Niet iedereen valt op het type Ribas kennelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
yep ik ik ben stikjaloers op je.......... en vooral op Juud....
wie wil er nu niet zo'n geweldige man zoals jij..........
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt hem verdiend!
![]()
Ik ga zo nog even verder met de was, de plee, en de badkamer en zulks!
Lies ziet het prima.......quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je ziet niet alle steekjes en dat is niet erg (dat heb ik al vaker gezegd).
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op het type Ribas kennelijk.
Een prijs uit de staatsloterij.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik meende het![]()
wat wens je mij eigenlijk toe?
ik wel en al m'n broers (7 stuks) ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op het type Ribas kennelijk.
Gelukkig is dat niet erg.....ik was al zo bang he.... groeten terug.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Lies ziet het prima.......
en bij jou zitten er een paar steekjes los........ maar dat is ook niet errug.......
groetjes..........
quote:
Op 2e kerstdag, vieren we kerst!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ?? Hier was het een beetje een bende.
Volgens mij zie jij soms steekjes die er niet zijn?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet erg.....ik was al zo bang he.... groeten terug.
zou ik niet willen. ik vind het wel leuk om heel once in a while helemaal niks aan cash te hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een prijs uit de staatsloterij.
Je mag zelf kiezen.
Ik ook zo aan het einde van de maand.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou ik niet willen. ik vind het wel leuk om heel once in a while helemaal niks aan cash te hebben.
haha, nee, laten we het lam gods niet verzoeken en maar ff 1 dag wachtenquote:
Mijn rollade ligt ook klaar. Straks de keuken in maar eerst een borrel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Soury het volgende:
Straks gaat de kerstrollade de oven in helemaal voor mezelf![]()
![]()
Oh.. nou ik ben woensdagochtend met tassen en al vertrokken naar me werk en was gister op 16:00 weer thuis maar met een kop als een gympie.. En ben gisteravond vroeg ingestort.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op 2e kerstdag, vieren we kerst!![]()
Het is hier al 3 weken een teringzooi, en ik begin me er nu al () aan te ergeren!
Mja, misschien wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn rollade ligt ook klaar. Straks de keuken in maar eerst een borrel.![]()
En Lies, zou een assertiviteitscursus iets voor je zijn in 2009??
Ah top! Bewaar een stukje rollade dan!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh.. nou ik ben woensdagochtend met tassen en al vertrokken naar me werk en was gister op 16:00 weer thuis maar met een kop als een gympie.. En ben gisteravond vroeg ingestort.
Maar vanavond (laat) krijg ik nog wel bezoek
Volgens mij krijgt ze die hier gratis, en ze hoeft niet eens de deur uitquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn rollade ligt ook klaar. Straks de keuken in maar eerst een borrel.![]()
En Lies, zou een assertiviteitscursus iets voor je zijn in 2009??
Als ie gelukt klaar is post ik het welquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah top! Bewaar een stukje rollade dan!
Ja, met de gebundelde werken van Fannquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze die hier gratis, en ze hoeft niet eens de deur uit
precies gewoon nog even een half jaartje meedraaienquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze die hier gratis, en ze hoeft niet eens de deur uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |