Ik hoop dit ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop vooral dat de laatste Cylon niet Ellen Tigh is, die vind ik nogal irritant. Ik hoop ook dat het iemand is die nog leeft (geen dode die plots terugkeert of toch niet zo dood bleek te zijn of zoiets onnozels).
ik heb ze net v/d US iTunes in HD afgehaald.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef Asgard het volgende:
Ik moet die webisodes nog kijken trouwens
Ik heb alle seizoenen van play.comquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Battlestar Galactica: The Complete Third Season (6 Disc Set)
CD-WOW: ¤ 44
Bol.com: ¤ 65
Play.com: ¤ 22.50
En maar klagen....weet je wel hoe lang wij hebben moeten wachten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
27 december begonnen en net de laatste gezien. WTF. Ik wil niet nog 2 dagen wachten. Gelukkig heb ik de DVDs liggen en kan ik dus wat dingen met commentaar etc gaan kijken <3
Mijn gok is trouwens dat Anastacia Dualla de final cylon is. Weet niet waarom.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Aflevering van morgen duurt 3,5 minuten langer dan gewoonlijk. Jottem!
Hmmm.. en wat mag dat betekenen? Een andere klok of zo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Fijn van ze dat ze even waarschuwen toch? Je zal 't opnemen en je hebt de laatste 3,5 minuut er niet op staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |