Dat stuk chagrijn.quote:
het is goed slena wil bij je in komen wonenquote:
Voor ¤750,-quote:Op zondag 4 januari 2009 12:28 schreef peeet1 het volgende:
[..]
het is goed slena wil bij je in komen wonen![]()
Ze weet zelf niet eens hoe ze heet.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:29 schreef spapaars het volgende:
Ze wil het zo Seléne
Maar op haar Hyves staat dit SELENE
Ze schrijft stierenstront
voor die ¤ 750 gaat ze misschien ook wel gratis voor jequote:
Of doet ze elke avond dit.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef peeet1 het volgende:
[..]
voor die ¤ 750 gaat ze misschien ook wel gratis voor je![]()
zingen
![]()
![]()
al betaalt ze ¤ 1000, ze mag bij mij nog niet eens in de kruipruimte wonen.quote:
Weet wat je doet, Ik heb het vermoeden dat ze meer om parels geeft dan om spawater,quote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
al betaalt ze ¤ 1000, ze mag bij mij nog niet eens in de kruipruimte wonen.
En het hier lezen is dan niet stiekem?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja .dat zijn stiekeme lezers,en sommige mensen doen dat dus niet!
Huub heeft zijn kabouterhuisje gemetamorfoost. Hij heeft een (hoe heet zo'n ding ook alweer, o ja,..) parasiet gedoneerd. Dus zo heeft hij dat gedaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Samba ballen dan, de andere had ze allang.
[ afbeelding ]
Yep, een klootzak heeft ze al aan de haak geslagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef maar aan Claire. Die kan wel wat ballen gebruiken..
Mooie pumps!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:21 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, een klootzak heeft ze al aan de haak geslagen.
Die heeft tenminste nog IETS aan de haak geslagen. Bitches vissen meestal achter het net.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, een klootzak heeft ze al aan de haak geslagen.
Achter netkousen weleens, maar achter het net zelden, Maak je om mij maar geen zorgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog IETS aan de haak geslagen. Bitches vissen meestal achter het net.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar mij zul je nooit onder een andere naam zien reageren dan onder Pearlbitch of Zusjes Fan (VOL), dus wat je hiermee wil suggereren weet ik niet.quote:Oh en waar jullie ook reageren. Je kunt gewoon dezelfde nick gebruiken. De stijl van schrijven wordt toch wel herkend.
Volgens mij hoeft wat er hier gelezen word ,niet gekocht te worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het hier lezen is dan niet stiekem?
Nee dat klopt niet bij huub heb je ook wel eens gereageerd onder je eigen naam emma.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Achter netkousen weleens, maar achter het net zelden, Maak je om mij maar geen zorgen.![]()
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar mij zul je nooit onder een andere naam zien reageren dan onder Pearlbitch of Zusjes Fan (VOL), dus wat je hiermee wil suggereren weet ik niet.
Liever achter het net dan. Zou ik heel goed mee kunnen leven.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog IETS aan de haak geslagen. Bitches vissen meestal achter het net.
Oh en waar jullie ook reageren. Je kunt gewoon dezelfde nick gebruiken. De stijl van schrijven wordt toch wel herkend.
Ja hoor, die blaadjes worden verkocht om je kont mee af te vegen zeker, niet om te lezen. Wat nobel van je.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft wat er hier gelezen word ,niet gekocht te worden.
Ok, maar dat is mijn eigen naam. Maar dan nog tekende ik altijd met Emma aka Pearlbitch.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet bij huub heb je ook wel eens gereageerd onder je eigen naam emma.
Voor haar is het waarschijnlijk 'a dream come true' en wie is die mislukte madame Tussaudspop op de een na laatste foto? Is dat die vriendin van Mannie die zegt dat ze op Angelina Jolie lijktquote:Op maandag 5 januari 2009 09:11 schreef beequeen het volgende:
Hemelse goedheid, Amanda gaat er met de dag ordinairder uitzien. En dan die jarretelles i.c.m haar varkenspootjes.![]()
Ja... Amanda draagt ondergoed en haar zus heeft kleding aan.. das inderdaad een groot verschilquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
wat kijkt Amanda weer lief !!![]()
en wat een verschil tussen beiden zussen qua kleding ...
jaquote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja... Amanda draagt ondergoed en haar zus heeft kleding aan.. das inderdaad een groot verschil
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:35 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Thanks...........Staat jij ook met haar op de foto's met jouw klein hondje?
Volgens mij waren er niet zo veel mensen voor haar signeer sessie bij Dregema.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Nederlandse moeders hebben smaak!!
[ afbeelding ]
Lieke en Emma op de 3e en 4e plaats!
Volgens mij verkeerde pagina geplaatst.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Nederlandse moeders hebben smaak!!
[ afbeelding ]
Lieke en Emma op de 3e en 4e plaats!
Nu is ie weer goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Volgens mij verkeerde pagina geplaatst.
Ze heeft wel wat dikkere beentjes gekregen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:51 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef Desii het volgende:
Wat is Claire LIEKE SELENE toch een schatje![]()
[..]quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is Claire LIEKE SELENE toch een schatje![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef lies1958 het volgende:
amanda heeft vanaf nu een wekelijks blog op msn starlounge.
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=42810
Lieke rulez!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:05 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Nee claire is leuk en lieke is stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |