Wel constanter dan Parra.quote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uytdehaage heeft dat niveau wel nog jaren aangehouden gelukkig. Timmer heeft de 1500 meter ook nog jarenlang gedomineerd na Nagano. Over opvallende uitschieters gesproken, Timmer![]()
Maar dat doen alleen de anderen, 'wij' niet of wel?
Je bent echt niet goed wijsquote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef Barca het volgende:
En bedankt keuzecommissie. Belachelijk! Geen Voorhuis naar het EK.Ook al gaat het om de geest van ... je mag gewoon niet VOORlangs. En ook bedankt Wüst. Lekkere ploegmatennaaister.
Hoewel ... uiteindelijk dus wel Groenewold naar het EK. Maar zo hoort het niet. De nrs. 1 t/m 4 behoren gewoon te gaan. Altijd dat gezeik en geziek met aanwijsplekken!!
Dus je bent voorstander van het volgen van de regels, maar als die worden toegepast door Groenewold alsnog aan te wijzen ben je daar weer ontevreden mee?quote:Op zondag 28 december 2008 18:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik ben anti-scheids! Dat zo'n scheids niet weet hoe hij in de geest van de wedstrijd kan/moet beslissen is triest maar ... als hij besluit tot diskwalificatie (Hoe belachelijk ook, want Wüst had geen last van Groenewold. Sterker nog: ze had met die klotestreek bijna haar ploegmaatje genaaid.) ... dan moet je het klassement volgen. En daarin stond Renate, hoe zuur ook, omdat ze qua vorm wel bij de beste 4 hoorde (zonder foute wissel had ze het wel gered), NIET bij!
Ik denk eerder dat ie op Jorien faptquote:Op zondag 28 december 2008 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent zeker in je vrije tijd scheidsrechtertje
Dat Nikkels bij SpaarSelect zat wist ik niet nee.quote:Op zondag 28 december 2008 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, dat Nikkels ploegarts bij Spaarselect is geweest is een feit. En dat hij daarvoor en -na schaatsers heeft bijgestaan ook wel. Dus als Klopkoek met dit soort dingen meent te moeten komen (al dan niet om te stoken) moet ik hier ook even op wijzen.
Parra had in 2001 trouwens al zilver gewonnen op de 1500 meter bij het WK afstanden en werd in 2002 ook nog 3e bij het WK allround en daarnaast reed hij een thuiswedstrijd en keer op keer zien we weer dat dat een enorm positief effect heeft bij OS. Dat het een opvallende prestatie was is zeker, maar zo kun je van Nederlanders ook een hele reeks opnoemen.
Dat zegt mijn psych ook!quote:
Ik vind dat je de nrs. 1 t/m 4 van het klassement naar een EK, wk of worldcup moet sturen. Ook al is zo'n klassering het gevolg van een rare beslissing van een scheidsrechter.quote:Op zondag 28 december 2008 18:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus je bent voorstander van het volgen van de regels, maar als die worden toegepast door Groenewold alsnog aan te wijzen ben je daar weer ontevreden mee?
Die eer gun ik jou.quote:
Er worden er verdacht weinig gepakt ja.quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef Leatherface het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste betrapte grote naam? Kotyuga?
wat een bikkelster !quote:Op zondag 28 december 2008 19:17 schreef Wilskracht het volgende:
Respect voor Elma de Vries
Rechtstreeks op TV Oost
Elma de Vries Marathon op natuurijs
quote:
Ik ben nu voor altijd fan van haarquote:
De Vries is al 25. Kan nog wel wat beter op alle afstanden, maar heel veel marge zal er niet meer zijn in mijn ogen. Ze heeft ook niet specifiek een hele goede afstand, wel zou ze een prima toevoeging voor de team pursuit zijn denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef Montov het volgende:
Ik vond Elma de Vries al een hele sterke indruk maken, een beetje het gevoel wat ik had bij Kramer 4 jaar geleden. Zij kan een hele grote worden.
goed hé, hoorde net dat bij de mannen haar ega wonquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef golfer het volgende:
Ze won vanavond gewoon nog even de eerste marathon op natuurijs daarna.![]()
Volgens mij haar broer.quote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
goed hé, hoorde net dat bij de mannen haar ega won
Ik las het daarnet op internet, echt goed gedaan van haarquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef golfer het volgende:
Ze won vanavond gewoon nog even de eerste marathon op natuurijs daarna.![]()
Dat is gewoon stoerquote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef Remzz het volgende:
Dat ze uberhaupt in anderhalf uur van Heerenveen naar Haaksbergen is gekomen
Volgensmij is dat toch vooral omdat Kramer zo veel beter is dan de rest. Niet omdat de rest zo slecht is, WOH en Verheijen kunnen meestal behoorlijk mee op een EK, WK(top 6)quote:Op maandag 29 december 2008 12:21 schreef Pritt het volgende:
Dat verschil bij de mannen is gewoon beschamend.
Zo kan je de sport moeilijk serieus nemen.
Kramer had makkelijk een rondje achteruit kunnen schaatsen.
In de krant (NRC next) staat dat Kemkers ook vindt dat op Kramer na de schaatsers nog niet sterk genoeg zijn om zich te kunnen meten met Bokko, Fabris, Hedrick, Davis etc.quote:Op maandag 29 december 2008 12:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij is dat toch vooral omdat Kramer zo veel beter is dan de rest. Niet omdat de rest zo slecht is, WOH en Verheijen kunnen meestal behoorlijk mee op een EK, WK(top 6)
Jij hebt er duidelijk verstand vanquote:Op zondag 28 december 2008 18:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik ben anti-scheids! Dat zo'n scheids niet weet hoe hij in de geest van de wedstrijd kan/moet beslissen is triest maar ... als hij besluit tot diskwalificatie (Hoe belachelijk ook, want Wüst had geen last van Groenewold. Sterker nog: ze had met die klotestreek bijna haar ploegmaatje genaaid.) ... dan moet je het klassement volgen. En daarin stond Renate, hoe zuur ook, omdat ze qua vorm wel bij de beste 4 hoorde (zonder foute wissel had ze het wel gered), NIET bij!
Ging net ...quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef Remzz het volgende:
Dat ze uberhaupt in anderhalf uur van Heerenveen naar Haaksbergen is gekomen
Waarom nou weer belachelijk?quote:Op maandag 29 december 2008 13:54 schreef Troel het volgende:
Nee, dat is niet jammer, dat is belachelijk
Nee, zou best wel eens goed voor haar kunnen zijn na haar eerste halve seizoen bij TVM. Iets meer rust...en dan misschien niet eens zozeer fysiek maar zeker wel mentaal. En sowieso; had ze maar hoger moeten eindigen. Het zou pas echt belachelijk zijn wanneer Groenewold niet mee zou mogen.quote:Op maandag 29 december 2008 13:54 schreef Troel het volgende:
Nee, dat is niet jammer, dat is belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |