Beetje laat maar toch een gemeend: HAPPY NEWYEAR vandaag, 13:34
Hallooooo!
Mensen wat een lieve berichtjes!! Wat een felicitaties en kussen en knuffels en goede wensen heb ik toch gekregen... DANKJEWEL!! En ik ga vandaag beginnen met terugkrabbelen... ik hoop dat ik iedereen ga terugposten de komende dagen! Ik heb net de HEEEEEEEELE salon gepoetst.. sommige dingen liggen nog hé-le-maal overhoop.. Maar ik neem eens even een momentje voor mijzelf. Nu de eerste weken van januari relatief rustig zijn ga ik dat eens vaker inplannen
En dan werkt hyven en schrijven toch wel heerlijk ontspannend!
Een veelgestelde vraag is: hoe is het met jou en de baby in wording. Nou, laat ik voorop zeggen dat ik me ontzettend zwanger voel. Ik probeer me niet zwanger te gedragen.. maar toen ik vanmorgen huilend concludeerde dat huub mij dik vond en dat ik dat zelf ook vond.. moest huub verschrikkelijk lachen. Of ik me nog Kluun's woorden kon herinneren uit het boekje 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Daarin stond dus LETTERLIJK dat een vrouw zal gaan huilen met de woorden dat de man haar dik zou vinden. Nou. In die fase zit ik nu. Ik begin echt een buik te krijgen. Zoéén die ook kan ontstaan uit vraatzucht. Tenminste, dat idee heb ik zelf. Als je denkt aan zwanger denk je aan zo'n mooie ronde vooruitstekende zeer zwangere buik, maar ik hang nog tussen alles in lijkt wel. Dus... huub had het geweldige idee om van die buikbanden te gaan kopen, want dan accentueer je het 'zwanger' zijn. Heerlijk! Dat gaan we doen!
Mmm. Het ruikt hier naar zwembad. Dat herinnerd mij eraan dat ik wilde gaan zwangerschapszwemmen. Even wat beweging voor de fitheid zou geen kwaad kunnen. Ik ben echt superbenieuwd hoe zoiets nou gaat. Bovendien moet het ontzettend ontspannend werken, dus GOED IDEE! Al zeg ik het zelf.
Ik heb eigenlijk geen behoefte aan augurken of dat soort dingen. Wel kan ik ineens ontzettend veel zin in 'iets' hebben. Ineens dan he. In tomaten. In groentesoep. In zoute popcorn. In chocolade... Maar dat augurkensprookje is bij mij ineens uitelkaar ontploft. Misschien ben ik wel anders zwanger.
Trouwens, die kaartjes, bloemetjes en kadootjes van iedereen die ik in de kapsalon heb gekregen per post. Wat ge-wél-dig zeg! Zo lief. Ik heb net een lijntje gemaakt waar ik alle zwanger kaarten aan hang. Zo weten de mensen in de kapsalon ook meteen dat ik niet dik ben maar zwanger... maar toch vragen ze het nog even na of het voor mij bedoeld is. Haha. Achja, beter zo dan andersom.
Nou, ik ben uitgetikt weer even. Ik ga eens even aan de keuken beginnen, over een uurtje komt er alweer een klantje.
En als je mensen hebt die nodig een metamorfose moeten ondergaan, laat ze me bellen (naar de kapsalon) 035 623 7890!! Want alle beetjes helpen!
LFS
Claire
bron
http://claire-recourt.hyves.nl/blog/
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]