klagen....weet je wel hoe lang wij hebben moeten wachten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
27 december begonnen en net de laatste gezien. WTF. Ik wil niet nog 2 dagen wachten. Gelukkig heb ik de DVDs liggen en kan ik dus wat dingen met commentaar etc gaan kijken <3
Mijn gok is trouwens dat Anastacia Dualla de final cylon is. Weet niet waarom.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Aflevering van morgen duurt 3,5 minuten langer dan gewoonlijk. Jottem!
Hmmm.. en wat mag dat betekenen? Een andere klok of zo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Fijn van ze dat ze even waarschuwen toch? Je zal 't opnemen en je hebt de laatste 3,5 minuut er niet op staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
En dat voor het tweede seizoen op rij al...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:35 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
En maar klagen....weet je wel hoe lang wij hebben moeten wachten?
Dat gebeurt echt wel vaker bij series. Meestal zijn ze 43, soms ook 45 en zelfs ook nog wel eens korter dan 43.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Fijn van ze dat ze even waarschuwen toch? Je zal 't opnemen en je hebt de laatste 3,5 minuut er niet op staan
* Tigh: "You're the Fifth" - camera draait naar persoon buiten beeld *
Oeps, 3,5 minuut te weinig geprogrammeerd
of er zit een extra lange: 'previously on....'quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:00 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt wel vaker bij series. Meestal zijn ze 43, soms ook 45 en zelfs ook nog wel eens korter dan 43.
dat over de aarde was een grapje hoor! hahaha!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het hier helemaal mee zitten volgen en naar mijn weten tot de laatste aflevering gezien, maar ik heb géén aflevering gezien waar ze op aarde aankwamen. De laatste aflevering die ik heb gezien bleef Adama in zijn eentje achter terwijl hij op de president aan het wachten was.
Hoeveel heb ik er dan gemist?.
Adama heeft moeite met democratisch gekozen presidenten lijkt het. Alleen Baltar en Zarek hadden een mandaat van het volk. Roslin en Lee zijn nooit verkozen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Angelof9 het volgende:
#
69. Season 4, Ep 8: Sine Qua Non
8.325 Reviews
After President Roslin's disappearance, Admiral Adama is reluctant to recognize Tom Zarek as the new president. Lee realizes that his father will never accept Zarek so he seeks the assistance of attorney Romo Lampkin in finding another candidate. Meanwhile, Adama continues the search for the missing Cylon base ship, and President Roslin.
Aired: 5/30/2008
Dus je hebt er nog drie te gaan.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:28 schreef FoXje het volgende:
Is er al een nieuwe ep?? Niet de webepisodes dus ?
oooh, overmorgen dus
Maar op de scifi bsg forums hebben ze het er al over!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door KirkLazarus op 15-01-2009 21:15:49 ]
Noes!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Angelof9 het volgende:
#
69. Season 4, Ep 8: Sine Qua Non
8.325 Reviews
After President Roslin's disappearance, Admiral Adama is reluctant to recognize Tom Zarek as the new president. Lee realizes that his father will never accept Zarek so he seeks the assistance of attorney Romo Lampkin in finding another candidate. Meanwhile, Adama continues the search for the missing Cylon base ship, and President Roslin.
Aired: 5/30/2008
Dus je hebt er nog drie te gaan.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat You Will Know The Truth drijft mij ook tot waanzin zeg.
"O my Gods"Dat zou me ZO tegenvallen hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat You Will Know The Truth drijft mij ook tot waanzin zeg.
"O my Gods"Uit welke aflevering komt die opmerking en hoe luidde die precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |