quote:(hoe dat nummer van het 13 jarig meisje in mijn telefoon is gekomen kan ik mij niet meer herinneren)
Hmm ik zal es ff zoekenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:43 schreef IQM het volgende:
Post de inhoud van die sms'jes eens?
hoi sproetenkindquote:Op donderdag 25 december 2008 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul... Duweisst
Uiteraardquote:Op donderdag 25 december 2008 22:37 schreef afcajos het volgende:
En ik had al niet zoeen beste reputatie bij die familie(iets met verjaardagen en veel drank)
Gevonden.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:43 schreef IQM het volgende:
Post de inhoud van die sms'jes eens?
Daar is weinig (lees: niets) "quote:Op donderdag 25 december 2008 22:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gevonden.
Al snap ik er weinig van
"Nou dan moet je me maar heel lang blijven missen! Hoe bezopen zijn jullie?"
en
"haha! ja dankje! Veel plezier nog! X"
Kloptquote:Op donderdag 25 december 2008 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar is weinig (lees: niets) "" aan, jos!
Anti-climax!
hij kreeg een x tochquote:Op donderdag 25 december 2008 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar is weinig (lees: niets) "" aan, jos!
Anti-climax!
Mja, wat je leuk noemtquote:Op donderdag 25 december 2008 22:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Leuk dat je met de zusjes van de chick van je maten omgaatDat moet ik ook regelen
Ja maar toch moet het nummer op een of andere manier in je telefoon zijn gekomen.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, wat je leuk noemtik heb haar nummer gelijk maar uit mn telefoon gegooid. Zelfs ik heb een grens.
samen zijn ze meerderjarigquote:Op donderdag 25 december 2008 22:49 schreef Regenbui het volgende:
Ach, doe wat Johnny Depp zou doen
[ afbeelding ]
Ok voor je FOK image is het goed dat je dit zegt. Maar in werkelijkheid mag je wel zeggen dat je nog steeds met haar smstquote:Op donderdag 25 december 2008 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, wat je leuk noemtik heb haar nummer gelijk maar uit mn telefoon gegooid. Zelfs ik heb een grens.
Echt een giga knalquote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef Dyork het volgende:
Die vriend van je een giga knal voor zijn kop geven,,,,
Hyves is ook goedquote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef Gupje het volgende:
Maar mis toch echt iets: FOTO'S!!!!!!!
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:58 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Hyves, sugababes, CU2 is ook goed
Ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 25 december 2008 22:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar toch moet het nummer op een of andere manier in je telefoon zijn gekomen.
You already tried to play her, like the pro's doquote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meerik werd op een zondag wakker en concludeerde dat ik een extra nummer in mijn telefoon had, aangezien ik maar 1 iemand ken die zo heet moest het haar wel zijn
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
You already tried to play her, like the pro's do![]()
of zoals theo maassen zou zeggen: "Wat nou minderjarig? Als je op 29 februari geboren bent ben je minder jarig, verder zijn we allemaal even vaak jarig!"quote:
Is die linker niet dat meisje uit Charlie and the Chocolatefactory waar hij ook in speelde?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:49 schreef Regenbui het volgende:
Ach, doe wat Johnny Depp zou doen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
He fijn, Jos is weer terug met de Kerst
heb je er maar 2 ofzo dat het opviel dat er 1 extra wasquote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meerik werd op een zondag wakker en concludeerde dat ik een extra nummer in mijn telefoon had, aangezien ik maar 1 iemand ken die zo heet moest het haar wel zijn
jaquote:Op donderdag 25 december 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je er maar 2 ofzo dat het opviel dat er 1 extra was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |