Ja, met een hogere bodem, komt het water omhoog!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
lekker, en kattenbakkorrels die kenker is gewoon in de maas, goed tegen de hoge waterstand
maar ze absorberen ookquote:Op donderdag 25 december 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met een hogere bodem, komt het water omhoog!
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
lekker, en kattenbakkorrels die kenker is gewoon in de maas, goed tegen de hoge waterstand
aan de Maaskant danquote:Op donderdag 25 december 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met een hogere bodem, komt het water omhoog!
ik zou tampons doen, die kun je nu als een soort kerstversiering ophangenquote:Op donderdag 25 december 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com rent naar de winkels om maandverband in te slaan voor een volgende stortbui.
Hee, dit is indonesie.. overal ter wereld hebben ze tampons, maar hier moet je ze met een vergrootglas zoeken, zelfs in 'volle' toestand.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou tampons doen, die kun je nu als een soort kerstversiering ophangen
Whehequote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
ik was nog niet op de hoogte dat ik een fan heb neequote:
ik ben je grootste fan Klonkquote:Op donderdag 25 december 2008 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was nog niet op de hoogte dat ik een fan heb nee
Moet jij niet gourmetten?quote:
Gelukkig wel Martquote:Op donderdag 25 december 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou? Al een beetje hersteld van de botsing?
Mooi zo, dat het weer beter gaatquote:Op donderdag 25 december 2008 12:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
Gelukkig wel MartIk heb er nog wel een week last van gehad, maar nu gaat het weer prima
![]()
Hoest met u? Nog wilde plannen voor de kerstdagen?
Hoi Leannequote:Op donderdag 25 december 2008 12:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hallo Indahnesia, kennen wij elkaar al?
* Leanne stelt zich netjes voor
Lekker hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi zo, dat het weer beter gaat.
Met mij gaat het ook wel goed. En met de kerstdagen ben ik gewoon thuis, beetje relaxen en misschien een DVD kijken of zo.
En ga jij nog wat leuks doen deze dagen?
interessantquote:Op donderdag 25 december 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoi Leanne
Ik leef enkele tijdszones naar het oosten, vandaar mijn afwijkende groet daarnet
Gezellig! Ik heb zondag al gekerstgourmet met mijn ouders. Werd vandaag wat lastig met een vader die voor zijn werk in Zwitserland zit nuquote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
Lekker hoorIk ga vanavond bij mijn zus + vriend gourmetten en morgen wat gezelligs doen in Rotterdam met vriendinnen..misschien ook gewoon lekker bankhangen want het is zo koud buiten!
Ja, er blijft wat liggen deze dagen hequote:Zaterdag helaas weer werkenwe zijn nog niet van de kerstdrukte af denk ik
Ik moet morgen alweer werken.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
Lekker hoorIk ga vanavond bij mijn zus + vriend gourmetten en morgen wat gezelligs doen in Rotterdam met vriendinnen..misschien ook gewoon lekker bankhangen want het is zo koud buiten!
Zaterdag helaas weer werkenwe zijn nog niet van de kerstdrukte af denk ik
Nou dat is inderdaad zo. Ik vind het heerlijk om de kou in te gaan met mijn postwijkjequote:Op donderdag 25 december 2008 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig! Ik heb zondag al gekerstgourmet met mijn ouders. Werd vandaag wat lastig met een vader die voor zijn werk in Zwitserland zit nu.
En het wordt nu juist lekker buiten! Wat koelere temperaturen, lekker de sjaal om en een uurtje buiten lopen, om weer terug te komen in een heerlijk warm huis.
[..]
Ja, er blijft wat liggen deze dagen he.
Toen ik nog bij een bungalowpark werkte, vond ik het helemaal niet erg om 's ochtends een rondje te vegen of papier te prikken op het park met deze temperaturen. En ik zoek de koelte ook nog steeds graag opquote:Op donderdag 25 december 2008 13:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad zo. Ik vind het heerlijk om de kou in te gaan met mijn postwijkjeMensen zijn ook altijd aardig; 'je zult het wel koud hebben!' en bij bedrijven krijg je wat vaker koffie aangeboden enzo..echt lief
Echt geen zon hierquote:Op donderdag 25 december 2008 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe de gordijnen eens open? De zon schijnt!
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:24 schreef JortK het volgende:
Hebben er weer een aantal mods een grote mond gehad?
Dat kan niet, want je hebt je niet aangesloten bij onze Klonk-fanclubquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan niet, want je hebt je niet aangesloten bij onze Klonk-fanclub![]()
Goede middag mensen
Hier wel zon.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt geen zon hier
En gordijnen zijn open
Aanvragen kunnen ingediend worden bij Fha of mijquote:
Klonkquote:
Arm pakquote:Op donderdag 25 december 2008 13:39 schreef Klonk het volgende:
een kind in een driedelig pakje, dat vind ik zo zielig...
Tis maar ff voor de showquote:Op donderdag 25 december 2008 13:39 schreef Klonk het volgende:
een kind in een driedelig pakje, dat vind ik zo zielig...
dan is het goedquote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis maar ff voor de show
zodra ie bij mn pa op de foto is gegaan gaat ie uit
Voor de rest ga ik echt niet opletten of hij het vuil maakt ofzo.. het kind is pas 3 dus ik verwacht binnen een half uur vlekken erop
Hij loopt ook nu nog lekker in zn PJ (wel gedouched enzow) en het pakje gaat echt pas vlak voor vertrek aan.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 25 december 2008 13:46 schreef Klonk het volgende:
we gaan eens lekker een frisse neus halen, ff een stuk met de benenwagen
Dat welquote:
Assistent teamleider in een fabriek waar sla wordt gesneden, gewassen en verpakt.quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:24 schreef JortK het volgende:
Hebben er weer een aantal mods een grote mond gehad?
Kerstgedicht schrijvenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben jij begonnen in het boek van Meki?
Hulp..... ik wil een boek uitbrengen
ook weer thuis na een warme chocomel.. wat zal ik lekker slape (wellicht voor de tv zodirectquote:
het is eerste kerstdag, hier zit iedereen die de ware betekenis van kerst kent, gewoon lekker luieflikkerenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
Jee, jullie zijn ook echt spamz0rs he_!
ikkuh niet hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
Jee, jullie zijn ook echt spamz0rs he_!
Jij bent nog erger dan Jort. Die geeft het gewoon toe.quote:
De hoeren zijn er goedkoper.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 is al duur zat, laat staan een Indonesische.
morgen wordt het hier rustig, iedereen luieflikkeren bij de IKEA e.d.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is eerste kerstdag, hier zit iedereen die de ware betekenis van kerst kent, gewoon lekker luieflikkeren
ik heb ook wel van die dagen dat ik het toegeef hoor. Vandaag is echter niet zo'n dag.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan Jort. Die geeft het gewoon toe.
Hebben ze daar bij jou ook een IKEA?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
morgen wordt het hier rustig, iedereen luieflikkeren bij de IKEA e.d.
op tweede kerstdag naar de ikea is het toppunt van triestheidquote:Op donderdag 25 december 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
morgen wordt het hier rustig, iedereen luieflikkeren bij de IKEA e.d.
jeps, maar wel met rubberje, anders is de dokter incl. medicijnen enkele dagen later duurder dan 10 hoeren.quote:
Alsof zo'n rubbertje duur is.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, maar wel met rubberje, anders is de dokter incl. medicijnen enkele dagen later duurder dan 10 hoeren.
De dichtbijzijndste (?) is in Kuala Lumpur, op slechts 2.5 uur vliegen en een uur met de bus dus.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben ze daar bij jou ook een IKEA?
Ik ga overmorgen nog wat spelen voor ...... Maar deze twee dagen neem ik even als weekend. Het vorig weekend heb ik ook al gemist.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:38 schreef Klonk het volgende:
ben je verder vrij of moet je weer moeilijke dingen doen op je werk ?
In de rij staan om naar binnen te mogen, rond te kijken en daarna bij het wegrijden weer in de file te moeten staanquote:Op donderdag 25 december 2008 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
op tweede kerstdag naar de ikea is het toppunt van triestheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |