Foutje, ik bedoel de Brabantsporthal Zuid.quote:
Weet niet waar jij zat , maar had nergens last vanquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:33 schreef Barca het volgende:
Wat een drukte in Ahoy vanmiddag! En wat een geweldige sfeer. Stelletje chagrijnige half opgewarmde lijken. Ik had enorm veel gezelligheid verwacht maar niets van dat alles, van dat alles was er niets. Als je riep "hup Marije!" kreeg je van 100 kanten te horen "stil, hou je kop dicht!". Waardeloos, 't is toch geen aula?!
Bij de vrouwen een leuke mix van de gevestigde orde (Wüst, Groenewold, Van Deutekom) en nieuw talent (Leenstra, De Vries, Voorhuis)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Foutje, ik bedoel de Brabantsporthal Zuid.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:44 schreef soepp het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zat , maar had nergens last van![]()
Misschien komt het omdat je in de ahoy zat?
Staanplaats, vak Noord. En ... natuurlijk zat ik in Thialf!quote:
Ik vrees het ergste: ze heeft minstens 10 seconden voorsprong nodig aan het begin van de 5km op Van Deutekom, Groenewold en De Vries. Dan moet ze al zo'n 3 seconden extra winnen op de 1500, en het is maar de vraag of ze sneller gaat rijden op de 1500 dan de andere drie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:41 schreef Joris33 het volgende:
Hopelijk plaatstLeenstra
zich morgen. Maar het gaat lastig worden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Staanplaats, vak Noord. En ... natuurlijk zat ik in Thialf!
Ja, je kan ook zitten in een vak met staanplaatsen! (Zoals je ook kan staan in een vak met zitplaatsen!)quote:
Valt me nog mee in vergelijking met de recente wedstrijdjes.quote:Op zondag 28 december 2008 12:55 schreef TheArt het volgende:
Pfff wat valt Van Deutekom alweer tegen.
vrijwel net zo slecht hoor, alleen minder tegenstand....het nederlandse vrouwenschaatsen is niet echt geweldig bezig...Wust is gelukkig weer stijgende, en Groenewold rijdt goede 3kms!quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valt me nog mee in vergelijking met de recente wedstrijdjes.
Inderdaad, er moet nog heel wat gebeuren wil die haar niveau van vorig jaar halen.quote:Op zondag 28 december 2008 12:55 schreef TheArt het volgende:
Pfff wat valt Van Deutekom alweer tegen.
Ik had het over trainings wedstrijdjes van een week terug, daar reed ze nog een stuk slechter dan dit.quote:Op zondag 28 december 2008 13:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
vrijwel net zo slecht hoor, alleen minder tegenstand....het nederlandse vrouwenschaatsen is niet echt geweldig bezig...Wust is gelukkig weer stijgende, en Groenewold rijdt goede 3kms!
28.1, 28.5, 28.4quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef wimderon het volgende:
Wat loopt Snoeks nou te huilen. De Jong kan echt niet veel beter en rijdt een bijna vlak schema met zelfs een slotronde die sneller is dan de ronde ervoor.
Ja, maar ik gunde het hem nietquote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is wel olympisch kampioen.. Wat een race was dat!
Ja, mooie ontlading.quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is wel olympisch kampioen.. Wat een race was dat!
Nee.quote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef Barca het volgende:
Maar de Nederlandse topvrouwen behoren wel tot de internationale top. Bijv. Van Riessen op de 1500m.
Ik vond het wel leuk. Zo'n rare nerd met zijn gouden moment.quote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ja, maar ik gunde het hem nietIk weet het niet...ik heb gewoon iets tegen hem.
Ja, jij ook. Jammer dat je het podium niet gehaald hebt.quote:Op zondag 28 december 2008 13:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hé Arcee, nog gefeliciteerd met je sloffen.
Zekerquote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
Kramer weer easy. Wennemars-Verheijen wordt nog leuk op de 10.
Ik denk dat Verheijen wel redelijk zeker is. Wennemars zal met Jongejan en Verweij af moeten rekenen denk ik en dat zijn ook geen fameuze 10k-rijers.quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
Jongejan wel aardig hoor. Die heeft 13.24 van Kolomna staan.quote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Verheijen wel redelijk zeker is. Wennemars zal met Jongejan en Verweij af moeten rekenen denk ik en dat zijn ook geen fameuze 10k-rijers.
Geeft niet. Ik heb mezelf tot morele winnaar uitgeroepen. Is tot op heden door niemand ontkend.quote:Op zondag 28 december 2008 13:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, jij ook. Jammer dat je het podium niet gehaald hebt.
Wat nee?!quote:
Tien km van Wennemars is sowieso leuk.quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
dat wordt lachequote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tien km van Wennemars is sowieso leuk.
Van Riessen (en de rest van de Nederlanders op dit moment) behoren niet tot de top op de 1500 meter.quote:
definieer top eens ?quote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Riessen (en de rest van de Nederlanders op dit moment) behoren niet tot de top op de 1500 meter.
Wel aardig ja, maar daar heeft ie een kleine 20 seconden op. En in 2007 reed Wennemars 13.44 en 13.35 op de allround-toernooien in Heerenveen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jongejan wel aardig hoor. Die heeft 13.24 van Kolomna staan.
wat een drama...quote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
Groenewold zou eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |