De winnaarsquote:
"Slippies: sloffen voor in de magnetron" (5 paar)
De winter komt er aan en dat brengt één van de vervelendste seizoenskwaaltjes met zich mee: voeten als ijsklompjes! Maar nu niet meer, want deze slippies doe je 90 seconden in de magnetron en je hebt urenlang warme voetjes! Ze zijn 100% gemaakt van lijnzaad en lavendel dus puur natuur, en zorgen dat je bloedcirculatie op peil blijft waardoor je niet meer ligt te bibberen in bed. Ook helpen de slippies bij pijnlijke voeten door reuma of artritis. Voor iedereen die bekend is met het fenomeen wintertenen: de redding is in zicht!
Slippies: magnetron-verwarmde sloffenIn 1 maat: 39-44 Kleur blauw Vulling lijnzaad en lavendel Slechts 90 seconden in de magnetron en urenlang heerlijk warme voeten Tegen wintertenen/pijn door reuma/artritis Niet te gebruiken bij diabetes Magnetron niet meegeleverd ![]()
Deze prijs is beschikbaar gesteld door iBOOD.com, internet's best online offer daily.
Iedereen bedankt voor deelname en ik hoop dat de deelnemers plezier zullenquote:admiraal_anaal 160
conleche 126
Arcee 77
FritsVanEgters 75
Harajuku 69
Anosmie 46
Paaskonijn 42
MariaEtcetera 38
ijsmeis 36
MissBliss 29
PietjePuk007 29
Dizzy-Miss-Lizzy 24
paultjuhhh 24
Principessa.Farfallus 23
Tabloid 22
alwaysthebest 21
Bosbeetle 20
__Saviour__ 19
Dagoduck 18
Ireth 18
Stormqueen 18
tevebe 16
DaMart 15
Peter6000 15
setzen 15
Chicolate 12
gers 12
Runx 11
Sackboy 11
Svensational 11
Troel 11
Silentalarm 10
Pheno 9
tuinfluiter 9
yvonne 9
BigKahuna 8
Fredo55 8
BrandX 7
de_boswachter 7
EnGCatjuh 6
GasTurbine 6
Ladylike 6
lennartb.nl 6
Yashaaaaa 6
afcajos 5
IrishBastard 5
JediMasterLucia 5
XXXKarinXXX 5
DuTank 4
MinderMutsig 4
NoelGallagher 4
RenRen_ 4
Rumille 4
Sjeen 4
TheVulture 4
borisz 3
LekkerSimpel 3
Swetsenegger 3
jitzzzze 2
Maki-maki 2
Skaff-a 2
-Vaduz- 2
Devvie 1
geelkuikentje 1
kurk_droog 1
La-Vache-Qui-Rit 1
MASD 1
tenenkaas 1
THE_CORE 1
TheZapster 1
Geen dank ik vond het leuk om te organiseren voor alle usersquote:
Ja, al die clubjes die ineens gingen stemmenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Toch slechts hekkensluiter, hara
;p
Heb je helemaal geen punten gehadquote:Op donderdag 25 december 2008 23:13 schreef Sinarades het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Harajuku, Frits, Arcee, Conleche en admiraal_anaal , eerlijk verdiend deze sloffen.
Ik kreeg zelf geen punten, wil wel Kleinzusje bedanken voor de leuke webicon.
Ik had nog niet gestemd, 6 punten voor jou danquote:Op donderdag 25 december 2008 23:13 schreef Sinarades het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Harajuku, Frits, Arcee, Conleche en admiraal_anaal , eerlijk verdiend deze sloffen.
Zelf kreeg ik geen punten, ik wil Kleinzusje bedanken voor de leuke webicon.
Kom niet eens meer in de lijst voor.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
Heb je helemaal geen punten gehad![]()
Ik dacht dat iedereen wel van de nul af was...
In 1 maat: 39-44quote:Op donderdag 25 december 2008 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
En is het one size fits al of zo? Ik heb lange tegen ja
Oh, die eerste 2 woorden heb ik overheen gelezenquote:
Kutwijven jullie, mij van mn 2e plaats stotenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef conleche het volgende:
Jippie!! A_A gefeliciteerd met den eerste plaats!!
IK HEB SLOFFEN!!!!!!![]()
Ik wil graag IEDEREEN bedanken die op me gestemd heeft en dat vooral dankzij Greys en PF!
En Adelante bedankt voor de puike organisatie!
Jouw sloffen zijn heus niet lelijker dan die van mij!!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kutwijven jullie, mij van mn 2e plaats stoten
Ik wil al een jaar nieuwe kopen, maar nog steeds niet gedaanquote:Op donderdag 25 december 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw sloffen zijn heus niet lelijker dan die van mij!!![]()
Ik laf U2!!![]()
Fijn hè slofjes!!
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Omfg, ik had het nog niet eens door
En dat je maar heerlijk warme voetjes mag hebben, je hebt het verdiend!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
gewonnen
van wel heel erg sterke medestrijders
die allemaal net zulke leuke avatars hebben
Iedereen bedankt die geheel vrijwillig en belangeloos op mij gestemd heeft![]()
Evt co-ouderschap over de sloffen is bespreekbaar![]()
maar alleen op zon- en feestdagen
Thanksquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
En dat je maar heerlijk warme voetjes mag hebben, je hebt het verdiend!
Ohja ik ook ooit, want jij weet ook, ik ga ooit modje wordenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef murp het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hier een mooi knopje
[ afbeelding ]
op welk forum? 3fm?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ohja ik ook ooit, want jij weet ook, ik ga ooit modje worden
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:47 schreef Adelante het volgende:
De strijd is beslist, wie voert in 2008 de titel mooiste democratisch verkozen FOK! Kerst Avatar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:49 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd allen..
En in het bijzonder FritsVanEgters.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]WTF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
!
Ik heb jouw avatar een beetje over het hoofd gezien geloof ik. Erg leukquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nog gefeliciteerd conleche!![]()
En de andere winnaars.
Feli anaaltje en alle andere winnaars !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
En uiteraard mijn speciale dank voor Kleinzusje en Nachtzuster die beide hebben bijgedragen aan mijn avatar
[..]
Thanks
Dank je.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik heb jouw avatar een beetje over het hoofd gezien geloof ik. Erg leuk
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Een bedankje aan de twee die op me hebben gestemdHet was bijna gelukt met jullie steun.
En een felicitatie aan de winnaar(s)!
FOK! PR ging vandaag het postkantoor bestormen volgens mijn laatste berichtenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Toch nog 4 punten ondanks dat ik er niet was om te lobbyen. Maar dat geeft allemaal niks want ik heb al een Sint boek gewonnen.![]()
Is er al iets bekend over wanneer ik die kan verwachten eigenlijk? Ik lig naast de brievenbus te wachten maar mijn deurmat ligt niet zo comfortabel.
Ik heb op je gestemdquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Toch nog 4 punten ondanks dat ik er niet was om te lobbyen. Maar dat geeft allemaal niks want ik heb al een Sint boek gewonnen.![]()
Is er al iets bekend over wanneer ik die kan verwachten eigenlijk? Ik lig naast de brievenbus te wachten maar mijn deurmat ligt niet zo comfortabel.
Wat lief! Dankjewel.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
FOK! PR ging vandaag het postkantoor bestormen volgens mijn laatste berichten
Is het niet koud naast de brievenbus ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat lief! Dankjewel.![]()
[..]
Gelukkig.![]()
![]()
* MinderMutsig gaat maandag pas weer naast de brievenbus zitten
Die van jou is dan ook héél erg cute!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:22 schreef Arcee het volgende:
Top 3.![]()
En dat zonder lobbyen voor stemmen.
Plek 3 is wel onevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:22 schreef Arcee het volgende:
Top 3.![]()
En dat zonder lobbyen voor stemmen.
En heeft de postbode wat gebracht, of ben je weer voor niets verkleumd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat lief! Dankjewel.![]()
[..]
Gelukkig.![]()
![]()
* MinderMutsig gaat maandag pas weer naast de brievenbus zitten
Duurt nog wel even. Ik heb mijn Sinterklaasboek ook nog niet binnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog geen sloffen ontvangen
Die krijg je volgend jaar 5 decemberquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duurt nog wel even. Ik heb mijn Sinterklaasboek ook nog niet binnen.![]()
quote:
wat heb jij toch een irritante avaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Met -15 waren ze wel handig geweest
Het was in een PM, dus ik neem aan dat die slippies ook op de bus zijn, tenzij de PR crew nu zelf behoefte heeft aan warme voeten en je ze dus (gewassen en wel) in maart krijgt thuisgestuurd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |