Nee die kon ik dus echt nergens vinden hequote:
Géén idee, maar het was lekker. Vooral het toetjequote:Op donderdag 25 december 2008 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Wat heb je gegeten?
Hahaha okéquote:Op donderdag 25 december 2008 20:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Géén idee, maar het was lekker. Vooral het toetje![]()
![]()
jij?
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar maanden, anders moet ik ze weghalen![]()
Wij hebben gister gegourmet en morgen weerquote:Op donderdag 25 december 2008 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oké!
Wij gingen gourmetten () en ik had biefstuk met paprika en uitjes enzo, altijd lekker
!
En als toetje vanille ijs met meringues!
Hahaha, volgens mij prop jij gewoon alles naar binnen zonder ook maar te kijken wat het isquote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij hebben gister gegourmet en morgen weer
En wij hadden allemaal ijs en zoeen appeltaartachtig iets. Super tof.
En dadelijk borrelen!!1!
quote:
Ik heb niet eens gekeken hoe die andere 2 avatars eruitzagenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopelijk weer een prijs naar KLB
Nee viel best mee vandaag.. maar dat toetje heet in het Nederlands appel nog iets. En het is eigenlijk een franse naam, en dat wist ik niet. Maar lekkerquote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij prop jij gewoon alles naar binnen zonder ook maar te kijken wat het is![]()
!
En je moeder zich maar uitsloven op die culinaire hoogstandjes.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:45 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken hoe die andere 2 avatars eruitzagen
Jij ookquote:
Garnalen blegh! Wij hebben trouwens Mario Kart gekregenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij ook. Lekkere garnalen gehad joh
!!!
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Wheheheh. Gisterquote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Fascination het volgende:
Wtf hebben jullie ook allemaal gegourmet?
Hahahaquote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Garnalen blegh! Wij hebben trouwens Mario Kart gekregenbest leuk
Whehe zoeen zwerver outfitquote:Op donderdag 25 december 2008 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha. Nou leuk toch
.
Ik heb een pyjama gekregen, was ook wel nodig want in m'n oude zaten gaten van minstens tien centimeter.
Oké, veel plezier.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen even die kop van me scheren.
Ben jij zoeen murp manwijf iemand?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen even die kop van me scheren.
Neuj. Maor er beginnen haartjes te verschijnen op de lip en kin. Weets.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben jij zoeen murp manwijf iemand?
Oké. Ik ga Mario Kart pwnen.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuj. Maor er beginnen haartjes te verschijnen op de lip en kin. Weets.
Ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Fascination het volgende:
Wtf hebben jullie ook allemaal gegourmet?
Ik kreeg boxjesquote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Garnalen blegh! Wij hebben trouwens Mario Kart gekregenbest leuk
opzekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ik hoop bij je tietenquote:Op donderdag 25 december 2008 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik ben net 10 kilo aangekomen
quote:
ik had een ex met boobies van 12,3 kiloquote:Op donderdag 25 december 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat boobies van 10 kg nog echt mooi zijn ofzo!
No way.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had een ex met boobies van 12,3 kilo_!
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat boobies van 10 kg nog echt mooi zijn ofzo!
nou iig ze waren huge en moeilijk zwaar, en aan de zwaartekracht konden ze niet ontsnappenquote:
Goh, niet zo vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou iig ze waren huge en moeilijk zwaar, en aan de zwaartekracht konden ze niet ontsnappen
quote:
Jezus wat slecht gesoept.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van 20 kg ook niet
whehehhequote:Op donderdag 25 december 2008 22:09 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Hoi,
Doe eens mee: FOKKE & SUKKE KERST SPECIAL - Paint® only
Doei
welkom terugquote:
What the fok heb ik gemist? zG weg? SHE naakt?quote:
dankjequote:
ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
dankjeHeb nog een leuk avontuur meegemaakt, zo ff topic maken
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
dankjeHeb nog een leuk avontuur meegemaakt, zo ff topic maken
2 weken ofzoquote:Op donderdag 25 december 2008 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe lang had jij wel niet een ban?
Ja en je scrolt je de tyfus voor je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 25 december 2008 22:42 schreef afcajos het volgende:
Waarom staat de SC zo irritant onder aan danik denk telkens dat er nog geen SC is.
gewoon erin posten voordat ie centraal staatquote:Op donderdag 25 december 2008 22:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja en je scrolt je de tyfus voor je hem gevonden hebt
Is weer zo veel werk gewoon boven aan moet hij weerquote:Op donderdag 25 december 2008 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon erin posten voordat ie centraal staat
Het probleem is dus dattie centraal staat.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon erin posten voordat ie centraal staat
Nou nou wat een probleemquote:Op donderdag 25 december 2008 22:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het probleem is dus dattie centraal staat.
dagdag!!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga. Auf wiedersehen bitches!
Talaquote:Op donderdag 25 december 2008 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet morgen naar kerstvolleybalfeest gaan manquote:
Bleuhg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya Broekpaling.
Ik ga zo nog even aan het werk ..
En dan moet ik van 1 tot ongeveer half 8 hier zitten en uit mijn neus eten.
Neen ..quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bleuhg.![]()
Gezien de situatie is het zeker geen optie meer om rond januari te stoppen?
Stukjes kalkoen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya Broekpaling.
Ik ga zo nog even aan het werk ..
En dan moet ik van 1 tot ongeveer half 8 hier zitten en uit mijn neus eten.
pittig manquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
Ik ga vanaf januari 6 nachten werken in plaats van 4.
Dus nee
heb vega taart met asperges en blauwe kaas gedaanquote:
Of ik ook altijd lekker ben? Best wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb vega taart met asperges en blauwe kaas gedaan
verder was teleurstelling
muziek altijd wel lekker
nu dan
jij ook hoop ik
Ik heb nog niets gegeten vandaagquote:
Noorquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
pittig man
serieus, ook gezien je fin
hoop:
En dat siert je.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gegeten vandaag
Dus dat is misschien wel een goed idee
[..]
Noor
En pittig,
Er moet gedaan worden wat gedaan moet worden.
Er zit meer achter een relatie dan 2 x per dag over je vriendin heen gaan en met haar pronken of feestjes en dergelijke..
Spijtig genoeg weten een hoop mannen niet meer hoe ze zich moeten gedragen tegenover hun vriendin.
Ik wel.
iets in die geest geachtequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ik ook altijd lekker ben? Best wel.
Neh, ik heb me wel vermaakt vandaag, als dat is wat je bedoelde.
Zulke gasten zijn helaas zeldzaam, dat kan je ook wel zien op een site als hyves. Als een meisje daar een foto post staan er altijd wel reacties van gasten die meteen om msn en een webcam vragen, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan zulke gasten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gegeten vandaag
Dus dat is misschien wel een goed idee
[..]
Noor
En pittig,
Er zit meer achter een relatie dan 2 x per dag over je vriendin heen gaan en met haar pronken of feestjes en dergelijke..
Spijtig genoeg weten een hoop mannen niet meer hoe ze zich moeten gedragen tegenover hun vriendin.
Ik wel.
ok ok okquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Noor
En pittig,
Ik wel.
Bedanktquote:
Dat dus !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zulke gasten zijn helaas zeldzaam, dat kan je ook wel zien op een site als hyves. Als een meisje daar een foto post staan er altijd wel reacties van gasten die meteen om msn en een webcam vragen, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan zulke gasten.
Je vriendin moet je met respect behandelen, dat doe ik ook bij mijn meisje
De reden dat niet alles vergoed word is omdat ze niet goed staat/stond ingeschreven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok ok ok
ken je verhaal, je topic erover
deze woorden klinken als cliche
maakt niet uit
je situatie...tuurlijk geef je je alles in deze
dat spreekt, geen open deur voor nodig
het enige wat ik nog niet snap, is dat niet alles vergoed wordt
maar voor jou de 3-dubbele last
en dat alles is nogal nasty
dus vandaar alle goeds weet je
voor nu en alles dat komt
alle goeds !
okquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De reden dat niet alles vergoed word is omdat ze niet goed staat/stond ingeschreven.
En omdat ze niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
En er zijn onderzoeken geweest die niet conventioneel zijn,
maar bijna nooit worden gedaan.
En die vergoed de verzekering blijkbaar niet.
Maar bedankt voor je steun !
je bedoeld tijdens het neukenquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Gelukkig is het hier rustig ..
Zijn er toch mensen die WEL kerst vieren
...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Gelukkig is het hier rustig ..
Zijn er toch mensen die WEL kerst vieren
quote:
ja, ik snap hem ook nietquote:
Kerst is hier allang af hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat ?
Ik ben aan het werk dus ik vier geen kerst.
Het was niet gemeen of raar bedoelt hoor
quote:
jj neukenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat gaan jullie doen met 2e kerstdag?
Ik ga uit eten en huilen dat ik niet de pantoffels heb gewonnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef Adelante het volgende:
geen plannen nog
ouders zijn in NL
dus ws wat sightseeing
Werkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat gaan jullie doen met 2e kerstdag?
horten en stotenquote:
zwak als ik heb voor twquote:
trouwens hoe wist je dat ik jj typtequote:
Stiekem vind ik je onderhand best een leuke userquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
trouwens hoe wist je dat ik jj typte
heb je een softbot met rss feed daarop
gezet ofzo
of ben je gewoon soepel
kan ook
gr
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef gers het volgende:
PAULTJUHHH! heb je die giel foto al in highres
en als ik zegquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je onderhand best een leuke user
Heh..quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
en als ik zeg
met je mee te leven
ondanks alles van mij hier
dan meen ik het
maar fok is top
jij ik hun
ieder dus!
maarquote:
traditiequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:52 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom zenden ze met kersmis altijd alleen maar van die gare kut-films uit op tv..
Slaap lekkerquote:
Hehehehequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:52 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom zenden ze met kersmis altijd alleen maar van die gare kut-films uit op tv..
Heh?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
trouwens hoe wist je dat ik jj typte
heb je een softbot met rss feed daarop
gezet ofzo
of ben je gewoon soepel
kan ook
gr
vorige reaktiequote:
trouwens die tranende ogenquote:
Wat is de mooiste plek dan, de wallen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:54 schreef MiVer het volgende:
toch vind ik het jammer
twente, de eena mooiste plek van nl
er klonk een hoi
waar nu de rest van die lekkere klank?
vanuit zl gr!
zeevaart sch a'dam gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is de mooiste plek dan, de wallen in Amsterdam?
mijn warmtequote:
een goeie zombie-filmquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Hehehehe
Wel je kan ook zelf een film opzetten toch
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
zeevaart sch a'dam gedaan
wallen binnen en buiten
dames, tuig, kroegen, bikers
alles gedaan, nu klaar
zeeland nr 1
gr remlof
jp?quote:
al gezienquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
1
2
3
HALLOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben je stoned ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
al gezien
man oh man
al gezien
we hebben een p
een p
p
dus die
...quote:
das minderquote:
Geld is toch maar kut spulquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
das minder
gelukkig wel salaris ervoor
maar ik onrust
zou gek worden
dus leef met je mee
cheers NB!
precies..wat is gek en nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geld is toch maar kut spul![]()
En wie zegt dat ik niet al lang gek ben ?
oh jaquote:
Paultjuhhh?quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:48 schreef Silentalarm het volgende:
Nee kut godverdomme het monster is terug.
kerstquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:32 schreef Silentalarm het volgende:
Wtf ik spreek net een vriend van me. Hij fietste gister door de stad met 2 andere vrienden worden ze ineens door drie kerels van hun fiets af getrapt en helemaal de kenker in gemept. Ze hadden geen idee wie het waren en ze waren eerst helemaal verbijsterd van wtf is dit. Uiteindelijk moest 1 van mn vrienden naar de huisartsen post met de ziekenwagen en was allemaal politie enzo.
Dan denk ik echt wtf.
ik heb die vid de laatste dagen gespammed op fokquote:
Oh, was jij dat!quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb die vid de laatste dagen gespammed op fok
Die is ook mooi, ja. Ontdekt dankzij Heroes.quote:
quote:
heroes alleen jammer dat vol 3 u alweer klaar isquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Die is ook mooi, ja. Ontdekt dankzij Heroes.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef PeZu het volgende:
top covers
*insert jonhy cash bridge over trouble water
quote:
hurt ook super ja die was ik vergeten maar bridge maakt ook veel in me losquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef IQM het volgende:
[..]
vind je dat een mooie cover, ja?Ik vind het origineel van S&G vele malen mooier. Hun stemmen passen er beter bij. Ik vind Cash' cover van Hurt (van Nine Inch Nails) wel een geniale cover.
Ik heb vroeger echt veel Clouseau geluisterd.quote:
Ze hebben heel veel bagger gemaakt, maar die hierboven genoemde is echt mooiquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb vroeger echt veel Clouseau geluisterd.Ik durf er alleen niet voor uit te komen.
quote:
quote:
wat is dat? over van 1e kerstdag?quote:
Was het maar zo'n feest. Nee, alles is hier opgegaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is dat? over van 1e kerstdag?
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:40 schreef Adelante het volgende:
gelukkig is er voetbal vanmiddag, wat een nederlandse mislukking zo'n 2e kerstdag
Die vent zing altijd alsof ie in z'n broek heeft zitten kakkenquote:
Jij bent allergisch voor kwaliteit he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die vent zing altijd alsof ie in z'n broek heeft zitten kakken
Nohhhhhhhhh vanavond 20.30 op rtl4, love actually! Bazenfilm 1e klas.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:40 schreef Adelante het volgende:
gelukkig is er voetbal vanmiddag, wat een nederlandse mislukking zo'n 2e kerstdag
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent allergisch voor kwaliteit he?
Ik mis het voetbal vanmiddag omdat ik blij bij familie moet zittenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:40 schreef Adelante het volgende:
da's toch met bridget jones?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nohhhhhhhhh vanavond 20.30 op rtl4, love actually! Bazenfilm 1e klas.
love actuallyquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nohhhhhhhhh vanavond 20.30 op rtl4, love actually! Bazenfilm 1e klas.
Mag er dan geen tv aan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik mis het voetbal vanmiddag omdat ik blij bij familie moet zittenMaar gelukkig vanavond naar een party waar ik me de kerst-tyfus kan zuipen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mag er dan geen tv aan?
En wij gaan vanavond ook de kroeg in
Ik ben alweer gebannedquote:
Komen jullie ook meechatten ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
link naar die chat?
Ik zeg niet dat het liedje kut is, ik vind het nog best droog eigelijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent allergisch voor kwaliteit he?
ik ben totaal gebanned nu, commentaar op het beleidquote:
Ik kan je het antwoord nog wel even geven als je dat graag wilt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:18 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf ik ben eruit gekickt omdat ik vroeg waarom Kempi niet in de top 2000 staat![]()
.
Ja want ik vraag het me serieus af.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan je het antwoord nog wel even geven als je dat graag wilt.
hint,het is kutmuziekquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want ik vraag het me serieus af.
Hij is klein dik lelijk zwart en hij maakt kut muziek.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want ik vraag het me serieus af.
wie?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:25 schreef BigKahuna het volgende:
Whehe, ook nog serieus erop in gaan.
Zo lang je het niet in naam van FOK! doet, zal het haar worst wezen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:26 schreef Silentalarm het volgende:
volgens mij vind Yvonne de chat niet zo fijn.
Eindhovuhhhhhquote:
pics van je zusje?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:18 schreef reetveter het volgende:
godverdekanker, zusje kijkt de hills
ik steek liever honderd messen in mijn kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |