quote:Op donderdag 25 december 2008 14:25 schreef Synthesist het volgende:
toch een verschrikking dat mensen met hun garnalencocktails, hazen, kalkoenpoten en zalmfilet denken "culinair" bezig te zijn.
klacht: Ik wil patat en kroketten.
Royal sadness.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
Van die mensen die al dagen in de keuken staan, puur om aan het cliché te voldoen:
Van die mensen die tegen dingen aantrappen die veel mensen tegelijkertijd doen, puur omdat veel mensen het tegelijkertijd doen en dat zij zich "bijzonder" en "lekker tegendraads" voelen:quote:Op donderdag 25 december 2008 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
Van die mensen die al dagen in de keuken staan, puur om aan het cliché te voldoen:
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:27 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Van die mensen die tegen dingen aantrappen die veel mensen tegelijkertijd doen, puur omdat veel mensen het tegelijkertijd doen en dat zij zich "bijzonder" en "lekker tegendraads" voelen:
Dat is dus eigenlijk de essentie van de klacht. Het jaarlijks terugkeren van de garnalencocktails en glazige aardappels, terwijl ik 10x blijer ben met een bak nasi.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kanker, ik dacht dat mijn pa de enige was die garnalencocktails maakt op de kerst
De meeste mensen denken er volgens mij ook niet echt bij na. Die doen maar wat iedereen doen. Royal sadness.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:37 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk de essentie van de klacht. Het jaarlijks terugkeren van de garnalencocktails en glazige aardappels, terwijl ik 10x blijer ben met een bak nasi.
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:42 schreef Dodecahedron het volgende:
Pa, ik dacht dat mijn garnaal de enige was die kankercocktails maakt op de kerst
Een half uur.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef ikJur het volgende:
[..]
gourmetteneen half uur wacht op 10 cm2 voedsel dat in 2 happen op is
QFT.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met gourmetten zit ik altijd vol. Voller dan normaal en heb ik spijt.
Conclusie: je bent gaan gourmetten met mensen paupers die vinden dat 3 stukjes vlees genoeg moet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |