Valt me nog mee in vergelijking met de recente wedstrijdjes.quote:Op zondag 28 december 2008 12:55 schreef TheArt het volgende:
Pfff wat valt Van Deutekom alweer tegen.
vrijwel net zo slecht hoor, alleen minder tegenstand....het nederlandse vrouwenschaatsen is niet echt geweldig bezig...Wust is gelukkig weer stijgende, en Groenewold rijdt goede 3kms!quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valt me nog mee in vergelijking met de recente wedstrijdjes.
Inderdaad, er moet nog heel wat gebeuren wil die haar niveau van vorig jaar halen.quote:Op zondag 28 december 2008 12:55 schreef TheArt het volgende:
Pfff wat valt Van Deutekom alweer tegen.
Ik had het over trainings wedstrijdjes van een week terug, daar reed ze nog een stuk slechter dan dit.quote:Op zondag 28 december 2008 13:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
vrijwel net zo slecht hoor, alleen minder tegenstand....het nederlandse vrouwenschaatsen is niet echt geweldig bezig...Wust is gelukkig weer stijgende, en Groenewold rijdt goede 3kms!
28.1, 28.5, 28.4quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef wimderon het volgende:
Wat loopt Snoeks nou te huilen. De Jong kan echt niet veel beter en rijdt een bijna vlak schema met zelfs een slotronde die sneller is dan de ronde ervoor.
Ja, maar ik gunde het hem nietquote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is wel olympisch kampioen.. Wat een race was dat!
Ja, mooie ontlading.quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is wel olympisch kampioen.. Wat een race was dat!
Nee.quote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef Barca het volgende:
Maar de Nederlandse topvrouwen behoren wel tot de internationale top. Bijv. Van Riessen op de 1500m.
Ik vond het wel leuk. Zo'n rare nerd met zijn gouden moment.quote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ja, maar ik gunde het hem nietIk weet het niet...ik heb gewoon iets tegen hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |