quote:
Mijn 6 liep niet in de aanval.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kwam een keer 1 beurt tekort om te winnen. Hadden er ook 10 of 20 kunnen zijn, maar ik wist mijn tegenstanders succesvol te manipuleren.
Dat manipuleren vind ik ook het leukst. De dobbelstenen rollen meestal niet in mijn voordeel. Vooral niet als ik met mn broertje speel. Als hij nou eens net zoveel geluk had met de staatsloterij als met bord- en kaartspellen dan was ie multimiljonair geweest.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:40 schreef borisz het volgende:
Zo RISK is ook weer afgelopen
Ik heb gewonnen, al hing het op 1 gooi af
. Als ik die niet won ging er iemand anders met de eer er vandoor
Daar is ie alsnog...quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob weer tegendraads? Ik vind het zelf niet zo erg, maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die er geld voor hebben neergelegd.
Ja, de één laat een kwakje achter op je kleding, de ander wurgt je in een steegje op weg naar huis.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stiekem... vind ik dan nog wel schattig, Every breath... is meer creepy.
Amsterdamquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, de één laat een kwakje achter op je kleding, de ander wurgt je in een steegje op weg naar huis.
Met de verdeling van de gebieden en de opdrachten blijkt bij mn broertje altijd al dat hij al op 3/4 op weg naar de winst is. En dan allemaal zessen gooien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn 6 liep niet in de aanval.
Met risk heb ik 9vd10 keer altijd wel een 6. Daar worden anderen meestal gek van, vandaag zat dat even tegen. PLus ik kreeg alleen maar kannonen als bonuskaarten dat schoot ook weinig op. Maar wel gewonnen door heel veel geluk
.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, de één laat een kwakje achter op je kleding, de ander wurgt je in een steegje op weg naar huis.
Hij heeft m op verkeerde volgorde gedraaidquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob weer tegendraads? Ik vind het zelf niet zo erg, maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die er geld voor hebben neergelegd.
Bedankt. Ik ben hem nu aan het luisteren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:27 schreef Steephsel het volgende:
http://www.musicincontrol(...)equest-2008/#respond
Weet jij welke zoekactie ik moet maken om bij zijn filmpjes te komen? Ben al een tijdje op zoek naar z'n filmpjes, maar heb geen idee wat zijn YT accountnaam is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:45 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf: top die filmpjes van SR 2008 ! heb net dubbel gelezen bij het zien van Ilse die stond te hakkuh.![]()
Mejaquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:55 schreef MarijeH het volgende:
1628 12/26/2008 - 14:00 BLOF - ZE IS ER NIET
1629 12/26/2008 - 14:00 SMITHS - BIGMOUTH STRIKES AGAIN
1631 12/26/2008 - 14:00 FEARGAL SHARKEY - GOOD HEART
http://nl.youtube.com/user/florisdquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weet jij welke zoekactie ik moet maken om bij zijn filmpjes te komen? Ben al een tijdje op zoek naar z'n filmpjes, maar heb geen idee wat zijn YT accountnaam is.
Dankjequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/user/florisd
Sersjee heeft de link al gegeven, maar je kan ze ook vinden via het logboek op 3FMFan.nlquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weet jij welke zoekactie ik moet maken om bij zijn filmpjes te komen? Ben al een tijdje op zoek naar z'n filmpjes, maar heb geen idee wat zijn YT accountnaam is.
Ben lui vandaag dus het laatstequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je caps lock aan staan of kopieer je alles uit de lijst?
Daar zit natuurlijk de logica "Serious Request is all about the money" achter. Ben benieuwd hoeveel mensen dat bij de motivatie hebben ingevuld.quote:
Je bent niet goed bij je hoofd (en dat bedoel ik uiterst vriendelijk)quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer terug is van de meubelboulevard
Haha! daar wil je echt niet zijn tijdens 2e kerstdagquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lagen wat spullen klaar om af te halen , waar anders niets van kwamquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd (en dat bedoel ik uiterst vriendelijk)
Joh... maar dat maakt het nog niet okay.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk de logica "Serious Request is all about the money" achter. Ben benieuwd hoeveel mensen dat bij de motivatie hebben ingevuld.
Ach we hebben het weer overleefd en weten gelijk waar we niet hoeven te kijken voor eettafelstoelen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! daar wil je echt niet zijn tijdens 2e kerstdag. Welkom terug !
A Good heart
Ik vroeg net nog aan mn zus wie er in hemelsnaam zo debiel is om op een dag als vandaag in de file te gaan staan voor de Ikea of whatever.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd (en dat bedoel ik uiterst vriendelijk)
Mijn homosbroer en zijn vriend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vroeg net nog aan mn zus wie er in hemelsnaam zo debiel is om op een dag als vandaag in de file te gaan staan voor de Ikea of whatever.
Heb je de nummer 1 dan wel gezien? Dan valt Meja heul erg mee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Joh... maar dat maakt het nog niet okay.
File was er niet , niet in Utrecht iedergevalquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vroeg net nog aan mn zus wie er in hemelsnaam zo debiel is om op een dag als vandaag in de file te gaan staan voor de Ikea of whatever.
Hij had even een week geen PI controlleur.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Roel, popje, wat is er met je PI's, of het gemis daarvan aan de hand?
Nou, jij liever dan ik...quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lagen wat spullen klaar om af te halen , waar anders niets van kwam
Zeker. Maar dat nummer heb ik nog nooit gehoord. Dus daar stoor ik me ook wel aan, alleen hoor ik het dan niet meteen ook in mijn hoofd. Meja wel. Wat al storend genoeg is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je de nummer 1 dan wel gezien? Dan valt Meja heul erg mee.
Jij ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij had even een week geen PI controlleur.
Dum dum dum didi dum.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijk plaatje blijft dat All about the Money toch
Zal wel druk geweest zijn hèquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik wil wel ruilen. Ik Meja in mn hoofd en jij Jordy.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat nummer heb ik nog nooit gehoord. Dus daar stoor ik me ook wel aan, alleen hoor ik het dan niet meteen ook in mijn hoofd. Meja wel. Wat al storend genoeg is.
Dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach we hebben het weer overleefd en weten gelijk waar we niet hoeven te kijken voor eettafelstoelen.
Dubbele PI zelfs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel druk geweest zijn hè
[]
Viel vanmorgen erg mee, alleen de ikea was druk , maar daar zijn we niet geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel druk geweest zijn hè
[]
Ja idd. Of deden ze dat alleen om Ekdom te pesten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef 3FMaster het volgende:
Trouwens: Geen lingo met de 3 DJ's dit jaar?
Nah.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen. Ik Meja in mn hoofd en jij Jordy.
waarom zoveelquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:28 schreef Briggy het volgende:
Goedemiddag allemaal
Kheb net 750 gram knoflookboter staan maken... DIE LUCHT!
Wat moet je in godsnaam met 750 gram boter? Wordt het gourmet vanavond? Dan zeker met 50 stokbroden, of je moet natuurlijk van knoflookboter houden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:28 schreef Briggy het volgende:
Goedemiddag allemaal
Kheb net 750 gram knoflookboter staan maken... DIE LUCHT!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen. Ik Meja in mn hoofd en jij Jordy.
Mega irritant.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:31 schreef MarijeH het volgende:
Net op tijd ingeschakeld. Heb zojuist de hakkuhmix teruggeluisterd. Ik vond Giel soms ook wel irritant, maar die discussie is elders al gevoerd.
Weinig aan toe te voegen. Geweldige mix, hartstikke leuk idee maar jammer dat Giel meende zo irritant te moeten doen. Lekker haakkuuhquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:31 schreef MarijeH het volgende:
Net op tijd ingeschakeld. Heb zojuist de hakkuhmix teruggeluisterd. Ik vond Giel soms ook wel irritant, maar die discussie is elders al gevoerd.
Verdomd mooi nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:32 schreef TheVulture het volgende:
"nee ze is er niet"
Vind je het gek als je van die vage kutteksten zingt
Blof is hier ook niet echt populair, zo te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:32 schreef Sersjee het volgende:
Goh, een nummer van Blof da'k goed kan hebben. Dat gebeurt niet vaak.
quote:
Voor de gourmet van vanavond, dan gaat er altijd een hoop doorheenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met 750 gram boter? Wordt het gourmet vanavond? Dan zeker met 50 stokbroden, of je moet natuurlijk van knoflookboter houden.
Het enige goede Blof-nummer is Liefs uit Londenquote:
En je maakt de boter zelf? Recept plzquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Voor de gourmet van vanavond, dan gaat er altijd een hoop doorheen![]()
En mijn moeder wil ook een portie voor in de vriezer.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het enige goede Blof-nummer is Liefs uit Londen
dat vind ik juist 1 van de mindere...met die stomme kattebelquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het enige goede Blof-nummer is Liefs uit Londen
Jij ookquote:
Geef jij die vieze ratten van je nou nog wat speciaals te eten met kerst?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat vind ik juist 1 van de mindere...met die stomme kattebel
ja walnotenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geef jij die vieze ratten van je nou nog wat speciaals te eten met kerst?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lekker denigrerendquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zijn juist toch hele schone beesten? Of is dat een fabeltje. Ik weet echt niets van dieren afquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zijn toch vieze beesten of niet
stik jij nou maar niet in een oliebolquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het zijn juist toch hele schone beesten? Of is dat een fabeltje. Ik weet echt niets van dieren af![]()
Ratten zijn een van de grootste ziekteverspreiders in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het zijn juist toch hele schone beesten? Of is dat een fabeltje. Ik weet echt niets van dieren af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |