Nee die kon ik dus echt nergens vinden hequote:
Géén idee, maar het was lekker. Vooral het toetjequote:Op donderdag 25 december 2008 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Wat heb je gegeten?
Hahaha okéquote:Op donderdag 25 december 2008 20:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Géén idee, maar het was lekker. Vooral het toetje![]()
![]()
jij?
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar maanden, anders moet ik ze weghalen![]()
Wij hebben gister gegourmet en morgen weerquote:Op donderdag 25 december 2008 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oké!
Wij gingen gourmetten () en ik had biefstuk met paprika en uitjes enzo, altijd lekker
!
En als toetje vanille ijs met meringues!
Hahaha, volgens mij prop jij gewoon alles naar binnen zonder ook maar te kijken wat het isquote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij hebben gister gegourmet en morgen weer
En wij hadden allemaal ijs en zoeen appeltaartachtig iets. Super tof.
En dadelijk borrelen!!1!
quote:
Ik heb niet eens gekeken hoe die andere 2 avatars eruitzagenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopelijk weer een prijs naar KLB
Nee viel best mee vandaag.. maar dat toetje heet in het Nederlands appel nog iets. En het is eigenlijk een franse naam, en dat wist ik niet. Maar lekkerquote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij prop jij gewoon alles naar binnen zonder ook maar te kijken wat het is![]()
!
En je moeder zich maar uitsloven op die culinaire hoogstandjes.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:45 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken hoe die andere 2 avatars eruitzagen
Jij ookquote:
Garnalen blegh! Wij hebben trouwens Mario Kart gekregenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij ook. Lekkere garnalen gehad joh
!!!
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Wheheheh. Gisterquote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Fascination het volgende:
Wtf hebben jullie ook allemaal gegourmet?
Hahahaquote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Garnalen blegh! Wij hebben trouwens Mario Kart gekregenbest leuk
Whehe zoeen zwerver outfitquote:Op donderdag 25 december 2008 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha. Nou leuk toch
.
Ik heb een pyjama gekregen, was ook wel nodig want in m'n oude zaten gaten van minstens tien centimeter.
Oké, veel plezier.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen even die kop van me scheren.
Ben jij zoeen murp manwijf iemand?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen even die kop van me scheren.
Neuj. Maor er beginnen haartjes te verschijnen op de lip en kin. Weets.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben jij zoeen murp manwijf iemand?
Oké. Ik ga Mario Kart pwnen.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuj. Maor er beginnen haartjes te verschijnen op de lip en kin. Weets.
Ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Fascination het volgende:
Wtf hebben jullie ook allemaal gegourmet?
Ik kreeg boxjesquote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Garnalen blegh! Wij hebben trouwens Mario Kart gekregenbest leuk
opzekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ik hoop bij je tietenquote:Op donderdag 25 december 2008 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik ben net 10 kilo aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |