Wat G zegt.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is wat het is. Ik heb een leuke tijd gehad. Succes trigger
Open deur...quote:Op woensdag 24 december 2008 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat G zegt.
Hij blijft betrokken alleen niet meer als kleurling.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef Keiichi het volgende:
Bij deze verzoek ik vriendelijk om mijn modstatus ook te verwijderen
Ben er helemaal klaar mee
Je bent dan ook niet gevraagd.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Open deur...
Ik doe het niet.
Ik kom jou nog gewoon vervelen hoorquote:
Voor de plantsoendienst? Nee dank je.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet gevraagd.
Voor geen van beiden.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor de plantsoendienst? Nee dank je.
stop eens met slowchatten in mijn naamtopicquote:
okquote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
stop eens met slowchatten in mijn naamtopic
Dat is je geraden.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kom jou nog gewoon vervelen hoor![]()
komt goedquote:
Ik voorspelde Kittengate 2, maar het komt wat traag op gangquote:
we missen nog wat sentimentquote:Op woensdag 24 december 2008 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik voorspelde Kittengate 2, maar het komt wat traag op gang
Maak mij dan ook maar zwart.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik? Mag ik?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kristen Bell.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
komt goed
mooie vrouwen mogen natuurlijk niet ontbreken in mijn topic:
[ afbeelding ]
my god wat een mooie vrouw is dat zegquote:
parels voor de zwijnenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef IQM het volgende:
Nee. Dat is het niet.
Sorry,zG, maar nee.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
my god wat een mooie vrouw is dat zeg
Just look at her!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze is wel mooi. Maar niet bijzonder mooi.
Mjah ze hadden het op ons gemunt. We waren kansloosquote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
WTF. Twee Turken ineens weg. Wat is dit? Endlösung der Türkenfrage?
Ben je lang gemarteld?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah ze hadden het op ons gemunt. We waren kansloos
Maar jij lijkt me eigenlijk wel een geschikte kandidaat voor de WFL modschap. If you can handle it off coursequote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
WTF. Twee Turken ineens weg. Wat is dit? Endlösung der Türkenfrage?
Enigszins true. Maar er is gewoon iets aan haar... die diep ingevallen ogen, dat te perfecte, te witte gebit.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Just look at her!
Ze is echt zo cute
Yes but I am a maverick nowquote:
Ik get je point wel maar ik zie het niet. Als ik de foto zie, is het net een plaatjequote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Enigszins true. Maar er is gewoon iets aan haar... die diep ingevallen ogen, dat te perfecte, te witte gebit.Iéts klopt er niet.
Ik klink nu als die nerd uit dat plaatje die kritiek geeft op vrouwen, maar... jullie getten my point toch wel?
Mwuah, nee. Niets voor mij. Ik denk niet dat ik zo vaak online kan zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar jij lijkt me eigenlijk wel een geschikte kandidaat voor de WFL modschap. If you can handle it off course
Het was ook maar een hersenspinselquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mwuah, nee. Niets voor mij. Ik denk niet dat ik zo vaak online kan zijn.
geen van beide.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik heb 3 pagina's doorgeworsteld en het is OF een heel leuk grapje of een tamme teringrel.
Mod stapt op een normale manier op, crew wil als vanouds lollig doen, faalt als vanouds in het acteren en de topics verzanden in slowchat.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik heb 3 pagina's doorgeworsteld en het is OF een heel leuk grapje of een tamme teringrel.
Doe de tamme teringrel maar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |