Gaaf! vooral blijven posten hier.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity is goed opweg om aangeschoten te raken
Dat had ik dit jaar dus extreem veel minder dan vorig jaar. 'k heb alleen zaterdag, zondag en maandag de TV op de achtergrond aangehad tijdens m'n druk zijn met van alles en nogwat en verder alleen alles op Twitter gevolgd. Vond dat al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een opluchting dat het is afgelopen. Het was zo leuk dat ik er zo min mogelijk van wilde missen. En dat hakt behoorlijk in je dagelijkse bezigheden.
Leuke * suprise * voor haar, zou het gewoon doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens![]()
M'n moeder is helemaal leip van hem, dus ik pak af en toe nog wel eens wat mee ervan. Fantastisch mooie producties... Ik zit er aan te denken haar eens mee te nemen naar een concert van hem, want zelf vindt ze de kaarten te duur.
Waarvanquote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Treezz het volgende:
ik wil ook een nieuw plaatje /avatar of hoe je zoiets wilt noemen..
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef peeet1 het volgende:
So Incredible - Ilse De Lange & repper mike-g live (Serious Request)
en een terugblik op de 6 dagen in het glazen huis
Blokkeer ze dan.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die mensen weten dat ik aLTIJD offline sta, en rond dit tijdstip zit te kleppen op een forum, dus nee bedankt
Handig zo'n lijst. Kan ik vooruit werken met de grappen.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Handig zo'n lijst. Kan ik vooruit werken met de grappen.
Is Soulsister?
SMS Monty Pyth ON naar 0909-1336!
Doet er nou alweer iemand Madonna?
Ik geloof dat de radio Alanis.
Wikiquote?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Handig zo'n lijst. Kan ik vooruit werken met de grappen.
Is Soulsister?
SMS Monty Pyth ON naar 0909-1336!
Doet er nou alweer iemand Madonna?
Ik geloof dat de radio Alanis.
nog een weekje geduldquote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef gerbenp het volgende:
Ik mis de oude programmering (Vooral MetMichiel, EkStra weekend en Arbeidsvitaminen)
Ik zie net dat er nog kaarten zijn voor in de Arena, is nog lekker dichtbij ookquote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuke * suprise * voor haar, zou het gewoon doen.
Is mis vooral de vrijdagavond. Disco Classics, EkStra weekend, MoveYourAss en zo af en toe de Freaknacht.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef gerbenp het volgende:
Ik mis de oude programmering (Vooral MetMichiel, EkStra weekend en Arbeidsvitaminen)
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister zoveel 3FM en spam hier zoveel dat ik dat allemaal wel uit mn hoofd kan
Dat ook jaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is mis vooral de vrijdagavond. Disco Classics, EkStra weekend, MoveYourAss en zo af en toe de Freaknacht.
het was ook enorm grappig te zien bij dichte topics en bij wachten op het nieuwe topic , sprongen de views per refresh met 20 omhoog van het dichte topicquote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Topic waar het over Fok! ging scoort qua views aardig hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |