Daar zit natuurlijk de logica "Serious Request is all about the money" achter. Ben benieuwd hoeveel mensen dat bij de motivatie hebben ingevuld.quote:
Je bent niet goed bij je hoofd (en dat bedoel ik uiterst vriendelijk)quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer terug is van de meubelboulevard
Haha! daar wil je echt niet zijn tijdens 2e kerstdagquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer terug is van de meubelboulevard
Lagen wat spullen klaar om af te halen , waar anders niets van kwamquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd (en dat bedoel ik uiterst vriendelijk)
Joh... maar dat maakt het nog niet okay.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk de logica "Serious Request is all about the money" achter. Ben benieuwd hoeveel mensen dat bij de motivatie hebben ingevuld.
Ach we hebben het weer overleefd en weten gelijk waar we niet hoeven te kijken voor eettafelstoelen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! daar wil je echt niet zijn tijdens 2e kerstdag. Welkom terug !
A Good heart
Ik vroeg net nog aan mn zus wie er in hemelsnaam zo debiel is om op een dag als vandaag in de file te gaan staan voor de Ikea of whatever.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd (en dat bedoel ik uiterst vriendelijk)
Mijn homosbroer en zijn vriend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vroeg net nog aan mn zus wie er in hemelsnaam zo debiel is om op een dag als vandaag in de file te gaan staan voor de Ikea of whatever.
Heb je de nummer 1 dan wel gezien? Dan valt Meja heul erg mee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Joh... maar dat maakt het nog niet okay.
File was er niet , niet in Utrecht iedergevalquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vroeg net nog aan mn zus wie er in hemelsnaam zo debiel is om op een dag als vandaag in de file te gaan staan voor de Ikea of whatever.
Hij had even een week geen PI controlleur.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Roel, popje, wat is er met je PI's, of het gemis daarvan aan de hand?
Nou, jij liever dan ik...quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lagen wat spullen klaar om af te halen , waar anders niets van kwam
Zeker. Maar dat nummer heb ik nog nooit gehoord. Dus daar stoor ik me ook wel aan, alleen hoor ik het dan niet meteen ook in mijn hoofd. Meja wel. Wat al storend genoeg is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je de nummer 1 dan wel gezien? Dan valt Meja heul erg mee.
Jij ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij had even een week geen PI controlleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |