Uytdehaage heeft dat niveau wel nog jaren aangehouden gelukkig. Timmer heeft de 1500 meter ook nog jarenlang gedomineerd na Nagano. Over opvallende uitschieters gesproken, Timmerquote:Op zondag 28 december 2008 18:05 schreef Klopkoek het volgende:
Zeker weten dat wat Amerikanen aan de dope hebben gezeten. Zo'n Derek Parra heeft ervoor en erna nooit meer wat laten zien.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Elma de Vries werd 2e!
Gewoon de nrs. 1 t/m 4 sturen. Zowel bij de mannen als de vrouwen.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef Barca het volgende:
En bedankt keuzecommissie. Belachelijk! Geen Voorhuis naar het EK.Ook al gaat het om de geest van ... je mag gewoon niet VOORlangs. En ook bedankt Wüst. Lekkere ploegmatennaaister.
Hoewel ... uiteindelijk dus wel Groenewold naar het EK. Maar zo hoort het niet. De nrs. 1 t/m 4 behoren gewoon te gaan. Altijd dat gezeik en geziek met aanwijsplekken!!
Nou ja, Uytdehaage pakte het jaar erop nog een afstandswereldtitel. En nog eens een EK allround. Maar zo goed als in 2002 was ie niet meer.quote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uytdehaage heeft dat niveau wel nog jaren aangehouden gelukkig. Timmer heeft de 1500 meter ook nog jarenlang gedomineerd na Nagano. Over opvallende uitschieters gesproken, Timmer![]()
Maar dat doen alleen de anderen, 'wij' niet of wel?
Ja, te gek voor woorden!quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Wilskracht het volgende:
Oke foutje Van Deutekom 3e en Groenewold wordt aangewezen
Voorhuis 4e mag mee als resrve
[..]
Dat heb je goed begrepen. Stelletje nazi's van de knsb!quote:Op zondag 28 december 2008 18:28 schreef Wilskracht het volgende:
Dus jij wilt als Svem Kramer valt of verkeerd kruist hem niet naar het EK sturen.
[..]
Nou ja, dat Nikkels ploegarts bij Spaarselect is geweest is een feit. En dat hij daarvoor en -na schaatsers heeft bijgestaan ook wel. Dus als Klopkoek met dit soort dingen meent te moeten komen (al dan niet om te stoken) moet ik hier ook even op wijzen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, Uytdehaage pakte het jaar erop nog een afstandswereldtitel. En nog eens een EK allround. Maar zo goed als in 2002 was ie niet meer.
Overigens vind ik beschuldigingen zonder bewijs ongegrond en onfatsoenlijk, hoewel de prestatiecurve van bijvoorbeeld Parra wel opmerkelijk was.
Die kritiek was niet persoonlijk tegen jou gericht, maar meer in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 28 december 2008 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, dat Nikkels ploegarts bij Spaarselect is geweest is een feit. En dat hij daarvoor en -na schaatsers heeft bijgestaan ook wel. Dus als Klopkoek met dit soort dingen meent te moeten komen (al dan niet om te stoken) moet ik hier ook even op wijzen.
Hij was natuurlijk niet de enige 'eendagsvlieg' die eens een gouden medaille pakte. In Lillehammer en Albertville waren er ook diverse.quote:Parra had in 2001 trouwens al zilver gewonnen op de 1500 meter bij het WK afstanden en werd in 2002 ook nog 3e bij het WK allround en daarnaast reed hij een thuiswedstrijd en keer op keer zien we weer dat dat een enorm positief effect heeft bij OS. Dat het een opvallende prestatie was is zeker, maar zo kun je van Nederlanders ook een hele reeks opnoemen.
Je bent zeker in je vrije tijd scheidsrechtertjequote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef Barca het volgende:
En bedankt keuzecommissie. Belachelijk! Geen Voorhuis naar het EK.Ook al gaat het om de geest van ... je mag gewoon niet VOORlangs. En ook bedankt Wüst. Lekkere ploegmatennaaister.
Hoewel ... uiteindelijk dus wel Groenewold naar het EK. Maar zo hoort het niet. De nrs. 1 t/m 4 behoren gewoon te gaan. Altijd dat gezeik en geziek met aanwijsplekken!!
Nee, ik ben anti-scheids! Dat zo'n scheids niet weet hoe hij in de geest van de wedstrijd kan/moet beslissen is triest maar ... als hij besluit tot diskwalificatie (Hoe belachelijk ook, want Wüst had geen last van Groenewold. Sterker nog: ze had met die klotestreek bijna haar ploegmaatje genaaid.) ... dan moet je het klassement volgen. En daarin stond Renate, hoe zuur ook, omdat ze qua vorm wel bij de beste 4 hoorde (zonder foute wissel had ze het wel gered), NIET bij!quote:Op zondag 28 december 2008 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent zeker in je vrije tijd scheidsrechtertje
Wel constanter dan Parra.quote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uytdehaage heeft dat niveau wel nog jaren aangehouden gelukkig. Timmer heeft de 1500 meter ook nog jarenlang gedomineerd na Nagano. Over opvallende uitschieters gesproken, Timmer![]()
Maar dat doen alleen de anderen, 'wij' niet of wel?
Je bent echt niet goed wijsquote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef Barca het volgende:
Dus je bent voorstander van het volgen van de regels, maar als die worden toegepast door Groenewold alsnog aan te wijzen ben je daar weer ontevreden mee?quote:Op zondag 28 december 2008 18:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik ben anti-scheids! Dat zo'n scheids niet weet hoe hij in de geest van de wedstrijd kan/moet beslissen is triest maar ... als hij besluit tot diskwalificatie (Hoe belachelijk ook, want Wüst had geen last van Groenewold. Sterker nog: ze had met die klotestreek bijna haar ploegmaatje genaaid.) ... dan moet je het klassement volgen. En daarin stond Renate, hoe zuur ook, omdat ze qua vorm wel bij de beste 4 hoorde (zonder foute wissel had ze het wel gered), NIET bij!
Ik denk eerder dat ie op Jorien faptquote:Op zondag 28 december 2008 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent zeker in je vrije tijd scheidsrechtertje
Dat Nikkels bij SpaarSelect zat wist ik niet nee.quote:Op zondag 28 december 2008 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, dat Nikkels ploegarts bij Spaarselect is geweest is een feit. En dat hij daarvoor en -na schaatsers heeft bijgestaan ook wel. Dus als Klopkoek met dit soort dingen meent te moeten komen (al dan niet om te stoken) moet ik hier ook even op wijzen.
Parra had in 2001 trouwens al zilver gewonnen op de 1500 meter bij het WK afstanden en werd in 2002 ook nog 3e bij het WK allround en daarnaast reed hij een thuiswedstrijd en keer op keer zien we weer dat dat een enorm positief effect heeft bij OS. Dat het een opvallende prestatie was is zeker, maar zo kun je van Nederlanders ook een hele reeks opnoemen.
Dat zegt mijn psych ook!quote:
Ik vind dat je de nrs. 1 t/m 4 van het klassement naar een EK, wk of worldcup moet sturen. Ook al is zo'n klassering het gevolg van een rare beslissing van een scheidsrechter.quote:Op zondag 28 december 2008 18:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus je bent voorstander van het volgen van de regels, maar als die worden toegepast door Groenewold alsnog aan te wijzen ben je daar weer ontevreden mee?
Die eer gun ik jou.quote:
Er worden er verdacht weinig gepakt ja.quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef Leatherface het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste betrapte grote naam? Kotyuga?
wat een bikkelster !quote:Op zondag 28 december 2008 19:17 schreef Wilskracht het volgende:
Respect voor Elma de Vries
Rechtstreeks op TV Oost
Elma de Vries Marathon op natuurijs
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |