ahahahahah.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:10 schreef JH87 het volgende:
Middag. Ik heb een hel van een nacht achter de rug. Die *&^@-kat van m'n broertje die mij 's nachts komt terroriseren en ondanks mijn herhaalde pogingen 'm weg te jagen uiteindelijk met z'n nagels in mijn dekbed vast kwam te zitten waardoor ik vijf minuten bezig was dat mormel los te krijgen. Toen ik daarna eindelijk weer in slaap viel kwamen er ineens van die paupermuizen continue knagen en ritselen onder het dak. Toen was het voor mij genoeg geweest, ik heb een slaapzak gepakt en ben beneden in een stoel gaan liggen. Daar viel het allemaal wel mee, enkel van die opwindklokken die ieder kwartier nog meer kabaal maken dan tien Big Ben's bij elkaar.
Leander heeft er weer een vriendinnetje voor later bij in de kerkquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:09 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, huis ongeveer uitgemest, ff zitten
Oeh!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
[..]
Leander heeft er weer een vriendinnetje voor later bij in de kerk
(dochter van: Yeux )
Ja fok!stok, maar daar zal de komende tijd wel niet zoveel van komen. Wel jammer want hij is de link tussen Zeeland en Groningen.quote:
Whehequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:48 schreef maok het volgende:
Nou moet ik alweer als een dolle achter de naaimachine, kindje zou pas 5 januari komen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:40 schreef Bob. het volgende:
Home sweet home!
Dit was echt de beste kerst ooit.Ik neem al mijn hatelijke kerst-woorden terug.
Wel de ex-liefde van mijn leven gezien! Maar die deed me juist niks meer. (En ja, dat is een positief iets.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Hoezo?
De liefde van je leven ontmoet? Het was één knusse familie-oase?
Details graag! Hoe heet ze, alles goed en zo...?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
[..]
Leander heeft er weer een vriendinnetje voor later bij in de kerk
(dochter van: Yeux )
Gaat goed (zo ver ik weet), maandag geboren, is wel in het ziekenhuis geboren maar dat was gepland, ze zijn sinds woensdag weer thuis. De naam is Lieve.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:46 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Details graag! Hoe heet ze, alles goed en zo...?
Mijn nachtmerrie: in de winter als er ijs ligt met een auto een kanaal o.i.d. met rechte kademuren in rijden. Auto dondert door het ijs, schuift er een (flink) eind onder waardoor je heel snel heel koud en nat wordt. Als het je dan al lukt uit de auto te komen (kans acht ik minder dan 50%), kom je niet door het ijs heen en moet je zoeken naar het wak. De kans dat je dat wak vindt acht ik minder dan 1% aangezien je door de snelheid van de auto al een flink eind bij het wak vandaan bent en je het wak schijnbaar onder water niet/nauwelijks kan zien. En als je dat wak vindt, moet je er nog uit zien te komen (je bent al lekker koud en nat dus ook die kans acht ik niet meer dan 5%) en als je uit dat wak bent moet je nog bij die steile kademuren omhoog. Brrr ...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:17 schreef maok het volgende:
Of een auto vanuit Winsum die vergeten is om linksaf te gaan bij het kanaal.
Gelukkig is de kans op een succesvolle reanimatie bij een drenkeling veel hoger dan bij alle andere gevallen van circulatiestilstand. En hoe lager de temperatuur van het water, hoe meer kans het slachtoffer heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn nachtmerrie: in de winter als er ijs ligt met een auto een kanaal o.i.d. met rechte kademuren in rijden. Auto dondert door het ijs, schuift er een (flink) eind onder waardoor je heel snel heel koud en nat wordt. Als het je dan al lukt uit de auto te komen (kans acht ik minder dan 50%), kom je niet door het ijs heen en moet je zoeken naar het wak. De kans dat je dat wak vindt acht ik minder dan 1% aangezien je door de snelheid van de auto al een flink eind bij het wak vandaan bent en je het wak schijnbaar onder water niet/nauwelijks kan zien. En als je dat wak vindt, moet je er nog uit zien te komen (je bent al lekker koud en nat dus ook die kans acht ik niet meer dan 5%) en als je uit dat wak bent moet je nog bij die steile kademuren omhoog. Brrr ...
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef teigan het volgende:
Maar als je met een redelijke snelheid met een auto door het ijs gaat, dan gaat het ijs toch in een flinke straal stuk?
Moet je die drenkeling wel op tijd op de kade zien te krijgen. Je kan er maar het beste van uit gaan dat de inzittenden dan dood zijn, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans op een succesvolle reanimatie bij een drenkeling veel hoger dan bij alle andere gevallen van circulatiestilstand. En hoe lager de temperatuur van het water, hoe meer kans het slachtoffer heeft.
Dat heeft de natuur handig geregeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans op een succesvolle reanimatie bij een drenkeling veel hoger dan bij alle andere gevallen van circulatiestilstand. En hoe lager de temperatuur van het water, hoe meer kans het slachtoffer heeft.
Een paar dagen wachten lijkt me niet handig neequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
[..]
Moet je die drenkeling wel op tijd op de kade zien te krijgen. Je kan er maar het beste van uit gaan dat de inzittenden dan dood zijn, dan kan het alleen maar meevallen.
God toch ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:27 schreef maok het volgende:
[..]
Dat heeft de natuur handig geregeld
dito.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hee ik vroeg me af,
ben van plan O&N voor 't eerst in Groningen te gaan vieren met wat vriendenMaarreh, wat zijn dan leuke tenten om heen te gaan voor een groep mainstream-studenten?
Voor mij nietquote:Op zondag 28 december 2008 00:45 schreef Bob. het volgende:
Oh jee, is de helft van de vakantie alweer haast voorbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |