Ik had ff de tag van vorig jaar erbij gepakt. Hoop niet dat het teveel werk is.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
voorlopig wordt het even topics met de handtoevoegen aan piles , want hij pakt de topic herkenning niet met [TOP SR
Ik doe het via internet op mn mobiel. En nog niet uitgezocht hoe je het op hyves zet.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe laat ik via de foon een bericht achter voor twitter (jullie)
Echt waar jaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef Briggy het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik heb de laatste 6 dagen alleen maar SR gekeken/geluisterd en tussendoor kort geslapen.
Ik ben vrijdag voor het laatst buiten geweest![]()
Ik moet zwaar afkicken
oh zow...jah dat ga ik voorlopig maar niet doen denk ik....quote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik doe het via internet op mn mobiel. En nog niet uitgezocht hoe je het op hyves zet.
In dit tempo is het goed met de hand te doen tot einde van het jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had ff de tag van vorig jaar erbij gepakt. Hoop niet dat het teveel werk is.
Dat doet me deugd, dat ik toch niet de enige ben die moet afkicken..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef Briggy het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik heb de laatste 6 dagen alleen maar SR gekeken/geluisterd en tussendoor kort geslapen.
Ik ben vrijdag voor het laatst buiten geweest![]()
Ik moet zwaar afkicken
Begin er dan ook niet aan.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza word er twitter van
Ik vind het wel een opluchting dat het is afgelopen. Het was zo leuk dat ik er zo min mogelijk van wilde missen. En dat hakt behoorlijk in je dagelijkse bezigheden.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Wel prettig dat het tempo wat lager ligt, maar ik mis SR wel hoor. Zo'n lijstje is geinig hoor (muv de top), maar het is toch lang niet zo leuk als hetgeen wat er zich in het glazenhuis afspeelde.
Er is een tooltje voor, maar waar... Googlen op twitter en hyves en dan komt het wel goedquote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik doe het via internet op mn mobiel. En nog niet uitgezocht hoe je het op hyves zet.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet aan.![]()
Maaruh, kan ik ook Twitteren (wtf) met mijn KPN Swing?
Mieter je msn eens aanquote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza word er twitter van
M'n moeder heeft een Swing200, daar zitten ook blikjes cola inquote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.polle.net/2008(...)-in-je-wie-wat-waar/ hier staat de uitlegquote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
en hoe komt twitter op mn hyves?
jeezus ik ben echt dom
Ja. die kon al SMS- en. Wordt wel een duur grapje als je veel updatequote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, mijn dag was geheel gericht op SR.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een opluchting dat het is afgelopen. Het was zo leuk dat ik er zo min mogelijk van wilde missen. En dat hakt behoorlijk in je dagelijkse bezigheden.
wanneer is dat gebeurt?quote:
Dat ik het nog niet had uitgezocht hoe je het op hyves zit is omdat ik de WieWatWaar voor andersoortig mededelingen gebruik. Meer hyves-gerelateerd zeg maar.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is een tooltje voor, maar waar... Googlen op twitter en hyves en dan komt het wel goed
Ik zit de ladder nog te zoeken waarmee ik uit dit zwarte gat kan klimmenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef MxM het volgende:
Ik heb een beetje een leeg gevoel, alsof ik iets mis.. de afgelope zes dagen heb ik zowat non-stop 3fm gekeken/geluisterd en dat is nu voorbij tot mijn groot verdriet..!
Hebben meer mensen last van dit gevoel?
Super herkenbaar.. Vooral het weinig slaap en veel lezen heeft er wel aardig ingehakt. Vooral in het begin was het toch wel bijzonder heftig qua snelheid. Gelukkig werd het later wel iets minder. Af en toe vond ik het wel iets te hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een opluchting dat het is afgelopen. Het was zo leuk dat ik er zo min mogelijk van wilde missen. En dat hakt behoorlijk in je dagelijkse bezigheden.
quote:
Met je mobiel naar m.twitter.com surfen, daar éénmalig inloggen (als het goed is onthoudt jouw telefoon dan de login) en dan kan je voortaan daarvandaan mobiel twitteren.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe laat ik via de foon een bericht achter voor twitter (jullie)
Via deze site kun je je tweets automatisch doorsturen naar de www van Hyves -- zijn al je Hyves-vriendjes in 1 klap op de hoogte!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
en hoe komt twitter op mn hyves?
jeezus ik ben echt dom
Dat je zo actief kan dansen op een leege maag, onvorstelbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik word er net als het plaatje erg onrustig van
Ik heb het gebruikt, maar om dezelfde reden als jij weer uitgezet.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ik het nog niet had uitgezocht hoe je het op hyves zit is omdat ik de WieWatWaar voor andersoortig mededelingen gebruik. Meer hyves-gerelateerd zeg maar.
De voorloper van de I Phone. Zonder de Swing hadden we nu nog gigantische mobiels gehadquote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat is? (klinkt als een koelkast)
wtf blikjes cola?! dat klinkt als het ideale mobieltje voor Giel Beelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een Swing200, daar zitten ook blikjes cola in
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De voorloper van de I Phone. Zonder de Swing hadden we nu nog gigantische mobiels gehad. Oud geval van KPN. 't is de Swing 620.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
Treezz, gefeliciteerd met je verjaardag.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De voorloper van de I Phone. Zonder de Swing hadden we nu nog gigantische mobiels gehad. Oud geval van KPN. 't is de Swing 620.
Offline tonen. Doe ik ook altijd. Eerst maar eens zien of de kust veilig is voordat ik online komquote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke![]()
WH ik doe mn msn niet aan, er zijn een paar mensen nu op msn die ik niet wil spreken omdat die altijd zeiken over hoe zielig ze zijn (zijn ze ook hoor, daar niet van, maar hoef het niet dag in dag uit te horen, en zeker niet net na SR)
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Offline tonen. Doe ik ook altijd. Eerst maar eens zien of de kust veilig is voordat ik online kom
Offline weergeven is een BAASquote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke![]()
WH ik doe mn msn niet aan, er zijn een paar mensen nu op msn die ik niet wil spreken omdat die altijd zeiken over hoe zielig ze zijn (zijn ze ook hoor, daar niet van, maar hoef het niet dag in dag uit te horen, en zeker niet net na SR)
Er bestaat ook zoiets als een blokeer functie, werkt uitstekend (ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die mensen weten dat ik aLTIJD offline sta, en rond dit tijdstip zit te kleppen op een forum, dus nee bedankt
Dan negeer je ze toch gewoon? Het is kerstavond, dan kun je toch wel een keer zogenaamd je routine aangepast hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die mensen weten dat ik aLTIJD offline sta, en rond dit tijdstip zit te kleppen op een forum, dus nee bedankt
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is hier echt meteen weer rustig hè![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef MxM het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als een blokeer functie, werkt uitstekend (ik spreek uit ervaring)
Je gaf hier geen antwoord op de vraag waar je het over hadquote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en beside...WH kan je het niet hier vertellen? ik ben niet de enige die nieuwschierig is
Toch nog een snelle eindsprint vandaag.quote:
Ja, dat valt mij ook op. De topic's gaan iets minder snel als de afgelopen dagen.. Ik heb het idee dat er hier voornamelijk mensen zitten die nu al heimwee hebben naar SR (ik in iedergeval welquote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
mn vent wil niet kijken...dat is "neh"quote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt van André Rioeu vinden wat je wil, maar zit nu ff naar z'n show die hier op 't Vrijthof is opgenomen te kijken. Damn, erg mooi en vooral GROOTS. 'Normaal' zie ik 't alleen als ze het aan het opbouwen zijn; loop er dan ff langs.
Het is een meester in klassieke muziek om te vormen tot muziek naar deze tijd qua luisterpubliek.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt van André Rioeu vinden wat je wil, maar zit nu ff naar z'n show die hier op 't Vrijthof is opgenomen te kijken. Damn, erg mooi en vooral GROOTS. 'Normaal' zie ik 't alleen als ze het aan het opbouwen zijn; loop er dan ff langs.
Dat zal wel een paar dagen gaan durenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:42 schreef MxM het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op. De topic's gaan iets minder snel als de afgelopen dagen.. Ik heb het idee dat er hier voornamelijk mensen zitten die nu al heimwee hebben naar SR (ik in iedergeval wel)..
Ja, even bijkomen van al het geweld.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yup. En dan met dat geweldige decor en alles eromheen. En dat was hier in Maastricht nog niet eens dat bizar grote dat ie naar Amerika en Australië heeft meegesleeptquote:Op woensdag 24 december 2008 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is een meester in klassieke muziek om te vormen tot muziek naar deze tijd qua luisterpubliek.
Eensquote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldig die shows, het leuke is altijd dat die op de helft van de show al de bloemen krijgt en dan roepen de mensen 'we want more' en vervolgens plakt die er een stukje aan dat even lang is als het eerste deelquote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wil ik zeker een keer doenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens![]()
M'n moeder is helemaal leip van hem, dus ik pak af en toe nog wel eens wat mee ervan. Fantastisch mooie producties... Ik zit er aan te denken haar eens mee te nemen naar een concert van hem, want zelf vindt ze de kaarten te duur.
Gaaf! vooral blijven posten hier.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity is goed opweg om aangeschoten te raken
Dat had ik dit jaar dus extreem veel minder dan vorig jaar. 'k heb alleen zaterdag, zondag en maandag de TV op de achtergrond aangehad tijdens m'n druk zijn met van alles en nogwat en verder alleen alles op Twitter gevolgd. Vond dat al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuke * suprise * voor haar, zou het gewoon doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens![]()
M'n moeder is helemaal leip van hem, dus ik pak af en toe nog wel eens wat mee ervan. Fantastisch mooie producties... Ik zit er aan te denken haar eens mee te nemen naar een concert van hem, want zelf vindt ze de kaarten te duur.
Waarvanquote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Treezz het volgende:
ik wil ook een nieuw plaatje /avatar of hoe je zoiets wilt noemen..
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef peeet1 het volgende:
So Incredible - Ilse De Lange & repper mike-g live (Serious Request)
en een terugblik op de 6 dagen in het glazen huis
Blokkeer ze dan.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Handig zo'n lijst. Kan ik vooruit werken met de grappen.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Handig zo'n lijst. Kan ik vooruit werken met de grappen.
Is Soulsister?
SMS Monty Pyth ON naar 0909-1336!
Doet er nou alweer iemand Madonna?
Ik geloof dat de radio Alanis.
Wikiquote?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Handig zo'n lijst. Kan ik vooruit werken met de grappen.
Is Soulsister?
SMS Monty Pyth ON naar 0909-1336!
Doet er nou alweer iemand Madonna?
Ik geloof dat de radio Alanis.
nog een weekje geduldquote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef gerbenp het volgende:
Ik mis de oude programmering (Vooral MetMichiel, EkStra weekend en Arbeidsvitaminen)
Ik zie net dat er nog kaarten zijn voor in de Arena, is nog lekker dichtbij ookquote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuke * suprise * voor haar, zou het gewoon doen.
Is mis vooral de vrijdagavond. Disco Classics, EkStra weekend, MoveYourAss en zo af en toe de Freaknacht.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef gerbenp het volgende:
Ik mis de oude programmering (Vooral MetMichiel, EkStra weekend en Arbeidsvitaminen)
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister zoveel 3FM en spam hier zoveel dat ik dat allemaal wel uit mn hoofd kan
Dat ook jaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is mis vooral de vrijdagavond. Disco Classics, EkStra weekend, MoveYourAss en zo af en toe de Freaknacht.
het was ook enorm grappig te zien bij dichte topics en bij wachten op het nieuwe topic , sprongen de views per refresh met 20 omhoog van het dichte topicquote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Topic waar het over Fok! ging scoort qua views aardig hoog.
Trusten & Happy christmasquote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef Broekie het volgende:
Mensen, bij deze nogmaals allemaal prettige kerstdagen morgen en overmorgen.
Ik duik m'n bedje in, post waarschijnlijk op z'n vroegst tweede kerstdag weer hier. Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |