Nou, wat let jequote:Op donderdag 25 december 2008 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De dichtbijzijndste (?) is in Kuala Lumpur, op slechts 2.5 uur vliegen en een uur met de bus dus.
Misschien dat ik zaterdag ga, om te kijken of het dan wel rustig isquote:Op donderdag 25 december 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In de rij staan om naar binnen te mogen, rond te kijken en daarna bij het wegrijden weer in de file te moeten staan
Ben er al twee keer geweest.quote:
[ ] Geschiktquote:Op donderdag 25 december 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien dat ik zaterdag ga, om te kijken of het dan wel rustig is
Nee, ze vonden me geschikt.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[ ] Geschikt
[X]Ongeschikt
Ik ga de 28e naar Kuala Lumpur, de 29e zal het wel lekker goedkoop zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 14:40 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik moet nog naar een tuincentrum, maar ik sla nu even over. Voordeel, na dat gezeikstraal door het plebs op tweede kerstdag is alles in de aanbieding.
ooh, dat ben jij.. ik dacht dat ik weer moest gaan douchen deze maand vandaag.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens douchen. En omkleden, want mijn ochtendjas stinkt
klinkt gezelligquote:Op donderdag 25 december 2008 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, aangekleedkut wat ben ik gaar
Straks komen mn ouders me ophalen voor een familiediner
Ik ben er bang voor, ja... die ene dag in het jaar dat men familieleden bezoekt die ze eigenlijk niet kunnen uitstaanquote:Op donderdag 25 december 2008 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, nu doet iedereen geforceerd sociaal
Jij doet dat dus ook niet?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, ja... die ene dag in het jaar dat men familieleden bezoekt die ze eigenlijk niet kunnen uitstaan.
Ik heb heus geen hekel aan kerst hoor, en als ik was uitgenodigd was ik misschien wel ergens naartoe gegaan. Maar dat doe ik sowieso wel door het jaar heen. Ik heb alleen de indruk dat sommige mensen alleen met kerst maar naar sommige familiebijeenkomsten gaan, terwijl ze dat het hele jaar zouden kunnen doen.quote:
Het wordt erin gestampt dat je met kerst gezellig bij elkaar moet zitten. Doe je dat niet ben je raar. Dus gaan de meeste mensen maar trouw op bezoek bij familiequote:Op donderdag 25 december 2008 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb heus geen hekel aan kerst hoor, en als ik was uitgenodigd was ik misschien wel ergens naartoe gegaan. Maar dat doe ik sowieso wel door het jaar heen. Ik heb alleen de indruk dat sommige mensen alleen met kerst maar naar sommige familiebijeenkomsten gaan, terwijl ze dat het hele jaar zouden kunnen doen.
Ja, precies. En nogmaals, als ik ergens voor was uitgenodigd, was ik vast wel gegaan. Maar dan gewoon voor de gezelligheid, niet omdat het kerst is.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt erin gestampt dat je met kerst gezellig bij elkaar moet zitten. Doe je dat niet ben je raar. Dus gaan de meeste mensen maar trouw op bezoek bij familie
Even langs de tandarts dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:44 schreef Klonk het volgende:
ik wil dood, mijn vriendin kijkt nu naar Sisi
Dat dus jaquote:Op donderdag 25 december 2008 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies. En nogmaals, als ik ergens voor was uitgenodigd, was ik vast wel gegaan. Maar dan gewoon voor de gezelligheid, niet omdat het kerst is.
Hetzelfde heb ik overigens met Valentijn... ook zo'n onzin. Waarom nou precies op die ene dag je liefde betuigen omdat de commercie het wil? Er zijn nog zoveel andere dagen in het jaar dat je dat kunt doen...
Ik vond Romy Schneider echtquote:Op donderdag 25 december 2008 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zou ik toch voor sissi kiezen
quote:Op donderdag 25 december 2008 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zou ik toch voor sissi kiezen
Misschien kun je morgen je kliko naar het afvalverwerkingsbedrijf brengen dan? Hoef je ook niet te kijken.quote:
Goede reden om deel 3 ook niet te hoeven zien: je moest wachten tot het hek open gingquote:Op donderdag 25 december 2008 18:28 schreef Klonk het volgende:
brengen kan altijd, maar ik vrees dat ik op tweede kerstdag voor een dicht hek kom te staan
Tenzij ze op haar verjaardag de herhaling wil gaan kijken van Sissi...quote:Op donderdag 25 december 2008 20:35 schreef Klonk het volgende:
dat lijkt me geen goed plan, dan ben ik niet thuis als mijn vriendin jarig is
Daar zijn we een paar jaar geleden mee gestopt, kerst is een stuk prettiger nuquote:Op donderdag 25 december 2008 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, ja... die ene dag in het jaar dat men familieleden bezoekt die ze eigenlijk niet kunnen uitstaan.
En jij denkt dat je vriendin niet na een paar uur voor je neus staat, smekend of je naar huis komt en plechtig belovend dat ze verder geen Sissi zal kijken?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:37 schreef Klonk het volgende:
gek, dan moet ik twee nachten en dagen op een verlaten industrieterrein staan
neuh, die blijft sissi kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij denkt dat je vriendin niet na een paar uur voor je neus staat, smekend of je naar huis komt en plechtig belovend dat ze verder geen Sissi zal kijken?
vleisch fonduequote:
ik had varkenhaas omwikkeld met pancetta (spek dus) voor in de fondue plus biefstuk, kip engehaktballersquote:Op donderdag 25 december 2008 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker.
Ik had varkenshaas met peperroomsaus en gebakken aardappelbolletjes.
O, ik werd op het verkeerde been gezet door de tekst in je fotoboekquote:Op donderdag 25 december 2008 22:26 schreef Pien85 het volgende:
Nou DaMart, ik doe het inmiddels al een paar maanden met gewone koffie, en dat bevalt me veel beter dan Senseo... Hoewel seneo wel gewoon handiger is, en een stuk sneller!
Die tekst is inmiddels ook verdwenenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik werd op het verkeerde been gezet door de tekst in je fotoboek.
* DaMart zet snel kopje gewone koffie neer.
[ afbeelding ]
't is nog vrolijke koffie ook.
Kopje thee dan? Ik wilde toch net even voor mezelf gaan zetten!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die tekst is inmiddels ook verdwenen![]()
Gemeen trouwens, dit topic, nu heb ik zin in koffie... Maar dat kan ik beter niet doen, anders slaap ik vannacht zo laat...
ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
Al denk ik niet dat die wijn en baileys door elkaar lekker is
Mooie reeks aan het wordenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de thee!
Dit is trouwens al mijn 7e achtereenvolgende dag zonder cola.
Ja, tijdens de kerstborrel vorige week op werk bleek ik in mijn eentje die anderhalveliterfles leeggedronken te hebben... in amper 3 uur tijdquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, tijdens de kerstborrel vorige week op werk bleek ik in mijn eentje die anderhalveliterfles leeggedronken te hebben... in amper 3 uur tijd.
Dus ik vond het tijd om daarmee te minderen... mijn voorraadkast staat nu vol met vruchtensap... en de waterkoker maakt overuren.
Ach, dat is cola ook nietquote:Op donderdag 25 december 2008 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dan ga je wel heel hard ja
Vruchtensap is lekker
al is het niet goed voor je lijn![]()
Niet gaan en gezellig hier mee doen (als de rest ook nog een beetje wil)quote:Op donderdag 25 december 2008 23:20 schreef Pien85 het volgende:
He, ik wil helemaal nog niet naar bed, maar heb geen idee wat ik anders moet gaan doen...
Ook goedquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet gaan en gezellig hier mee doen (als de rest ook nog een beetje wil)
Oeh, klinkt nu al goedquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Kan het niet gewoon al morgen avond zijn.. Ga voor het eerst in ongeveer 2 jaar weer s stappen
Precies... dus probeer ik mijn leven te beteren nuquote:Op donderdag 25 december 2008 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope
Ook cola light of zero niet
Gezellig!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Kan het niet gewoon al morgen avond zijn.. Ga voor het eerst in ongeveer 2 jaar weer s stappen
Behalve het trillen, kotsen, scheel zien, de hoofdpijn, etc etc?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... dus probeer ik mijn leven te beteren nu.
Ik moet trouwens zeggen dat ik de cola ook geen moment heb gemist nog....
Nee, van geen van allen heb ik last gehadquote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve het trillen, kotsen, scheel zien, de hoofdpijn, etc etc?
Doe je goedquote:Op donderdag 25 december 2008 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, van geen van allen heb ik last gehad.
Nee, ben normaal niet zo van het stappen, komt ook omdat ik normaal niet echt vrienden heb die mee willen ofzo... Dus nu bij hoge uitzondering weer eens doen, kijken of het bevalt, en als het bevalt ga ik gewoon vakerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal toch wel gezellig worden?
Of ben je eigenlijk geen staptype?
Dat klinkt herkenbaar. Alleen kwam ik er na een paar weken achter elkaar wel stappen achter dat het niet echt mijn ding is om wekelijks te doenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ben normaal niet zo van het stappen, komt ook omdat ik normaal niet echt vrienden heb die mee willen ofzo... Dus nu bij hoge uitzondering weer eens doen, kijken of het bevalt, en als het bevalt ga ik gewoon vaker
Nouja, mocht het bevallen ben ik sowieso niet van plan om elke week te gaan, zou niet eens kunnen, werk veel weekenden enzo...quote:Op donderdag 25 december 2008 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt herkenbaar. Alleen kwam ik er na een paar weken achter elkaar wel stappen achter dat het niet echt mijn ding is om wekelijks te doen.
En op die manier houd je het ook nog een beetje leuk voor de portemonnee, natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, mocht het bevallen ben ik sowieso niet van plan om elke week te gaan, zou niet eens kunnen, werk veel weekenden enzo...
Alles kan als je maar wilquote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, mocht het bevallen ben ik sowieso niet van plan om elke week te gaan, zou niet eens kunnen, werk veel weekenden enzo...
True, maar moet ook gewoon aan mn uurtjes slaap komen, en wat DaMart zegt, de portemonee vind me dan ook niet zo heel lief meerquote:
Bij een verslaving is dat allemaal ineens steeds minder belangrijkquote:Op donderdag 25 december 2008 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar moet ook gewoon aan mn uurtjes slaap komen, en wat DaMart zegt, de portemonee vind me dan ook niet zo heel lief meer
Haha, ik denk niet dat ik daar ooit nog verslaafd aan zal rakenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een verslaving is dat allemaal ineens steeds minder belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |