ahahahahah.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:10 schreef JH87 het volgende:
Middag. Ik heb een hel van een nacht achter de rug. Die *&^@-kat van m'n broertje die mij 's nachts komt terroriseren en ondanks mijn herhaalde pogingen 'm weg te jagen uiteindelijk met z'n nagels in mijn dekbed vast kwam te zitten waardoor ik vijf minuten bezig was dat mormel los te krijgen. Toen ik daarna eindelijk weer in slaap viel kwamen er ineens van die paupermuizen continue knagen en ritselen onder het dak. Toen was het voor mij genoeg geweest, ik heb een slaapzak gepakt en ben beneden in een stoel gaan liggen. Daar viel het allemaal wel mee, enkel van die opwindklokken die ieder kwartier nog meer kabaal maken dan tien Big Ben's bij elkaar.
Leander heeft er weer een vriendinnetje voor later bij in de kerkquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:09 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, huis ongeveer uitgemest, ff zitten
Oeh!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
[..]
Leander heeft er weer een vriendinnetje voor later bij in de kerk
(dochter van: Yeux )
Ja fok!stok, maar daar zal de komende tijd wel niet zoveel van komen. Wel jammer want hij is de link tussen Zeeland en Groningen.quote:
Whehequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:48 schreef maok het volgende:
Nou moet ik alweer als een dolle achter de naaimachine, kindje zou pas 5 januari komen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:40 schreef Bob. het volgende:
Home sweet home!
Dit was echt de beste kerst ooit.Ik neem al mijn hatelijke kerst-woorden terug.
Wel de ex-liefde van mijn leven gezien! Maar die deed me juist niks meer. (En ja, dat is een positief iets.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Hoezo?
De liefde van je leven ontmoet? Het was één knusse familie-oase?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |