Das meestal hè. Dat het uit is met je ex.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef Susi het volgende:
Uit met mijn ex
Nu snap ik waarom je steeds zo'n zuurpruim bent bij het Maffiaspel..je hebt gewoon teveel stress door die 2 dingenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Das meestal hè. Dat het uit is met je ex.
OT:
geswitched van baan en weer geswitched van baan
geboorte van mijn 2e dochter
Ohja, dat ook nogquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef Trashcanman het volgende:
Best een aardig jaar gehad.
- ten eerste een erg goed concert en festivaljaar (en dat terwijl ik in de zomer geen enkel festival heb meegemaakt).
- veel geleerd over mezelf
Nee integendeel. No stress for me.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je steeds zo'n zuurpruim bent bij het Maffiaspel..je hebt gewoon teveel stress door die 2 dingen
Lekkere bewoording ook, hoogtepuntquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:06 schreef -J-D- het volgende:
Mijn vrouw bezwangerd
Dat was wel één van de hoogtepunten. Nu nog een paar maandjes wachten en dan weet ik het hoogtepunt van 2009.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekkere bewoording ook, hoogtepunt.
In volgorde van goed naar slecht?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Even kijken....
-goed begonnen
-vader een hartinfarct
-huis in de fik
-lowlands
-hopelijk ook een goed einde
Nee, dat is de werkelijke volgordequote:
een fikkend huis, hoe is dat trouwens?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is de werkelijke volgorde
Wat denk je?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
een fikkend huis, hoe is dat trouwens?
250k beuren, en voor 225k nieuwe shizzle hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat denk je?
Wat is dat nou voor vraag man.
Ja hoor, dream onquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
250k beuren, en voor 225k nieuwe shizzle hebben.
ergo 25k over, dus een superjaar
Gewoon 'ziek', of een ziekte?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef milia het volgende:
2008 was voor mij persoonlijk een jaar van shocking ziek zijn, maar het nieuwe jaar begin ik zo goed als nieuw
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef samantje89 het volgende:
ongelofelijk kut jaar..... maar het eind van 2008 was super!! raar toch?:P
wat denk je zelf als ze 2009 fris kan ingaan?quote:
Ach, zoals iemand eens tegen me zei ; 'Je moet toch ergens aan doodgaan'quote:Op maandag 29 december 2008 22:18 schreef StockPro het volgende:
[..]
Dat je het overleefd hebt, is toch nog een pluspunt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:06 schreef -J-D- het volgende:
Mijn vrouw bezwangerd
Dat was wel één van de hoogtepunten. Nu nog een paar maandjes wachten en dan weet ik het hoogtepunt van 2009.
Het wordt iig NIET de geboorte an sichquote:
Is dat Buscemi in je ava?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Het wordt iig NIET de geboorte an sich
quote:
Wordt het welquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:34 schreef ganzenherder het volgende:
Een saai kutjaar. 2009 kan niet saaier worden, mag ik hopen
Laat me raden: 7 december, Feyenoord-De Graafschap?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Happel het volgende:
En het mooiste moment van 2008 heb ik gemist.![]()
19 juli 2008quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Racerat het volgende:
[..]
Laat me raden: 7 december, Feyenoord-De Graafschap?
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
Mijn 2008 was een zeer veel bewogen jaar.
Met een hele hoop veranderingen vooral op relatie gebied.
Het begon ronduit slecht, door problemen met m,n ex nam ik de beslissing om daar begin dit jaar uit huis te gaan.
Het was aan de ene kant niet makkelijk omdat ze vrij moeilijk deed, maar aan de andere kant wel want er was al een aantal maanden geen sprake meer van liefde ofzo.
Dus ik woon op dit moment weer even bij m,n ouders.
En of ,t nou een twist of fate is of niet, ik kwam in april m,n oude schoolliefde tegen en dat begon weer helemaal op te bloeien.
En sinds april heb ik dus een relatie met haar.
Makkelijk is ,t zeker niet, zeker ook vanwege wat m,n ex me heeft aangedaan, en ook rond deze dagen (kerst, O&N voel ik me soms wat kwetsbaarder dan normaal), maar m,n vriendin leert me om het verleden te vergeten, en het is dan ook een jaar geweest van mezelf wer terug vinden, en aan te sterken.
Maar ik ben gelukkig nu, heb heel veel aan m,n vriendin te danken.
En ook al gaat ,t soms niet makkelijk (elke relatie heeft wel wat, wij gelukkig niet zoveel), ik blijf op haar vertrouwen, want ik heb in 2008 voor het eerst sinds jaren het gevoel dat ik bij iemand hoor, en er niet een beetje bij hang.
En nu even die reactie boven je lezen aub, met je o zo geweldige, wat ben ik toch cool-uitdrukking van je vakantie...quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:18 schreef couleurs het volgende:
*Rijbewijs gehaald
*Gezakt voor mijn examen
*Kankerharde zomervakantie gehad (positief)
*Aan VAVO begonnen dus heb nauwelijks les
*Veel gewerkt
*Veel concerten
*Veel verveeld
*Mijn lief gevonden
hypocriete moraalridderquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En nu even die reactie boven je lezen aub, met je o zo geweldige, wat ben ik toch cool-uitdrukking van je vakantie...
...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Gizlijntje het volgende:
* relatie van tien jaar uit
* derhalve een nieuw huis
* en een nieuwe relatie
* derhalve een hoop gezeik, hoop dat 2009 beter wordt
bovenbuurman: moraalridder oké, maar waarom hypocriet?
Daar moet ik je dus nog over uithoren.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
2008 was klote en dan met name het einde..
Uitgemaakt? Of is er iets naars gebeurd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Kutjaar
langste en beste vriendschap van mijn leven verloren na 16 jaar
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:29 schreef Principessa het volgende:
[..]
Uitgemaakt? Of is er iets naars gebeurd?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goeie vraagDe verbroken relatie en de vermeende huisuitzetting gebeurden in 1 week. En daar had ze niet zo'n trek in kennelijk, want ik heb sindsdien niets meer gehoord
Da's minder ja - praat er alsjeblieft goed met haar over dan, dan kan ze er misschien wat meequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Principessa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het in mijn hoofd al 'uitgemaakt' met mijn beste van uh.. zeker 16 jaar, vandaar.
Dat praten.. dat is uhm juist het probleem. Maar ik zal het zeker doen. Dankjewel en je hebt gelijk, want niemand heeft er iets aan als het niet uitgepraat wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's minder ja - praat er alsjeblieft goed met haar over dan, dan kan ze er misschien wat mee
Goed voornemenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:48 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dat praten.. dat is uhm juist het probleem. Maar ik zal het zeker doen. Dankjewel en je hebt gelijk, want niemand heeft er iets aan als het niet uitgepraat wordt.![]()
Ik wens je een vriendenrijk 2009!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed voornemen
En het zal wel lukken, lijkt het nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |