abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64535522
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:37 schreef Bartoli het volgende:

[..]
Boom gaat overigens niet van start In Baal morgen
En ook niet in Gestel. 11 januari weer
pi_64537909
Binnen de Belgische ploeg zouden ze er denk ik goed aan doen om een soort van man-op-man verdediging af te spreken. Nys (en evt. 1-2 anderen) reageren op Boom, de anderen krijgen een ander Nederlandse (of buitenlandse) kanshebber toegewezen. Zo geef je de andere toppers nog altijd een kans zonder dat je het ploegbelang teniet doet.
  woensdag 31 december 2008 @ 17:02:57 #78
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_64538254
Probleem is dat iedereen gaat willen reageren op Boom want ze willen vooral zelf winnen en niet noodzakelijk een andere landgenoot ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 31 december 2008 @ 17:09:40 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_64538473
Maakt niet echt uit of ze allemaal achter Boom gaan, ze moeten alleen blijven zitten als er een andere Belg gaat en elkaar niet opzij gaan duwen om toch maar als eerste dat gat terug dicht te rijden. Ik denk dat vooral Albert en Vantornout daar problemen mee zullen hebben.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_64540734
team tactiek is in het veldrijden ook niet echt nodig tenzij zoals SoK al zegt dat een Belg voorop rijdt en Boom of een andere NL moet reageren.
pi_64544441
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maakt niet echt uit of ze allemaal achter Boom gaan, ze moeten alleen blijven zitten als er een andere Belg gaat en elkaar niet opzij gaan duwen om toch maar als eerste dat gat terug dicht te rijden. Ik denk dat vooral Albert en Vantornout daar problemen mee zullen hebben.
Albert sowieso, die heeft maar één tactiek die voor hem werkt en dat is na een ronde of een, twee vol aangaan en dat doortrekken tot het einde.
pi_64553238
Vanmiddag de GP Sven Nys (tevens een thuiswedstrijd voor Albert die toch start). Nieuw jaar, dus ook een aantal veranderingen, de mannen van Palmans in rijden vanaf nu voor BKCP-Powerplus, de mannen van Rabo in een nieuw tenue en met Giant ipv Colnago. Vervecken dus ook voor Revor vanaf nu, maar die start niet vandaag.
pi_64554285
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:45 schreef wimderon het volgende:
Vanmiddag de GP Sven Nys (tevens een thuiswedstrijd voor Albert die toch start). Nieuw jaar, dus ook een aantal veranderingen, de mannen van Palmans in rijden vanaf nu voor BKCP-Powerplus, de mannen van Rabo in een nieuw tenue en met Giant ipv Colnago. Vervecken dus ook voor Revor vanaf nu, maar die start niet vandaag.
En Thijs Al in de kleuren van AA Drink en niet meer Be One.
pi_64554515
Renaat heeft het laat gemaakt zo te zien
pi_64554557
Het is even wennen
pi_64554656
Ik blijf lachen om Kevin Pauwels... Alsof ie elk moment jankend op de schoot van zn moeder wil kruipen...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64554724
We gaan weer beginnen
Nou ja, zij eigenlijk. Ik zit alleen maar TV te kijken
pi_64554813
Dat nieuwe rabo tenue is toch net niets vind ik.
pi_64555788
Tsjonge, valt me tegen van Al dat ie niet over die drempel kan springen, als ex-mountainbiker nog wel... Verliest steeds 4, 5 plaatsen...
pi_64556108
Nys wint 'm, voor Stybar.
sig verwijderd door FA
pi_64556148
Knappe winst hoor van Nys.
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:11:14 #92
14505 OProg
A Life in Music
pi_64556370
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:42 schreef marcodej het volgende:
Tsjonge, valt me tegen van Al dat ie niet over die drempel kan springen, als ex-mountainbiker nog wel... Verliest steeds 4, 5 plaatsen...
idd.

Mooie overwinning Nys. Albert ook weer goed want die heeft toch ook een hoop werk gedaan.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_64556382
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:11 schreef OProg het volgende:

[..]

idd.

Mooie overwinning Nys. Albert ook weer goed want die heeft toch ook een hoop werk gedaan.
Gelukkig nieuwjaar, OProg.
pi_64556588
wat simunek deed was ook niet echt zuiver maar goed voor Albert en hem zal dat weinig uitmaken. En VTH is gewoon een overschat coureur. Goed renner daar niet van maar wordt net altijd iets te hoog opgehemeld.
pi_64557112
Stybar is goed bezig.
pi_64620183
quote:
Lars Boom is met een ontsteking aan zijn verwonde elleboog opgenomen in het ziekenhuis in Amersfoort
Lars Boom (foto) heeft een terugslag in het genezingsproces van zijn in Loenhout bij een val opgelopen elleboogblessure. De wereldkampioen Veldrijden is na een controle op vrijdag in het ziekenhuis in Amersfoort opgenomen met een ontsteking aan de wond aan zijn linker-elleboog.

In de wond aan de elleboog van Boom zijn op de avond na de val in een ziekenhuis in Den Bosch twaalf hechtingen aangebracht. In Amersfoort is een deel van de wond weer geopend en wordt deze regelmatig schoongespoeld. Een antibiotica-kuur moet het genezingsproces nu bevorderen. >

Indien alles volgens plan verloopt, kan Boom zondagavond of in de loop van maandag het ziekenhuis verlaten en naar huis terugkeren. Later in de komende week wordt besloten wanneer Boom zijn terugkeer in het veld maakt

Rabosport.nl
Dag NK dus. Misschien zelfs wel dag WK (of in ieder geval titel), want ik weet niet wanneer hij weer kan trainen en op deze manier loop je toch een flinke achterstand op.
pi_64620382
  zondag 4 januari 2009 @ 14:52:35 #98
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_64646135
Tervuren nu op Sporza.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_64647181
Albert nu al alleen weg, onder meer door een val van Vantornout. Nys lijkt zich te sparen voor de kampioenschappen en alle risico's te mijden...
  zondag 4 januari 2009 @ 15:23:56 #100
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_64647458
Is natuurlijk een cross buiten competitie , maar Albert lijkt toch beter te worden , Stybar is in vorm, ... Lars Boom is toch nog niet thuis hoor om wereldkampioen te worden ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')