Het lijkt de Hitlerjugend wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:47 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Die jongen straalt het gewoon uit he, die status
Wat een pipoquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:47 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:47 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een beetje. En ij dan?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:30 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Mensen, zoals TS in dit geval, die een 'grap' nog verder doorvoeren zijn pas vervelend. Vaak is de eerste grap al niet heel erg leuk, maar om er dan nog bij wijze van grap op in te gaan is desastreus voor het humorpeil.
Was het dan nog erger dan de reacties die je hebt laten staan?quote:
Had je niet meteen beter het topic kunnen verwijderen?quote:
De OP vond ik nog wel aardig. Daarna werd het wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had je niet meteen beter het topic kunnen verwijderen?
voor zo'n opmerking werd ik altijd berisptquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had je niet meteen beter het topic kunnen verwijderen?
Begrijp het dan, ik maakte een grapquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De OP vond ik nog wel aardig. Daarna werd het wel een stuk minder.
Ik begreep niet dat het een grap was.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Begrijp het dan, ik maakte een grap
Open er een topic vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik begreep niet dat het een grap was.
Ik had het ook niet door.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik begreep niet dat het een grap was.
quote:
quote:
TS is negenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:35 schreef Heathen. het volgende:
Als je zo'n opmerking al als 'grap' wil definiëren dan verdien je gewoon een keiharde trap in je buik.
Ja, maar een hoop modjes zijn zo hypocriet als de pest.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor zo'n opmerking werd ik altijd berispt_!
Lief dat je het voor me opneemt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |