Leuk dat hij het bijhoudt, maar als ik 6 dagen niet gegeten heb, nauwelijks slaap, ga ik niet eerst op FOK! kijken. COEN, RUST UIT!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:24 schreef evert het volgende:
voor wie het gemist heeft: van de weblog van coen:
EINDSTAND: 5.637.937 euro
Door Coen Swijnenberg, woensdag 24 december om 23 12
ENORM BEDANKT!!!
Later meer. Eerst bijkomen...
kheb mn metallica-shirt aanquote:Op donderdag 25 december 2008 11:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Spijkerbroek, Rolling Stones shirtje... Roept kerst.
En voor dat extra kerstgevoel een roodfluwelenstringmetstrikjes?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb mn metallica-shirt aan
Ze hebben allebei evenveel airtime.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen! Merry Christmas
Wat een bedrag toch weer, al hebben die Belgen het natuurlijk relatief veel beter gedaan maar goed: Erg nette prestatie
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
Nou, dan ga ik zelf maar even vijf uur radio maken. "The Best Of".
Alleen maar eigen keus.
Houdoe.
euh neeh...wel mn bambi onderbroekquote:Op donderdag 25 december 2008 11:31 schreef on_air het volgende:
[..]
En voor dat extra kerstgevoel een roodfluwelenstringmetstrikjes?
Wat voor foon heb jequote:Op donderdag 25 december 2008 11:29 schreef muisje-eliza het volgende:
nog ene keer...wie weet hoe ik twitter op me foon krijg....
http://twitter.com/muisje_eliza
Roel zn sigquote:Op donderdag 25 december 2008 11:35 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand de Top Serious Request-lijst in zijn geheel en dus niet per 25 nummers ofzo. Dat maakt het zoeken naar je eigen aangevraagde nummer wat moeilijk.
Roel heeft die ergens op Google gezet. Hans heeft hem op HTML gezet.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:35 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand de Top Serious Request-lijst in zijn geheel en dus niet per 25 nummers ofzo. Dat maakt het zoeken naar je eigen aangevraagde nummer wat moeilijk.
Als je via de browser op je phone naar http://m.twitter.com op je foon gaat, wat geeft ie dan weerquote:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mwquote:Op donderdag 25 december 2008 11:35 schreef TheArt het volgende:
Als het goed is wel. Geen idee meer wie. Het was overigens vrij kort...quote:Op donderdag 25 december 2008 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Iemand een cap van het optreden van Hit me TV van gisteren?
Haha jeetje dat hij ook nog achter de computer is gaan zitten! zou wel t laatste zijn waar ik zelf zin in zou hebben dan, maar wel hartstikke leuk!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:24 schreef evert het volgende:
voor wie het gemist heeft: van de weblog van coen:
EINDSTAND: 5.637.937 euro
Door Coen Swijnenberg, woensdag 24 december om 23 12
ENORM BEDANKT!!!
Later meer. Eerst bijkomen...
Dan heeft Veenstra echt niets te doenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was heel gezellig. nachtzuster, Michiel Veenstra en ik.
Vannacht heeft de dj mee lopen fokken.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha jeetje dat hij ook nog achter de computer is gaan zitten! zou wel t laatste zijn waar ik zelf zin in zou hebben dan, maar wel hartstikke leuk!![]()
aha oke, volgens mij heb ik nu net via mn foon wat gedaanquote:Op donderdag 25 december 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je via de browser op je phone naar http://m.twitter.com op je foon gaat, wat geeft ie dan weerZou een simpele edoch duidelijke layout van Twitter moeten zijn
.
Die zal vast niet zo leuk geweest zijn als Coenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vannacht heeft de dj mee lopen fokken.![]()
Is wel iets anders natuurlijk maar toch.
Het tempo lag ook hoog qua plaatjes. Echt een groot verschil met de echte SR-actie, daar werd veel meer geluld, aandacht voor acties enzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan heeft Veenstra echt niets te doen
Heeft die dat ook gedaan of bedoel je Coen is leuker?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die zal vast niet zo leuk geweest zijn als Coen
Dat laatste uiteraardquote:Op donderdag 25 december 2008 11:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heeft die dat ook gedaan of bedoel je Coen is leuker?![]()
Coen niet dacht ik. Zal Giel hier nu ook gaan posten, nu hij een account heeft?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat laatste uiteraard, Coen die post hier niet mee voor zover ik weet.
Lijkt me niet, hier zijn ze op zn zachtst gezegd niet zo dol op Giel geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Coen niet dacht ik. Zal Giel hier nu ook gaan posten, nu hij een account heeft?
Werktquote:Op donderdag 25 december 2008 11:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
aha oke, volgens mij heb ik nu net via mn foon wat gedaan
Dan moet ik je gelijk geven.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat laatste uiteraard, Coen die post hier niet mee voor zover ik weet.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hier zijn ze op zn zachtst gezegd niet zo dol op Giel geloof ik
Dat heb ik hier inderdaad gemerktquote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hier zijn ze op zn zachtst gezegd niet zo dol op Giel geloof ik
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werkt.
Erg handig die mobiele layout; heel simpel, dus hij laadt lekker snel.
Vanwege de reclame idd.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het zal nu wel vaker zijn dat er 6 minuten niet wordt gereageerd
Kut, gemist en dan ook nogquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:59 schreef muisje-eliza het volgende:
nog 2 minuten en iemand heeft 640 euri geboden
http://cgi.ebay.nl/2-uur-durende-DJ-Set-v-Sandstorm-gesigneerde-jaarmix_W0QQitemZ130276008449QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_146?hash=item130276008449&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Amenquote:
Of omdat een ieder wel wat anders te doen heeft. Bij de normale programmering is het m.n. in het weekend vrij rustig...quote:
Lui varkenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zat ff terug te scrollen:
[..]
Kut, gemist en dan ook nogCloudbusting
![]()
. Volgende keer de wekker 6 minuten eerder zetten; die stond nu op 9:30
. [sub]waarna ik nog 1,5 uur ben blijven liggen
[sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |