Januari:
-Het jaar goed begonnen met een gewicht van 85 kilo.
-Mijn eerste 3D model gereleased voor het spel GTA San Andreas waar ik bijna heel 2007 mee bezig ben geweest, daar was ik best trots op.
Maart:
-20 jaar geworden en daarmee het besef dat ik nog niks bereikt had in het leven, in ieder geval niet op sociaal en liefdesgebied.
-Begonnen met stage.
-Rijbewijs gehaald na 2 keer gezakt te zijn en een stuk of 60 lessen gehad te hebben. Een zware last viel van mijn schouders, want mijn spaargeld was er ook doorheen dus dit was mijn laatste kans om te slagen.
Juli-Einde stage en volgens school zouden we pas weer in november opnieuw stage moeten lopen, dit werd echter ineens verschoven naar augustus, dit kwam omdat het ROC niet genoeg leerkrachten had om de lessen te vervullen.
-Eindelijk eerste auto gekocht van 500 euro (

) om er een dag later achter te komen dat het ding met geen mogelijkheid wilde starten.
AugustusNieuwe stage gevonden met een leuke stagevergoeding van 300 euro per maand. Ook zat ik met twee collega`s op kantoor die aardig hyperactief waren, waardoor ik zelf ook iets losser ben geworden.
Oktober-Eindelijk genoeg geld gespaard om de auto te laten repareren voor een reparatie bij de garage (300 euro voor gespaard). Achteraf bleek de motor alleen verzopen te zijn en was dit verholpen voor het bedrag van 20 euro.

De startmotor zou echter niet helemaal goed zijn dus de kans was dat het ding de volgende dag weer niet zou starten, de auto heb ik dus maar op de gok meegenomen want nu wilde ik wel eens een keer echt rijden. Die dag heb ik dus voor het eerst heerlijk in mijn eigen auto gereden, om er de volgende dag achter te komen dat de auto inderdaad weer niet aansloeg. Ik was echter vastbesloten om de auto te laten starten en dit lukte me dan ook eindelijk door het gas er gewoon op te houden. Tot op de dag van vandaag heeft de auto me nog geen enkele keer in de steek gelaten door te starten op deze manier.
December-Eindelijk klaar met de tweede stage, welke dodelijk saai was.
-Het jaar geëindigd met een gewicht van 96 kilo.
-Voor het eerst in mijn 20 jarige leven gisteren maar eens een glas bier gedronken, omdat 2009 op sociaal gebied gewoon echt moet verbeteren en ik vind van mezelf dat ik nieuwe dingen moet gaan proberen.
Dat was het wel zo`n beetje denk ik.