Dum dum dum didi dum.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijk plaatje blijft dat All about the Money toch
Zal wel druk geweest zijn hèquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer terug is van de meubelboulevard
Ik wil wel ruilen. Ik Meja in mn hoofd en jij Jordy.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat nummer heb ik nog nooit gehoord. Dus daar stoor ik me ook wel aan, alleen hoor ik het dan niet meteen ook in mijn hoofd. Meja wel. Wat al storend genoeg is.
Dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach we hebben het weer overleefd en weten gelijk waar we niet hoeven te kijken voor eettafelstoelen.
Dubbele PI zelfs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel druk geweest zijn hè
[]
Viel vanmorgen erg mee, alleen de ikea was druk , maar daar zijn we niet geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel druk geweest zijn hè
[]
Ja idd. Of deden ze dat alleen om Ekdom te pesten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef 3FMaster het volgende:
Trouwens: Geen lingo met de 3 DJ's dit jaar?
Nah.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen. Ik Meja in mn hoofd en jij Jordy.
waarom zoveelquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:28 schreef Briggy het volgende:
Goedemiddag allemaal
Kheb net 750 gram knoflookboter staan maken... DIE LUCHT!
Wat moet je in godsnaam met 750 gram boter? Wordt het gourmet vanavond? Dan zeker met 50 stokbroden, of je moet natuurlijk van knoflookboter houden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:28 schreef Briggy het volgende:
Goedemiddag allemaal
Kheb net 750 gram knoflookboter staan maken... DIE LUCHT!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen. Ik Meja in mn hoofd en jij Jordy.
Mega irritant.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:31 schreef MarijeH het volgende:
Net op tijd ingeschakeld. Heb zojuist de hakkuhmix teruggeluisterd. Ik vond Giel soms ook wel irritant, maar die discussie is elders al gevoerd.
Weinig aan toe te voegen. Geweldige mix, hartstikke leuk idee maar jammer dat Giel meende zo irritant te moeten doen. Lekker haakkuuhquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:31 schreef MarijeH het volgende:
Net op tijd ingeschakeld. Heb zojuist de hakkuhmix teruggeluisterd. Ik vond Giel soms ook wel irritant, maar die discussie is elders al gevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |